piątek, 27 kwietnia 2012

Nareszcie słońce

 Ciepło się zrobiło , to po pracy skoczyłam na działeczkę . Co ja widzę  tulipany i bratki trzymają się dobrze.Tulipany wprawdzie są mniejsze niż zawsze ale są.
 Cesarski korony wzeszły z całych dwóch szeregów tylko trzy sztuki . szafirki też jakieś przerzedzone.Ale i tak jest pięknie kolorowo.Jest już na co popatrzeć .
 Czerwone porzeczki ładnie wyglądają ,będzie dużo owoców . Super zrobimy naleweczkę -pychotka .

  Oczywiście zamiast dłubać w ziemi robiłam małe serwetniki na szydełku . Mają być dla kuzynki w prezencie..Zdjęcie pokażę innym razem .


6 komentarzy:

Liadan pisze...

Jej, jak człowiek codziennie mija tony betonu w mieście zapomina, że w ogrodzie może rosnąć taka mnogość kwiatów. Ślicznie masz. Zazdroszczę Ci takich widoków.

Pozdrawiam!
L.

reni pisze...

Oj, pięknie wiosennie u ciebie... u mnie tulipany pomału przekwitają, pozdrawiam

AnkaSkakanka pisze...

Zazdroszczę kolorów. Piękne dywany kwiatów i bzykające owady, nieodłącznie kojarzą mi się z latem i ciepłem. Cudowny ogród.

Książka, druty i coś jeszcze. pisze...

Dziękuję Wszystkim za miłe wpisy - cieplutko dzisiaj to też skoczyłam na działeczkę / trochę się spaliłam /- tulipanki jedne przekwitają a drugie jeszcze nie kwitną - z każdą chwilą coraz bardziej kolorowo Pozdro Ewa

Betina pisze...

Śliczna ta wiosna u Ciebie. Bardzo kolorowo.

Książka, druty i coś jeszcze. pisze...

Coraz bardziej kolorowo szkoda że tylko to jest tak ulotne Ewa