środa, 2 maja 2012

Ażurowe sweterki

  W tamtym roku pojechaliśmy kibicować synowi w czasie meczu. Zobaczcie na jakie cudo przy okazji się natknęliśmy, to ten piękny krzew forsycji - w tym roku już nie kwitł tak pięknie .
  Sweterek z dziurami idealny na letnie wieczory tez z tamtego roku . Z jakiego katalogu pochodzi wzór nie mogę podać ,gdyż kilka katalogów wcięło czyli -dobry zwyczaj nie pożyczaj .

    Za to pochwalę się  sweterkiem zrobionym dla koleżanki . Sweter zrobiłam w lutym i wyszło na niego tylko 30 dag Kocurka . Wzór pochodzi z  katalogu Sandra extra 3/2010
SCHEMAT

6 komentarzy:

AnkaSkakanka pisze...

Ale fajne ażury, takie letnie. Pozdrawiam

Książka, druty i coś jeszcze. pisze...

Dziury a jednak dają ciepło - tylko nad morze się nie nadają -przewieje wszystko Dzięki .

Lacrima pisze...

Oj tak nie pożyczaj...ja w ten sposób straciłam kilka obłednych gazet:(
Sweterki piękne:)

persjanka pisze...

piekne te azury...pozdrawiam ania

Książka, druty i coś jeszcze. pisze...

Dziękuje bardzo - lubię je robić Pozdrowienia Ewa

Książka, druty i coś jeszcze. pisze...

Ja straciłam 6 katalogów , najgorsze że to wzięła dobra koleżanka i puściła dalej, No cóż nauczka ,Ewa