środa, 16 maja 2012

Czerwony sweter


            Dzisiaj dalszy ciąg sweterków robionych dla koleżanek.
 Ten czerwony długi sweter jest robiony z cienkiej włóczki typu microperle i miałam z nim troszkę zabawy .Początek robótki stanowi ozdobny pas robiony szydełkiem w/g wzoru z katalogu Sandra extra 3/2010.
Góra swetra zrobiona jest na drutach co daje w sumie fajne połączenie .
 

     Są tu wykorzystane trzy różne wzory .co może stanowić dla niektórych przesyt .Muszę jednak powiedzieć ,że przy gładkiej górze sweter wyglądał jakoś nieproporcjonalnie. W sumie zanim go skończyłam to próbowałam kilka różnych wersji pozostawiając środkowy ozdobny pas .
         Dziękuję za wszystkie miłe komentarze i serdecznie witam nowe koleżanki !

10 komentarzy:

Anka pisze...

Bardzo ładny! Lubię takie połączenia różnych wzorów.

AnkaSkakanka pisze...

Ładny. Taka ażurkowa tunika wyszła. Pozdrawiam

halszka pisze...

Dla mnie super i kolor mój ulubiony.
pozdrawiam

Betina pisze...

Sweterek jest śliczny. Przybieram się do bolerka i jakoś nie po drodze mi a też w pięknym kolorze ma być tak jak u Ciebie.Pozdrawiam

Robótki babci Tereski pisze...

Bardzo ładnie połączyłaś różne wzory.

lejdi.ana pisze...

Śliczny sweterek zrobiłaś w bardzo pięknym kolorze, pozdrawiam:-)

Książka, druty i coś jeszcze. pisze...

Dziękuje Wam za miłe komentarze Pozdrowienia Ewa

Anonimowy pisze...

Bardzo ładny sweterek i wzorki świetnie dobrane. Masz 100% pewność, że na pewno nikt takiego nie bedzie miał. Jest oryginalny i o to chyba chodzi. Powodzenia - Iza

kasia pisze...

Bardzo misterna robota. Masz talent!!

Trikada pisze...

Bardzo pomysłowy, fajny