wtorek, 8 maja 2012

Kamizelka z autkami

   Witam Was moje obserwatorki ,miło mi również, że Wasze grono  znów się powiększyło!


        Dostałam kilka małych  kłębków włóczki , wymiary i miałam zrobić kamizelkę dla trzylatka  . Ze względu na małe kłębuszki włóczki kamizelkę robiłam w jednym kawałku . Zaczęłam robić paseczki ale coś mi nie pasowało , jakieś takie wąskie wyszło Poprosiłam o ponowne zmierzenie obwodu no i miałam rację  za wąskie .Cóż było robić dorobiłam wstawkę z autkami . Nie było już ciemniejszej włóczki / w kolorze ściągacza / dlatego jest różnica w kolorze wstawki , mam nadzieje że teraz będzie dobrze . Paski co jest niewidoczne na zdjęciu są w kolorach -granat,śliwka i brąz , na zdjęciu wyszły wszystkie czarne.
 Jutro maluszek  przychodzi w gości to zobaczymy czy kamizelka pasuje.
 Motyw autek zaczerpnęłam z bardzo starego katalogu " Sandra małe dzieci " . Często wykorzystuje te motywy do sweterków dla  bobasów .




14 komentarzy:

Anka pisze...

Świetna kamizelka!

Gosia pisze...

Słodziutka!!!

AnkaSkakanka pisze...

Fajna. Mnie sie podoba. Pozdrawiam

Gosia pisze...

Ewo robisz piękne rzeczy,a w ogrodzie masz przepiękne kwiaty i moje ulubione tulipany.Pozdrawiam.

persjanka pisze...

bardzo fajna kamizelka...a autka swietnie pasuja...pozdrawiam ania

Jadzia pisze...

Super kamizelka :)zapraszam na mojego bloga po odbiór nagrody :)

Antosia pisze...

Kamizelka jest super. Maluszek będzie ładne w niej wyglądał.

Książka, druty i coś jeszcze. pisze...

Dziękuję Ci za miłe słowa -rzeczywiście młodemu autka podeszły - Ewa

Książka, druty i coś jeszcze. pisze...

Dziękuję jest mi bardzo miło Ewa

Książka, druty i coś jeszcze. pisze...

Gdzie mi tam do Twoich truskaweczek Ewa

Książka, druty i coś jeszcze. pisze...

Dziękuję Wam Wszystkim za miłe słowa ,ale przy Was jestem raczkująca Pozdrawiam Ewa

Nitki A nitki pisze...

ŚLICZNA!!!pozdrawiam:)))

Książka, druty i coś jeszcze. pisze...

Dziękuję bardzo ! Ewa

kasia pisze...

Słodziutka kamizelka dla małego eleganta:))