poniedziałek, 28 maja 2012

Kolorowa tuniczka

      Miałam tydzień czasu na relaks , no i wydziergałam tuniczkę dla pięciolatki . Robiło się szybko bo wzór prosty i otoczenie sprzyjało / wieczorami na rozgrzanym tarasie /

  Do tego  zaczęłam  ten 3 metrowy obrus .



 W ostatniej chwili do walizki wrzuciłam sweter do prucia i  grube druty . Siostra w ramach luzu popruła sweterek ,a mi udało się wydziergać  połowę swetra  dla teściowej .
      Witam Kasie nową blogową koleżankę i dziękuję za wszystkie miłe słowa !

11 komentarzy:

Anka pisze...

Tuniczka bardzo ładna,a obrus 3m,szok-ale cudny będzie!

Jagna pisze...

śliczne :)

Beata T pisze...

Piękne pracę :) Obrus zapowiada się wspaniale :)

Wełniane Eldorado pisze...

Tuniczka super :) i podziwiam za obrus 3 m to strasznie dużo!

kryska pisze...

Fajna tuniczka, obrus będzie extra, dzięki za odwiedzinki, pozdrawiam i zapraszam ponownie:)

visana pisze...

sliczna tuniczka a obrus faktycznie bedzie długi:)Pozdrawiam:)

Aga z Domu Pod Kasztanami pisze...

Śliczne prace,pozdrawiam serdecznie!

Książka, druty i coś jeszcze. pisze...

Obrus rzeczywiście ma być taki duży - jedyne co dobre to czas mnie nie goni - kiedy zrobię to będzie . dziękuję za wszystkie miłe komentarze . Ewa

lejdi.ana pisze...

Śliczna tuniczka dla pięciolatki:)
Pozdrawiam cieplutko:)

persjanka pisze...

tuniczka swietna..rozowa bluzka tez ladna a morze...oj..dawno tam nie bylam..duzo rzeczy zrobilas ..odpoczynek jednak byl potrzebny ...pozdrawiam ania

Książka, druty i coś jeszcze. pisze...

Fajnie się roniło rano i wieczorem - reszta to posiłki i opalanie - wstyd przyznać pierwszy raz nic nie przeczytałam . Ewa