czwartek, 10 maja 2012

Serweta - obrus


          Witam  wszystkie nowe Koleżanki - dziękuję również bardzo serdecznie za miłe komentarze oraz  dziękuję  Jadzi za wyróżnienie !
    Dzisiaj dostałam  długo wyczekiwany kordonek - będą nowe obrusiki i serwetki.
Jedyny obrusik jaki sobie zrobiłam to ten prezentowany na zdjęciu / złoty w dalszym ciągu nie dokończony /. Jest to długi ,wąski obrus / składa się z 2 # 6 kwadratów / wykończony ozdobną listwą .

     Tym wzorem zrobiłam  jeszcze serwetę wzór 3 # 3 kwadraty . Do serwety jest do kompletu poduszka z serwetką . Popielaty komplecik jest jeszcze nie skończony.  Jak zwykle brakuje samego wykończenia ,ale jak siebie znam to gotowego zapomnę sfotografować .Serweta jest zrobiona z Snehurki .

 Wzór pochodzi z katalogu Sabrina robótki extra 2/2009 .
 Oto moje zakupy zrobione w sklepie "Twoja pasmanteria -FOSET"

11 komentarzy:

Betina pisze...

Jak ja długo nie byłam na blogach. Mam ogromne zaległości. Natrzaskałaś i robótek i zdjęć jest co oglądać. Bardzo ładny obrus, jak i wszystko robione tym wzorem. Ja mam ochotę na podusię, a zakupy widzę, że udane.Pozdrawiam

Gosia pisze...

Piękne serwety wydziergałaś.Pozdrawiam.

halszka pisze...

Bardzo ładna serweta-lubię takie delikatne wzorki mają dużo uroku.Zakupy dość duże teraz pozostaje tylko czekać na kolejne dzieła.
pozdrawiam

Lacrima pisze...

Ale zakupiłaś nici!!!
A wzór na obrusie kapitalny:)
Poduszka wygląda swietnie.
Pozdrawiam Lacrima

lejdi.ana pisze...

śliczne prace szydełkowe:-)
dziękuję za odwiedzinki na moim blogu, pozdrawiam:-)

Książka, druty i coś jeszcze. pisze...

Dziękuję Wszystkim za miłe komentarze - kordonka rzeczywiście kupiłam dużo , ale mam nadzieję pokończyć wszystkie zaczęte rzeczy to i stosik się będzie zmniejszał.Ewa

Książka, druty i coś jeszcze. pisze...

Poduszka rzeczywiście fajnie wygląda Ewa

Joanna pisze...

Bardzo udane zakupy :) ciekawa jestem w jakim czasie je spożytkujesz i jakie fantastyczne rzeczy z nich zrobisz, bo te sa zapowiedzią kolejnych slicznych wyrobów.
Pozdrawiam

Książka, druty i coś jeszcze. pisze...

No na zrobienie 3 metrowego obrusu to mi trochę zejdzie .Pozdrawiam

kasia pisze...

Serweta bardzo efektowna, bardzo ładnie Ci wyszła:)) a zakupy zrobiłaś konkretne!

lilka pisze...

Piękne! Jakoś nie pomyślałam, żeby zrobić taki kwadrat po skosie. Muszę spróbować.