niedziela, 6 maja 2012

Serwetnik

    Serwetniki nareszcie ukończone 12 sztuk usztywnione gotowe do wysyłki - będzie zamówiony prezent na urodziny. Z braku eleganckich serwetek na zdjęciu jest papierowa . Nie oddaje jednak ona  końcowego efektu jest o wiele za cienka.. Serwetniki robiłam z białego kordonka Snehurka . Czerwone serwetniki zrobię jednak z cieńszego kordonka , ale najpierw pójdę po mocniejsze okulary.

     Na działce ciągle coś nowego . Otworzyły swoje kielichy ostatnie tulipany / moje ulubione /. No i serduszka pięknie wyciągają się do słońca .

8 komentarzy:

Gosia pisze...

Bardzo ładny drobiazg, na pewno stół będzie bardziej elegancki! Piękne kwiaty u Ciebie:)

Książka, druty i coś jeszcze. pisze...

No rzeczywiście to na elegancki stół, a u mnie nawet prawdziwych serwetek brak./Specjalne zamówienie /. Dziękuję Ewa

joanna:) pisze...

Wpadam z rewizytą. Przecudne serwetniki, od dawna zamierzam sobie podobne zrobić, nie mam jeszcze lnianych serwetek i tak odkładam na kiedyś. Chętnie bym Cię zaobserwowała, niestety na razie jest to niemożliwe, możesz przeczytać u mnie dlaczego. Pozdrawiam cieplutko :))
Ps. Z tego co napisałaś u mnie wnioskuję, że mieszkasz gdzieś blisko. Nie widzę Twojego e - maila, odpisz do mnie jeśli tak jest.

reni pisze...

Bardzo ładny... kwiaty śliczne, pozdrawiam

Książka, druty i coś jeszcze. pisze...

Dziękuję bardzo odezwę się na e-maila Ewa

Książka, druty i coś jeszcze. pisze...

Bardzo mi miło ,dziękuję za wizytę i komentarz ! Ewa

halszka pisze...

Wpadłam na chwilkę na Twój blog a tu takie śliczności.Zazdroszczę ,że masz czas na czytanie bo ja uwielbiałam czytać ale teraz wogóle nie mam na to czasu.Ostatnio czytam tylko o ogrodach i gospodarstwie(czyli co sadzić i jak oraz jak karmić kurczaczki i inne ptactwo)Z SANDRY bardzo lubię robić na drutach lecz teraz też brak czasu.A co to za kwiatki przy tulipanach?
Bardzo serdecznie pozdrawiam

Książka, druty i coś jeszcze. pisze...

Dzięki za miłe słówko - prawdę powiedziawszy to mam czas bo w kuchni siedzi mąż - to rozumiesz ile czasu dla mnie.Kwiatki nie wiem jak się nazywają ale rozrastają się i jak przekwitną robi się zielona kępa - fajnie wygląda / dobre na skalniak lub do zatkania dziury pomiędzy kwiatkami / Pozdrawiam Ewa