poniedziałek, 14 maja 2012

Tunika


 Witam wszystkie nowe koleżanki - jest mi bardzo miło , że Wasze grono się powiększa !

    Zrobiło się chłodniej, trzeba się cieplej ubrać. To  ja korzystam , bo przy okazji zrobiłam kilka zdjęć moich prac, wydzierganych dla koleżanek . A oto tunika , którą zrobiłam w/g modelu z katalogu Mała Diana 7/2009 .

         
      Moja różowa praca już na ukończeniu - niedługo prezentacja .Przy jej robieniu mogłam równocześnie czytać. Wciągnęły mnie  książki o tematyce  rodzin adopcyjnych . Bardzo gorąco polecam !
 Każdy powinien przeczytać te pozycje .
      "Dom Malowany"  oraz  "Bociany przylatują zimą " -są to książki  pokazujące trud i miłość jaką rodzice wkładają  w pracę z dziećmi .
 Natomiast " Kiedyś byłam księżną " opowiada o losie australijskiej dziewczyny , która  została księżną  i  matką dwójki dzieci - które porwał jej były mąż książę .


       No i na koniec ja w swoim kolejnym dziurawym sweterku . Oczywiście wzór stracony wraz z katalogiem.                                                                                              

                                                                 

11 komentarzy:

Robótki babci Tereski pisze...

Bardzo ładna tunika i dziurawy sweterek.
Szybko te dzierganie Ci idzie.
Ługa to takie białe niby mleczko. Po upraniu serwetek, wycisnąc wode i zamoczyć w łudze. Wyciskam ługę, zostawiam niech obkapie a potem rozkładam na ręczniku. Lekko wilgotną serwetkę prasuję nadając jej kształt.

samosia pisze...

Swietne te bluzeczki! I sweterek i tuniczka pieknie się prezentują!

Iwona pisze...

Piękne rzeczy robisz, jestem pod wrażeniem :-) i zazdroszczę czasu na czytanie książek, ale jak moja niunia podrośnie też do tego wrócę.
Pozdrawiam cieplutko nocną porą!

halszka pisze...

Super tuniczka i bluzeczka też.Zazdroszczę takich pięknych rzeczy-niestety brak czasu nie pozwala na dzierganie a o czytaniu nie wspomnę. Serdecznie pozdrawiam

lejdi.ana pisze...

Tuniczka śliczna a sweterek cudnie prezentuje się na Tobie:-)
Pozdrawiam cieplutko:-)

agness pisze...

Śliczne tuniki dziergasz. dziekuję za odwiedzinki na moim blogu a co do królika to tu jest link jak uszyć http://jakuszyc.pl/jak-uszyc-tildowego-krolika/. Pozdrawiam Gorąco

Książka, druty i coś jeszcze. pisze...

Dziękuję za poradę i komentarz Ewa

Książka, druty i coś jeszcze. pisze...

Ciesz się Marcelinką bo jak wyfrunie to tylko czytanie zostanie

Książka, druty i coś jeszcze. pisze...

Dziękuję bardzo za miłe komentarze !
Agness spróbuję uszyć króliczka - może coś wyjdzie Ewa

bizuteriazfilcu pisze...

Piękne rzeczy tworzysz :) Pierwszy raz do Ciebie trafiłam, ale tera będę już odwiedzać :) Pozdrawiam ciepło Agata

Betina pisze...

Jestem chora na tunikę dzięki za wzór. Na pewno coś wyjdzie. Dziurawy sweterek też śliczny.