środa, 30 maja 2012

Wiciokrzew najpiękniejszy !

                Nareszcie odwiedziłam działeczkę . Już najwyższy czas  prawie 2 tygodnie mnie tam nie było .  Przy samym wejściu powitał mnie przepięknie kwitnący wiciokrzew .     Jeszcze tyle pomarańczowych kwiatów na nim nie widziałam .Jego żółty brat już dawno zgubił kwiatki , a tu takie cudo .
     

               . Piwonii będzie bardzo dużo  w tym roku i to bez względu na kolor czy porę kwitnienia . Jednak dopiero jedna otworzyła swoją główkę . 
 .Pełny wazon piwonii czekał na mnie po powrocie z urlopu i te już są rozkwitnięte.

         Kwiatki jedne przekwitły , drugie dopiero zaczynają    ukazywać  swoje piękno Kolory się zmieniają raz tu coś błyśnie czerwienią raz tam żółcią .



                                                           A oto mój balkon .


15 komentarzy:

AnkaSkakanka pisze...

Wicikrzew jest boski, inne rośliny również . Pozdrawiam

Gosia pisze...

Piękne masz kwiatki.Pozdrawiam.

kryska pisze...

Cudowny wiciokrzew, pięknie u Ciebie, pozdrowionka:)

kasia pisze...

Masz rekę do kwiatów i krzewów:)) a te piwonie.....uwielbiam ich cudowny, słodki zapach:))

Elżbieta pisze...

Imponujący wiciokrzew, na pewno kwiatki cudnie pachną. Maiłam kiedyś różowy ale zmarzł.
Pozdrawiam.

Beata T pisze...

łał łał ale wiciokrzew przepiękny i balkonik uroczy :)

modesty pisze...

ale masz kolorowo na działce pozdrawiam

Robótki babci Tereski pisze...

Wiciokrzew jet piękny.Też taki u mnie był na działce, strasznie mszyce go męczyły i go zlikwidowałam. Pozdrawiam.

halszka pisze...

Piękne kwiatuszki a wiciokrzew cudny.Miło tak zajść na działeczkę a tam tak pięknie wszystko kwitnie.
pozdrawiam

jolajka pisze...

Piwonie nieodmiennie kojarzą mi się z koncem roku szkolnego, są śliczne:0)

Aga z Domu Pod Kasztanami pisze...

Wiciokrzew jest cudowny!Pozdrawiam!

Książka, druty i coś jeszcze. pisze...

Dziękuję wszystkim za przemiłe komentarze !

Bea S. pisze...

Przepiękne kwiaty a wiciokrzew przecudny:)
Pozdrawiam

Robótki Marleny pisze...

Pięknie kwitnie Twój wiciokrzew a u mnie jeszcze nie a piwonie przekwitają ale liliowce za 2-3 dni się pootwierają:)

Dorota pisze...

Piękne kwiaty na balkonie :))