środa, 27 czerwca 2012

Ciągła zmiana barw !

  A w ogródku ciągle coś się zmienia . Jedno przekwita , drugie rozkwita - niesamowita zmiana kolorów .

 Mak pokazuje swoją pełną główkę , a pierwsze lilie zaczynają zachwycać swoją elegancją .


Kwiatki których nie było niedawno widać - nagle wystrzeliły ku słońcu .
Pokazały się pierwsze maliny - te znalazły się w miejscu nietypowym pomiędzy bukszpanem. Malin powinno być  dużo - to będą naleweczki , koniaczek już czeka . Nasza brzoskwinia przemarzła w tym roku  dlatego znaleźliśmy na niej tylko sześć brzoskwiń.
 A tych pyszności już niedługo nie będzie . Czerwona porzeczka przemieni się w pyszną nalewkę . Czarna / nieobecna na zdjęciu / wzbogaci winko , a reszta owoców zniknie w garnku na soczek

17 komentarzy:

Beata T pisze...

Wspaniała barwa kwiatków - same śliczności :) mmmm ale apetycznie... naleweczka kiedyś robiłam i soczek pyszności-czarna porzeczka z nutą agrestu polecam :)))

aniam1009 pisze...

Dobrze, że chociaż w roślinkach lato widać, bo w pogodzie wcale...

kasia pisze...

Cudowne te Twoje roslinki:)) Uwelbiam porzeczki:))

Anka pisze...

Piękne kwiatuszki!!!

Marcia pisze...

Witaj Ewo..piękne kwiaty lilie śliczne..ja zawsze tez miałam dużo lili ale zmarzły w tej zimy.....pieknie tam u Ciebie , tak kolorowo...pozdrawiam

Robótki Marleny pisze...

Ewcia, śliczny masz ogródek, cieszy oko:) cudny maczek, poproszę o nasionka:)
Pozdrawiam, Marlena

Joanna pisze...

Piękny ogród :)

kryska pisze...

Piekne kwiaty:)piekny ogród:)pozdrawiam

modesty pisze...

u mnie w ogródku też ciągłe zmiany i też kolorowo jak u ciebie pozdrawiam

halszka pisze...

Teraz wszystko kwitnie jak oszalałe nawet zdjęć nie zdążę zrobić bo przez deszcze szybko marnieją kwiaty.Cudne masz kwiatuszki-maczek uroczy ,mam ale pojedyńczy.
Naleweczki też robię ale z pigwy.tarniny.dzikiego bzu i czeremy oraz ze śliwek.Z porzeczki nigdy nie robiłam-może mały przepis podasz.
pozdrawiam

majeczkowo pisze...

Witaj, trafiłam do Ciebie od Marci i nie mogę się nacieszyć,jak masz pięknie i kolorowo.
A porzeczka taka,aż ślinka leci.
Pozdrawiam cieplutko

anastazja pisze...

Hohoho,jak u Ciebie kolorowo!Lato w pełnej krasie.

*gooocha* pisze...

Super masz ogród!

Irmelin pisze...

Pięknie

Książka, druty i coś jeszcze. pisze...

Oczywiście już przesyłam - ja robię z malin, porzeczek,ananasa,aronii,i pigwy .

niteczkowyczar pisze...

Śliczne zdjęcia! Działka przepiękna. Pozdrawiam cieplutko ;)

Paulina pisze...

śliczny ogródek ... ja juz się swojego nie moge doczekac ... mama mi choduje na balkonie wisterie ... mam zamiar altanke nia oplesc pozdrawiam cieplutko