sobota, 16 czerwca 2012

Kolorowo

     Nareszcie po kilku dniach opadów wczoraj zaświeciło słońce !
  Mogłam wyruszyć na działkę  a tam trawa prawie po kolana i  zielska zatrzęsienie.Ale kwiaty pięknie kwitną - jest kolorowo .
 Wczoraj zakasałam rękawy i razem z mężulkiem oblecieliśmy zielsko . Dzisiaj  rodzice mieli niespodziankę i mogliśmy posiedzieć i nacieszyć się pięknem przyrody.
  Teraz spokojnie można usiąść z lampką winka oraz drucikami i pokibicować - a dzieciaki niech tam sobie  szaleją we Wrocławiu .
 Biorę druciki gdyż koleżanka prosi o tuniczkę z misiem dla swojej wnusi . Ja tam babci nie odmówię.
 Z nowości to znalazłam miejsce na urlop- jak zaklepię do końca to napiszę .

14 komentarzy:

modesty pisze...

ja dzisiaj musiałam wyciąć trawę w swoim ogrodzie bo też mi zarosło mi kilka kwiatów z Twoich zdjęć niestety wymarzło a te na zdjęciach są piękne!! pozdrawiam Basia

Agnieszka pisze...

Piękny ten Twój ogród! Ja na swój wybieram się jutro, nie wiem czy trawa nie przeszła do sąsiadów:) Ostatnio coś brakuje czasu na działkowanie.Pozdrawiam Agnieszka

halszka pisze...

Pięknie wszystko kwitnie i tak kolorowo(ten duży kwiatostan to chyba naparstnica) ale najpiękniejsze są szyszki tylko nie wiem co to może jodła koreańska?
pozdrawiam burzowo bo strasznie pada i grzmi

JaGa pisze...

Piękne masz roślinki na ogródku swym, aż buzia do nich się cieszy:)
U mnie deszczu nie ma i nie pamiętam kiedy był. Dobrze, że mam wodę więc leję sobie ...
Serdeczności zostawiam.

Marcia pisze...

Witaj piękny ogródek i kwiaty jakie piekne...u nas wczoraj tez było słonecznie , zrobiłam w ogródku bo zielsko było większe niż warzywa hi hi...ściskam życze tylko takiej pięknej pogody i odpoczynku z drutami w ręce!

aniam1009 pisze...

Właśnie dlatego lubię tą porę roku, kolorowo, pachnąco, a jeśli jeszcze słoneczko przyświeca - po prostu pięknie :)) Śliczne kwiaty :))

Beata T pisze...

Jak pięknie i kolorowo coś wspaniałego :)))

kasia pisze...

Uwielbiam kwiaty a Twój ogródek jest cudowny:)) Masz piekne rośliny:))

Robótki Marleny pisze...

Świetne miejsce na odpoczynek, kwiatki śliczne:)
Pozdrawiam, Marlena

anastazja pisze...

O,jak kolorowo i kwiatowo u Ciebie!
Ja też się przymierzam do odchwaszczania ogródka,ale za duże słońce ,a wczesnie rano wstać się nie chce.
Ale posiedzieć w ogródku też lubię.

kryska pisze...

Piękny ogród, cudne kolory, pozdrawiam:)

Kasiulka73 pisze...

Oj bardzo kolorowo i pięknie :)
Mi tu na obczyźnie bardzo brakuje mojego polskiego ogródka...
Pozdrawiam serdecznie!

Książka, druty i coś jeszcze. pisze...

Dziękuję za wszystkim za dobre słówko - jest mi bardzo miło,że zaglądacie do mnie !

Książka, druty i coś jeszcze. pisze...

Co to za szyszki nie wiem - ale przemarzły i stąd te czarne końcówki .