sobota, 23 czerwca 2012

Letnie poncho

 Witam wszystkie nowe koleżanki i bardzo dziękuje za miłe słowa komentarza !
            W niezbyt odległej historii zrobiłam sobie letnie poncho . Jest to rzecz z tych co prawie zawsze ze sobą zabieram. Czy to wycieczka .....
Czy działeczka ..... A może do pracy w chłodny poranek - taki po prosty pleco - grzej .Do wszystkiego pasuje - każdy kolor włosów do niego odpowiedni po prostu fajna mała rzecz .

 
  Górę wykończyłam ozdobną lamówką , a wzór pochodzi z katalogu : Diana Extra  4/2010
  Żeby nie być gołosłowną  przedstawiam postęp pracy przy obrusie .

29 komentarzy:

Robótki Marleny pisze...

Świetne ponczo i świetnie w nim wyglądasz:)
Oooo! jak Ci przybrał obrusik:)
Pozdrawiam, Marlena

gugama pisze...

Witaj! Ponczo rzeczywiście bardzo przydatne i fajne! Obrusem jestem zachwycona, rewelacyjny, podziwiam Cię!!! Pozdrawiam:)))

kasia pisze...

Takie ponczo to skarb w letnie, chłodniejsze wieczory. Fajny wzór.

malaala pisze...

Czarne -eleganckie :)

jolajka pisze...

bardzo fajne to ponczo, a że lato ma być w tym roku niezbyt ciepłe to na pewno przyda sie wiele razy:)

Marcia pisze...

Witaj ...śliczne ,elegancie...pozdrawiam :)

AnkaSkakanka pisze...

Ten obrus to będzie mistrzostwo świata. Ponczo znam z gazetek. Nie mam takiego ale kto wie? Tobie jest w nim ślicznie. Pozdrawiam

persjanka pisze...

obrus wyzsza szkola jazdy..wiele cierpliwosci a poncho bardzo ladne...pozdrawiam ania

anle pisze...

Super poncho. Obrus już teraz wygląda imponująco :)

Anka pisze...

Cudne ponczo!

halszka pisze...

Bardzo ładne ponczo i jakie twarzowe.Obrusu jeszcze trochę i będzie koniec to znowu zapowiada się na kolejną piękność w Twojej kolecji robótek.
serdecznie pozdrawiam

Beata T pisze...

Fajne ponczo :) łał ale cel sobie obrałaś- obrus zapowiada się wspaniale :))))

Łucja-Maria pisze...

Super !!!
Bardzo pięknie w nim wyglądasz.
Jest takie kobiece. Jest piękne.
Bardzo dziękuję za odwiedziny.Zrobiłaś mi wielką radochę !!!
Oczywiście kwiaty Anturium są dla Ciebie.
Zawsze będą na Ciebie czekać !!!
Serdecznie pozdrawiam

Iza pisze...

ponczo extra
a obrus zapowiada się doskonale
pozdrawiam
http://szydelkoizy.blogspot.com/

Robótki babci Tereski pisze...

Ponczo mi się podoba:) Obrus przybiera rozmiarów. pozdrawiam

anastazja pisze...

Ewo,wyglądasz slicznie.Tylko nie dodałas,że jeszcze trzeba mieć włąsciwą figurę.bo na mnie to by dziwnie wyglądało.Daleko mi do Twojej.

aniam1009 pisze...

Bardzo udane ponczo i świetnie Ci pasuje :)) Trzymam kciuki za pracę nad obrusem, podziwiam!! :))

modesty pisze...

ja też mam takie ponczo pozdrawiam

kryska pisze...

świetna alternatywa na chłodniejsze, letnie dni, pozdrawiam:)

Liadan pisze...

Przydatna rzecz takie ponczo, jeszcze gdy jest ażurowe, więc w sam raz na lato. Obrus robi wrażenie.

Pozdrawiam!
Liadan

lejdi.ana pisze...

łał...ekstra ponczo:)
pozdrawiam :)))

AGATA pisze...

Na początek Nowego Tygodnia
Wyślę Tobie coś miłego
Promyk słonka na błękicie
By Ci uprzyjemniał życie
Krople rosy na trawniku serdecznie pozdrawiam

JaGa pisze...

Poncza bardzo mi się podobają, a te poniżej zamieszczone są bardzo pomysłowe. Wiesz mam taki duży szal, którego nie noszę, więc dałaś mi do myślenia i chyba zrobię sobie z niego takie ponczo (to drugie ma fotce). A jak zrobię to Ci pokażę na blogu. Tylko najpierw muszę poszukać tego szalika :))
Serdeczności zostawiam.

Książka, druty i coś jeszcze. pisze...

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze - miło mi że do mnie zaglądacie !

KonKata pisze...

podziwiam Twoje dzieła, sweterki szczególnie

Moje robótki pisze...

Bardzo fajne i przydatne.Pozdrawiam.

ashki pisze...

Marzy mi się ponczo. Może kiedyś wreszcie sobie zrobię. A Twoje jest cudne:)

*gooocha* pisze...

Ponczo bardzo fajne. Ciekawi mnie ten obrus - czekam na ukończenie :)

Iwona pisze...

Oryginalne nowoczesne ponczo wyszło. Widzę,że obrus jest gęsty
i duży, więc pracochłonny. Pewnie jeszcze jakaś lamówka, albo koronka dojdzie. Pozdrawiam