piątek, 29 czerwca 2012

Rozpinany sweter .

    Ostatnio mam dużo wolnego czasu i postanowiłam powykańczać chociaż trochę zaczętych robótek . W głowie mętlik od nowych pomysłów ,a tu jeszcze tyle rozpoczętych dziergadełek. Na pierwszy ogień poszedł sweter dla mamy - teściowej . Zaczęłam go , przymiarka była to wypadało by skończyć .   Zawzięłam się i oto proszę  rozpinaniec gotowy . Jaki jest taki jest - nie jest to moje najlepsze dzieło ,ale mamie się bardzo podobał.  Sweter jest robiony z trzech włóczek jedna prowadząca dwie inne dodane to nawet specjalnie poprawić go nie można .


    Zdjęć ludziowych nie zamieszczę bo raczej jestem  nie dla gości i do mamy nie pojadę .No to teraz zdradzę dlaczego mam czas i jestem nie gościnna - otóż drogie koleżanki nic nie słyszę - wysiadło mi ucho i do tego błędnik więc jeszcze od czasu do czasu mną zawiewa .Jedyna rada to siedzieć w domu i dziergać .
 Co tez oczywiście czynię - kolejna rozpoczęta rzecz doczeka się zrobienia .

19 komentarzy:

joanna:) pisze...

Śliczny sweterek :) Chyba bym nie dała rady z tym łączeniem nitek. Wracaj szybko do zdrowia :) Pozdrawiam cieplutko.

AnkaSkakanka pisze...

Śliczny sweterek i miłe miejsce do pracy/ relaksu jednocześnie. Pozdrawiam

Kokotek pisze...

Podoba mi się Twój kącik do dziergania. Wygląda bardzo przytulnie.

Anka pisze...

Super sweterek!

Gosia-Stare Pianino pisze...

Sweterek piękny:)) Dziękuję za odwiedziny i udział w Candy. Życzę wszystkiego najlepszego z okazji zbliżających się urodzin:))) Pozdrawiam serdecznie:))

ashki pisze...

Dużo zdrowia życzę:) A sweterek super:)

Joanna pisze...

Sweter jest bardzo ladny i Twoje zdjecie rowniez :) Duzo zdrowia zycze :) Milego dnia :)

modesty pisze...

ja też kończę pozaczynane robótki życzę dużo zdrowia i pozdrawiam

kryska pisze...

Sweterek bardzo gustowny:), ale to nie najważniejsze:) Życzę Ci szybkiego powrotu do zdrowia:))))))Pozdrawiam

halszka pisze...

Życzę szybkiego powrotu do zdrowia-pozdrawiam

Marcia pisze...

Sweterek śliczny kolor mi sie podoba.....dużo zdrówka kochana:)

Nitki A nitki pisze...

Boski sweterek!!

majeczkowo pisze...

Śliczny sweterek,lubię takie zestawienia.
Ale to trwałe ze słuchem,czy na skutek choroby??
Nie chcę być wścibska,tylko z czystej ciekawości pytam.
Dużo zdrówka życzę,trzymaj się.

Robótki babci Tereski pisze...

Bardzo ładny sweterek:) Życzę szybkiego powrotu do zdrowia.
Pozdraiam.

malaala pisze...

Bardzo sympatyczny sweterek :) Miłego dziergania w ciszy zatem :)

JaGa pisze...

Ale ładny sweterek, zresztą w moich kolorach jeszcze. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia, trzymaj się moja droga!

Książka, druty i coś jeszcze. pisze...

Mam nadzieje że słuch mi wróci i że to tylko skutek choroby OBY !!!Dziękuję za życzenia !

Joanna pisze...

Czyli nie ma tego złego.........ale przykro, kuruj się i wracaj szybko do świata ludzi słyszących. A sweterek śliczny :)
Pozdrawiam

eve-jank pisze...

Sweter śliczny. Teściowa na pewno się ucieszy. Zdrówka Ci życzę. Pozdrawiam