sobota, 30 czerwca 2012

Złota serweta.


          Dziękuję Wam za przemiłe komentarze i życzenia zdrowia oraz witam nowych gości !
 Przy ostatnich moich zakupach  dostałam jeden samotny kłębek miodowego kordonka Garden - potrzebny był mi do skończenia tej oto serwety . Jak zwykle kordonek połączyłam z nitką Altin Basak Kirlangnic .Serweta jest wtedy grubsza i nie wymaga usztywniania .
 Wzór pochodzi z katalogu Sabrina robótki extra 3/2007 Jednak na potrzeby komody oryginał byłby za wąski to serwetkę poszerzyłam .
 Zaczęłam tez nową rzecz - niebieskie coś pokarzę po ukończeniu . Obrus niestety musi poczekać - szkoda by było gdybym się pomyliła we wzorze bo skupić to się jakoś nie mogę .

23 komentarze:

Elżbieta pisze...

Piękna serwetka i ciekawy wzór.
Ja też mam taką w swoich zbiorach.
Pozdrawiam.

Jaga pisze...

Pięknie.To już wyższy pozziom szydełkowania,jeśli potrafisz powiększyć wzór i dopasować do swoich potrzeb.Pozdrawiam.

halszka pisze...

Serweta bardzo ładna i wzorek jest ciekawy.Jakim nr.szydełka jest robiona i czy te dwie nitki nie utrudniają szydełkowania.
Nigdy nie robiłam z podwójnej nitki.
pozdrawiam i zdrówka życzę

joanna:) pisze...

Śliczna serweta:) Czekam na niebieskości. Zdrówka życzę :)))

Kasia pisze...

Piękna serweta :-)
Śliczny kolor.
Pozdrawiam serdecznie.

ashki pisze...

Serweta-miodzio:)

Serwetka pisze...

Pięknie wykonana serwetka, piękny podłużny wzór, pięknie!

majeczkowo pisze...

Śliczne wzorki, ja niestety jeszcze na drutach coś podziubie,ale szydełko to nie moja bajka(nie mam cierpliwości) mam nadzieję,że wrócisz szybko do zdrowia.
Trzymam kciuki i spróbuję Ci wysłać zaproszenie do mojego bloga,pozdrawiam

Marcia pisze...

Witaj...piękna serweta, ja niestety na szydełku nic nie umię , druty to tak....może zima zacznę sie uczyc robic cos takiego marzy mi się bieznik na stoilczek:)
Marzenia dobra rzecz!!!
Pozdrawiam

aniam1009 pisze...

Bardzo ciekawa serweta i świetnie sobie z jej powiększeniem poradziłaś :))

eve-jank pisze...

Śliczna serwetka, bardzo ładnie się prezentuje. Pozdrawiam

Robótki Marleny pisze...

Śliczna:)
Pozdrawiam, Marlena

modesty pisze...

bardzo fajna serweta pozdrawiam

AGATA pisze...

Słonko już mocniej świeci,
cieszą się z tego nie tylko dzieci.
Cała przyroda się raduje,
radosną pieśń chór ptaków wyśpiewuje.
Życzę dużo ciepełka i słoneczka
na calutki dzionek:))

Beata T pisze...

Fajna serwetka :)

t-renia pisze...

Śliczna:)

Lacrima pisze...

Bardzo ładny wzór:)

Ewa pisze...

Śliczności wydziergałaś...z chęcia bedę zaglądać częściej aby podziwiam Twoje prace.Pozdrawiam Ewa:)))

jolajka pisze...

Wspaniały wzór i efekt super

Łucja-Maria pisze...

Patrząc na twoje serwety, zaparło mi dech w piersiach.
Toż to prawdziwe arcydzieła.
Są prześliczne.
Pozdrawiam

codzienna pisze...

Piękne serwety. Ach....

sosnowygaik pisze...

Serwetka bardzo ładna, wzór ciekawy:)

Paulina pisze...

cudności ....