niedziela, 8 lipca 2012

Niebieskie coś !

     Moje niebieskie COŚ nareszcie doczekało się końca -trwało to troszeczkę  gdyż  problem oczywiście miałam z zakupem wstążki ,bo przy moim chwiejnym łapaniu pionu  nie wychodziłam z domu . No ale jest byłam w sklepie czyli złapałam pion i już będzie tylko lepiej .
 Tunika jest nie ludziowa bo to na prezent i rozmiar raczej nie mój .

 Na plecach też będą wstążkowe kwiatki ale jeszcze nie zrobiłam - zaraz zamykam okna robię zaciemnienie od słońca i będzie wszystko gotowe .
Wzór pochodzi z katalogu Sandra extra Szydełkowe trendy 1/2012


 Halszka może nasze drogi się spotkają to czemu nie - dla dzieci uwielbiam robić .

29 komentarzy:

Lacrima pisze...

Fantatsyczna ta tunika!!!

Marcia pisze...

Ewo...fantastyczne to coś niebieskie:)

Robótki babci Tereski pisze...

Bardzo piękna tunika:) Pozdrawiam.

aniam1009 pisze...

Śliczna :))

Anka pisze...

Cudna!

majeczkowo pisze...

Jejku, jaka śliczna.
Chyba będę u Ciebie zamawiała takie cuda,tylko na mnie to ze 3 byś musiała razem zrobić, bo mi się troszki przytyło:)
Pozdrawiam

halszka pisze...

Ewuniu!kolejne cacko zrobiłaś aż mnie zatkało z wrażenia.Już widzę w nim obdarowaną. Super tuniczka.
serdecznie pozdrawiam

AnkaSkakanka pisze...

Ciekawy ten efekt wstążkowy i poza tym jest bardzo ładna. Pozdrawiam

Irmelin pisze...

Ładna tuniczka, ja bym ją chętnie na plażę zabierała (za tydzień wyjazd, więc stąd takie plażowe skojarzenia), a co do Leona - no cóż - dach i maska - do malowania albo wyciągania wgnieceń, których moje niewprawne oko naliczyło ok. 15.
Pozdrawiam

Nitki A nitki pisze...

Cudna tunika!!!pozdrawiam serdecznie:))))

florysztuka pisze...

śliczna!! zapraszam na fotorelacje z wystawy lilii:)pozdrawiam Basia

*gooocha* pisze...

Świetna rzecz na lato!

Ewa pisze...

Swietna tunika ..na takie jak w tum roku upalne lato ...idealna.Pozdrawiam Ewa:)

kryska pisze...

Bardzo ładne to coś:)))

Książka, druty i coś jeszcze. pisze...

Damy radę - dziękuje za miłe słowa :)

Książka, druty i coś jeszcze. pisze...

lilie przecudne - zapraszam wszystkich do obejrzenia !

kasia pisze...

Na takie upały ta tunika jest idealna. Bardzo pasuje do białych spodni:))

joanna:) pisze...

Śliczny ażurek i kolor :) Pozdrawiam

Robótki Marleny pisze...

Świetna:)
Pozdrawiam, Marlena

modesty pisze...

prosta i bardzo fajna pozdrawiam Basia

lejdi.ana pisze...

prześliczna ta tuniczka!!!!
pozdrawiam:)

Lucyna pisze...

Świetna tunika! Kusi mnie ten model. Pozdrawiam.

Pani Niteczka prezentuje pisze...

O mamo... no ja Cię chyba adoptuję na siostrę... Piękne!!!!

Pracowite Słoneczko pisze...

Fantastyczne to niebieskie coś!!!
Podziwiam:)
Ja do takich robótek to mam dwie lewe ręce, niestety:)

anust pisze...

Prześliczna tunika,kolor obłędny i sama w sobie oryginalna:))

juta pisze...

Bardzo ładna tunika.Ekstra kolor i wykonanie:)
Pozdrawiam serdecznie

JaGa pisze...

Ależ to niebieskie coś jest cudne:)
Pozdrawiam serdecznie.

Anna pisze...

Lovely ! First time I see a tunique with flowers in it !
Your blog is lovely too...
Thanks for the visit on mine.
Have anice day.
Anna

violi igłą malowane pisze...

Ze wstążek jeszcze nie widziałam prac szydełkowych ,, cudna tunika ..