wtorek, 3 lipca 2012

Powoli !

 Powolutku  wracam do świata ludzi słyszących  jednak  nie słyszeć okropna rzecz. Docenia się  zdrowie kiedy się je traci . Chwieje mną jeszcze więc siedzę w domu dopóki błędnik nie wróci do normy i zostawi mnie w pionie - jakoś będzie trzymam się .
 Dalej dziergam moje niebieskie coś ,które już prawie jest na ukończeniu .Zdjęcia niedługo .
 Na poprawę humorku ostatnie zdjęcia z działeczki .
Marlenko maczek się suszy - nasionka dostarczę.
Halszka  prześlij mi maila to przepis na naleweczkę podam

  Ten kwiatek wygląda jak kosmita .

 Juki zaczynają pokazywać swoje oblicze.
 No i lilie coraz ich więcej .

  Dostałam zdjęcie to pokarzę  - mały dwutygodniowy Maksiu  w sweterku do którego wtedy jeszcze nie dorósł. Pasiaczek pokazywałam w kwietniu.

 Dziękuję Wam wszystkim  że zostawiacie ślad po sobie ,że do mnie zaglądacie . Witam nowe koleżanki !

19 komentarzy:

Marcia pisze...

Witaj sliczne zdjęcia , piekne masz kwiatki ...ściska Cię Marcia

Lady Rottweiler pisze...

Piękny ogród i cudny sweterek

Pozdrawiam

aniam1009 pisze...

Cieszę się, że u Ciebie już lepiej :)) Śliczne kwiaty a i sweterek prezentuje się świetnie :))
Pozdrawiam :))

kasia pisze...

Piekne kwiaty, szczególnie podobają mi sie maki:)) szybkiego powrotu do zdrowia:)))

kryska pisze...

Piękne maki:)))zdrówka

halszka pisze...

Piękne kwiaty .Ten kosmiczny jest uroczy .Mam 3 juki i żadna od lat nie kwitnie mimo przesadzania w inne miejsca.
Zdrówka -pozdrawiam

modesty pisze...

a ten dziwny kwiatek kosmita to co to jest?? świetnie wygląda pozdrawiam

ashki pisze...

Pięknie. Cieszę o ogromnie, że powoli wracasz do zdrowia:)

ZielonyTulipan pisze...

Kwiaty bardzo piękne. Zazdroszczę cierpliwości w ich pielęgnowaniu! A model wygląda fantastycznie w przepięknym pasiaczku :)

majeczkowo pisze...

Piękne kwiatuszki,a co to za kwiatek kosmita?
Ale fajnie wygląda:)
Super wieści,że powoli wracasz do zdrowia:)

Książka, druty i coś jeszcze. pisze...

Moja kosmitka to kwiatek cebulowy o nazwie : ismena - błonczatka :

Ewa pisze...

Pięknie ukwieconą masz działkę....prawie zawsze tak jest ,że jak coś tracimy to dopiero zaczynamy cenić ..ale Ty sie nie daj trzymaj się mocno w końcu Ewy to twarde kobitki :)Pozdrawiam Ewa

KonKata pisze...

oj zdrówka życzę, niech rychło wraca !!!!!!!!!!!!!
maki masz cuuuuudne, ja mam polne- samosiejki, ale w tym roku jakoś marnie wyglądają
lilie, oj cudne masz

Betina pisze...

Wiem co to choroba. Ostatnio przeleżałam cały tydzień w łóżeczku jest już lepiej. Także dużo, dużo zdrowia życzę.
A kwiaty przepięknie cieszą oczy swoją obecnością.

Jadzia pisze...

Kwiaty masz piękne :) życzę dużo zdrowia i mocnego trzymania się w pionie,pozdrawiam serdecznie Jadzia :)

Ela pisze...

Dużo, dużo zdrówka! Kwiatki są piękne, wyobrażam sobie, jak musi wyglądać cała tak ukwiecona działka.
Pozdrawiam serdecznie:)

lejdi.ana pisze...

śliczne kwiaty, maczki the best no i ten kosmita też ekstra:)))
pozdrawiam i dużo zdrówka życzę:))))

sosnowygaik pisze...

Piękne kwiaty:) Zanim ja wyhoduję takie to pewnie będzie potrzeba kilka lat.

Plecionki Joanki pisze...

życzę zdrówka i trzymam kciuki! No i zapraszam na kiermasz :)