sobota, 18 sierpnia 2012

Granatowe coś !

 Mam pytanie czy któraś z Was wystawiała towary na Jarmarku Dominikańskim mam wrażenie ,że mignęła mi znajoma twarz .Ale nie potrafię jej zlokalizować - niestety zostałam przez rodzinkę pociągnięta dalej i nie udało mi się porozmawiać .


     Nie zdążyłam przed urlopem pokazać ,więc czynię to teraz . Granatowe coś gotowe i przekazane . Zdjęcia są robione na szybko z moją osobą ,a właścicielka jest innych mniejszych gabarytów .


  A teraz mam i ja - weszłam do księgarni ,zobaczyłam i kupiłam .

      Dorotko miałaś racje książka jest superowa i trudno wybrać najpiękniejszy kwiatek . Każda strona pokazuje kwiatki w innym kolorze  Gorąco polecam !!!

24 komentarze:

AnkaSkakanka pisze...

Śliczna bluzeczka- tuniczka. A kwiatki są przepiękne. Ciekawe co z nich zrobisz. Pozdrawiam

z resztek ... czasu pisze...

Tunika przepiękna a książka kusi ...:)

majeczkowo pisze...

Ojejku,jakie śliczne kwiatki,już się zakochałam,ale to na szydełku prawda?
Kochana Ewo napiszę Ci na maila,bo mam do Ciebie sprawę.
Pozdrawiam i piękne to Twoje coś.

lejdi.ana pisze...

"coś" mi się baaaaardzo podoba :-)

Agnieszka pisze...

Świetna tunika! Książkę posiadam i też polecam- kwiatki wychodzą super! Zrobiłam słoneczniki a teraz zabieram sę za bratki. Pozdrawiam

Paulina pisze...

super tuniczka ... a ksiązka musi być zachwycająca ... pozdrawiam ciepluteńko

*gooocha* pisze...

Tunika piękna.
A kwiatuszki to fajna sprawa:)

joanna:) pisze...

Śliczna tunika :) Czekam na dziergane kwiatki. Pozdrawiam

Lucyna pisze...

Kolejny uroczy ciuszek! A książką kusisz- muszę się za nią rozejrzeć. Pozdrawiam.

malaala pisze...

Bardzo ciekawa tunika!!!Takiej jeszcze nie widziałam !!!!Z czego zrobione są te niebieskie kwiaty ?
A książka widzę jest kopalnią świetnych wzorów :)Pozdrawiam serdecznie :)

halszka pisze...

Jak zwykle zrobiłaś Ewuniu kolejne cudeńko-śliczności.
Sprawdzałam w internecie książkę o której piszesz ale nie wiem czy opisy schematów są w języku polskim?
pozdrawiam

Ewa pisze...

No to teraz już mogę sobie wyobrazić jak będziesz cudnie ozdabiać swoje cudeńka.Tunika extra.Pozdrawiam Ewa:)

eve-jank pisze...

Bluzeczka bardzo ładna. Książka na pewno fajna i Cię zainspiruje do tworzenia nowych rzeczy.

Marcia pisze...

Piękne to cos :) A jakie śliczne te kwiatki....Pozdrawiam:)

kasia pisze...

Granatowe coś przepiękne. Nawet zimą możesz nosić na bluzkę lub golf. Książka super muszę ją też sobie kupić:))

Robótki Marleny pisze...

Śliczne to granatowe coś, ładnie Ci zostaw sobie:)
pozdrawiam, Marlena

Lady Rottweiler pisze...

Granatowe coś wygląda wspaniale

Pozdrawiam

Chranna pisze...

Śliczna tunika! I książeczka wygląda ciekawie. Może i mnie uda się ją upolować...?
A co do pytania o sposób wykonywania listków irlandzkich, to możesz podejrzeć tu: http://fanaberiawpradze.blogspot.com/2010/06/93a.html

hania pisze...

Tunika prześliczna, zwłaszcza z tymi kwiatkami, bardzo ładnie ją stoją :) Pozdrawiam Hania

Pracowite Słoneczko pisze...

Piękne to granatowe "COŚ"!:)

stanpis pisze...

Piekna tuniczka. a przejrzalam cały ten blog. Podobaja mi sie te kamizelki i na drutach i szydełkowe - pomysły rewelacyjne, myslę, ze skorzystam .

anastazja pisze...

Wspaniale wyglądasz we wspanialej tuniczce.
A książeczki zazdroszczę.Na pewno masę ciekawych pomysłów.Mam nadzieję,ze na bieżąco będziesz na pokazywać wytwory ksiązkowe.

Beata T pisze...

Fajna kamizelka :) Ale zajawkę książeczki zrobiłaś wpadł mi w oko ten słodziutki bukiecik lawendy :)

Renifer pisze...

Dziękuję za pokazanie książki z kwiatami - zaraz poszukam u wujka google. Dziękuję za odwiedziny:) Renata