poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Hura ! Hura !

     Właśnie wracałam z wakacji jak koło Częstochowy zobaczyłam reklamę Juraparku w Krasiejowie . Przypomniało mi się że przecież Bryzejda  z bloga http://druterele.blogspot.com/  proponowała tam wycieczkę .


     Jakie było moje zdziwienie i ogromna radość gdy czytając pocztę dowiedziałam się że ja jestem tą szczęściarą . No to pojedziemy / mąż już  gotowy jechać / i się spotkamy - szczegóły dogadamy i oczywiście pokarzemy . Najpierw tylko troszkę odsapnę - syn wyjedzie to z przyjemnością pojadę obejrzeć dinozaury .



      Taką pogodę miałam na urlopie - rekompensata  za brak opalenizny to dużo wrażeń z wycieczek .

13 komentarzy:

Irmelin pisze...

Gratuluję, a w parku jest niezwykle interesująco, pełnia wrażeń - gwarantowana:))

Robótki Marleny pisze...

Gratuluję wygranej i przyjemności wśród Dinozaurów życzę:)
Pozdrawiam, Marlena

kasia pisze...

Ja też Ci serdecznie gratuluję wygranej. Pogoda nad naszym morzem jest bardzo kapryśna ale jak nie pada to idzie przeżyć:)) Piekne zdjęcia zrobiłaś:))

Beata T pisze...

gratuluję :) miłego i fajnego zwiedzana jak i wypoczynku życzę :)
Atrakcji pewnie nie zabraknie :)

kryska pisze...

fajna wygrana, miłych wrażeń, pozdrawiam:)

malaala pisze...

No to miłej zabawy!!!:)
Śliczne te Twoje bluzeczki z obrazeczkami z postów poprzednich !!
Pozdrawiam

Docia pisze...

Gratuluję, miło jest wygrywać. :)

Finextra pisze...

No, może się nie opaliłaś, ale widoki miałaś niezłe. W końcu po to człowiek na urlop wyjeżdża, żeby na chwilę zmienić tapety. Gratuluję wygranej!

Lady Rottweiler pisze...

Miłej wycieczki

Pozdrawiam

joanna:) pisze...

Gratuluję wygranej!!! A widoczki miałaś rewelacyjne. Pozdrawiam :)

ZielonaMila pisze...

Fantastically something is to win. I am greeting

majeczkowo pisze...

Ale przynajmniej jodu się nawdychałaś:)
Gratuluję wygranej:)

halszka pisze...

Akumulatorki chyba naładowałaś a dla samych widoków warto było jechać.Gratulacje -życzę miłej i pełnej wrażeń wycieczki.
pozdrawiam