niedziela, 26 sierpnia 2012

Podróże małe i duże - Krasiejów ! Moja WIELKA WYGRANA !


      Jak niektóre z Was się orientują  wygrałam u  Bryzeidy   bilet do Krasiejowa . Uzgodniłyśmy termin , pogoda była sprzyjająca - no to jazda .

       Przy wejściu czekała na nas Pani przewodnik ,którą była Bryzeida we własnej osobie .  Ubrana w kamizelkę ,którą widziałam  na jej blogu .

     
      Przy kawce oglądałam i podziwiałam  DINUSIE  które wydziergała lub uszyła moja nowa koleżanka . Piękne rzeczy i jestem zdania że każdy bobas miałby frajdę z takiej miłej zabawki . Gdy przyjechała wycieczka my dołączyliśmy ,a Bryzeida przystąpiła do pracy .

Na początku wjechaliśmy kolejką do tunelu czasu ,a później to już  tylko trias, jura ........

 Nazwy wszystkich dinozaurów nie do spamiętania . No chyba że któraś z Was ma małe dzieci  wtedy  to pestka - dzieci rodziców wszystkiego nauczą .

     Żeby Was zachęcić do odwiedzenia Jura Parku pokażę tylko kilka z eksponatów resztę przyjedźcie zobaczyć sami . O niesamowitych przeżyciach w oceanarium , batyskafie czy kinie 5 D nie wspomnę ,bo nie tylko dzieci  krzyczały z wrażenia .

  Przez cały czas Pani Przewodnik w bardzo przystępny sposób opowiadała nam o mijanych okazach - niejedno krotnie pomagając sobie rękami lub nogami .

No i nastąpił kres naszej wycieczki . Ostatnia kawka i pożegnanie z naszą wspaniałą koleżanką  .

     Bryzeida po pracowitej dniówce oddaliła się ,a my przeszliśmy na kolejną atrakcję  przygotowaną w Krasiejowie . Była to wspaniała plaża, kąpielisko i wesołe miasteczko w jednym . Profesjonalnie zrobione zjeżdżalnie i duży brodzik dla dzieci oraz czysta bezpieczna woda , rowery wodne w akwenach wodnych dla dorosłych .
 Dla dzieci atrakcji jest więcej  są to

 Wieczorem opaleni , zrelaksowani wróciliśmy do domu . Dzień spędzony w Krasiejowie był  niezwykły . Zapraszam wszystkich . Całodzienny wypoczynek w Jura Parku wart jest  ceny biletu , a cały obiekt nie odbiega od wysokich standardów zachodnich .

 Ale nie było by tylu wrażeń gdyby nie Bryzeida - DZIĘKUJĘ  !


16 komentarzy:

kasia pisze...

Cudowny dzień spędzony w tak uroczym miejscu i do tego tyle zobaczyłaś. Gratuluję wygranego biletu:))

anust pisze...

Wiem o czym piszesz bo bylismy w ubieglym roku:)) moje dziecka zaliczaja po kolei tego typu atrakcje:)

eve-jank pisze...

Fajna wycieczka. Moja córka była tam w tym roku z klasą.

Paulina pisze...

super wyciezka pozdrawiam ciepluteńko

majeczkowo pisze...

Pięknie wyglądacie,no i widzę,że nagroda super:D
Cieszę się,że miło spędziłaś czas w miłych towarzystwie:)

Renka pisze...

Ależ fajna wycieczka! Super mieć takiego ,,prywatnego przewodnika'' :D
Miło Was zobaczyć:)
Pozdrawiam serdecznie:)

halszka pisze...

Bardzo atrakcyjna wycieczka i pełna wrażeń.Miło jest tak spędzić czas.
pozdrawiam

Lady Rottweiler pisze...

Wspaniała wycieczka
Może wybiorę się w wolnej chwili do Krasiejowa

Pozdrawiam

Beata T pisze...

Super miałaś wycieczkę - ale z Ciebie szczęściara :)))
Pozdrawiam

lejdi.ana pisze...

świetna wycieczka!!!!
pozdrawiam:-)

anastazja pisze...

Gratulacje z powodu wygranej i spotkania miłej koleżanki.Widoki piękne

Marcia pisze...

Super wycieczka zdjecia piekne....pozdrawiam:)

iwona150 pisze...

byłam tam, byłam :-)
super wypad

Iwona pisze...

Ewuniu, miałaś super dzień. Wiem z autopsji :-)
Kilka dni temu tez byłam w Jura Parku, ale w Bałtowie. Bawiłam się jak dziecko. A oceanarium - nie zapomniane przeżycie.
Pozdrawiam cieplutko!

ashki pisze...

Ale była zabawa:))) Fajny fotoreportaż:)

olo pisze...

Moje córcia jutro jedzie do Krasiejowa z klasą :)