środa, 1 sierpnia 2012

Zdziwione rozgwiazdy .

 Rozgwiazdy  patrzą zdziwionym wzrokiem co my robimy na tym balkonie . A wisicie sobie panie bo miałyście małe pranie ....
 Tak oto wygląda  tuniczka z rozgwiazdą .

Na dole dorobiłam falbankę  imitującą fale morskie .

Miałam trochę problemów z wykrojem przy szyi - zapomniało mi się jak się zbiera oczka na maszynie  . Ale myślę że efekt końcowy nie jest taki zły . Tunika jest jeszcze  mokra i z żelazkiem się jeszcze nie widziała .


  DRUGA ODSŁONA

    Autko tez wyrusza w świat .

    Na plecach zrobiłam pociąg bo jakoś mi tak pusto było .

A teraz po pracowitym roczku wyruszamy na urlopik . Krótki on krótki ale zawsze coś .
Morz szum , ptaków śpiew , złota plaża kusi mnie ...




  Tymi to rymowankami żegnam Was na jakiś czas .
Jeżeli śpiewam i rymuję to jestem bardzo zmęczona . No cóż dawno nie padało , upał niemiłosierny ,a ja dobra mama cały dzień przy garach . Synek przyjechał na kilka dni to mamusia mięsko wekuje żeby drągal .głodny na obczyźnie nie chodził.

   PA < PA  zgłoszę się wypoczęta .

23 komentarze:

Robótki Marleny pisze...

O jejku! same piękności, jestem pełna podziwu.
Nie zazdroszczę garkuchni, oj nie!:)
Pozdrawiam, Marlena

majeczkowo pisze...

To dobrej pogody na urlopie i duuuuuuuuuużo odpoczynku,a po urlopie to się chyba do Ciebie uśmiechnę w sprawie tej tuniczki:)

Kokotek pisze...

Swietne te sweterki. Bardzo lubię wzory wrabiane.

Lady Rottweiler pisze...

Śliczne sweterki
Bardzo dopracowane

Pozdrawiam

juta pisze...

No to jest świetny komplecik.Lato, piękna pogoda,autko, pociąg no i piękne klimaty morskie ,może się równać jedynie "urlop":)))))
Pozdrawiam serdecznie

lejdi.ana pisze...

same śliczności zrobiłaś!!!
życzę udanego wypoczynku i pięknej pogodny:)))
pozdrawiam

halszka pisze...

Cudowne -tuniczka z rozgwiazdami urocza.
Miłych i pogodnych wakacji.

Finextra pisze...

Tuniczka bardzo w urlopowym klimacie! Baw się dobrze i wypoczywaj szybko!

Marcia pisze...

Tuniczka sliczna...udanego wypoczynku Buziaki:)

kasia pisze...

Cuda, cuda, po prostu cuda:)) Miłego wypoczynku:))

reala pisze...

Śliczne rzeczy tworzysz, podziwiam, bo nie umiem :)))
Życzę udanego urlopu :)
Pozdrawiam
Renata

Kwiatek pisze...

Oj jakie piękności szkoda że ja tak nie umiem
Pozdrawiam. Udanego wypoczynku

Nitka i szydełkiem pisze...

Podobają mi się autka, pewnie dlatego, że u mnie sami panowie w domu:)

Irmelin pisze...

Życzę udanego urlopu i dobrej pogody:))

Łucja-Maria pisze...

Ewo, tworzysz prawdziwe arcydzieła.
Wszystko mnie zachwyca, i nisko się Tobie kłaniam bo ja jestem antytalent druciany.
Życzę Tobie i Rodzince wspaniałego wypoczynku słoneczka, złotej plaży, cieplutkiej wody w morzu.
Wypoczęta i szczęśliwa wracaj na blogowisko.
Pozdrowienia

Iwona pisze...

Efekty końcowe tych prac są świetne. Miłego wypoczynku!

aniam1009 pisze...

Ale czadowe :)) Udanego wypoczynku :))

anastazja pisze...

No ale ty jesteś zdolniacha.W momencie robisz takie rzeczy.Podziwiam.
anastazja

Hogata_Rogata pisze...

Bardzo mi się podobają oba. Miłych wczasów oby pogoda dopisała!

http://wyskoczyospodpazurka.blogspot.com/

joanna:) pisze...

Śliczne :) Buziaczki

Paulina pisze...

jakie te rozgwiazdki sa przeurocze pozdrawiam ciepluteńko

Decokuferek pisze...

Ale śliczne:):) Zwłaszcza to autko - rewelacja!! Pozdrawiam:)

weasel pisze...

Śliczne te kamizelki :) Pozdrawiam :)