sobota, 22 września 2012

Bogactwo ....

      Dziękuję za miłe słówka ,które pozostawiacie . Serdecznie witam nowe koleżanki !
   Ponieważ czarne Coś jeszcze nie dotarło do właścicielki ,to dzisiaj troszkę z innej beczki .
W ostatnim tygodniu byłam z kilkudniową wizytą u kuzynki w Świętej Katarzynie . Mają tam wspaniałe stare sady z dużą ilością dawnych odmian jabłoni .Bogactwo kolorów i smaków jabłek jest nie do opisania .Zobaczcie sami .









 

            Wspaniale jest być gościem  zgromadzenia Sióstr Pasterek od Opatrzności Bożej właścicielek tych smakowitych jabłuszek .
Moja kuzynka .

32 komentarze:

Irmelin pisze...

Ale smakowicie się zrobiło:)) jabłka wyglądają tak apetycznie, aż chciałoby się sięgnąć po nie. Pozdrawiam

Tojav pisze...

Jabłka piękne i wyglądają smakowicie. Szkoda tylko, że w swym blogu zwracasz się tylko do kobiet. Ja też lubię ładne zdjęcia.

Joanna pisze...

Pyszności. Uwielbiam jabłka.
Miłego dnia :)

Ewa -Książka ,druty .... pisze...

O bardzo przepraszam już poprawiam !

Iwona pisze...

Piękne jabłka i zdjęcia. Jabłonie słusznej wielkości, nie jakieś karłowate. Przypomniał mi się sad moich rodziców, tóry Komuna pod przymusem rozparcelowała na działki budowlane, płacąc 14 zł. za metr kw.

Wioletta G. pisze...

Samo zdrowie! Rzeczywiście jest ich bardzo dużo. Pozdrawiam:)

ciche marzenia...ciii... pisze...

Cudne miejsce , tam na pewno można podleczyć duszę... sady też piękne:) , pozdrawiam

Finextra pisze...

Piękne miejsce, piękne zdjęcia, piękne jabłka!

anabell pisze...

Brakuje mi jabłek z dzieciństwa.Nowe, owocujące regularnie rok po roku jabłonie wyparły stare drzewa, a szkoda.Lubie wędrówki wśród sadów, drzewa uginające sie pod ciężarem jabłek wyglądaja bardzo ładnie.
Miłego, ;)

Robótki babci Tereski pisze...

Ale jabłuszek i to różne odmiany.

tonka pisze...

Jabłuszkowy raj:)))Uwielbiam jabłka,zwłaszcza stare odmiany o niepowtarzalnym smaku.

Paulina pisze...

jabłuszka musza byc przepyszne faktycznie duzo odmina cudna wycieczka ja bym chyba z tamtad nie wyszła bez kilku wiader tych smakołyków pozdrawiam ciepluteńko

Robótki Marleny pisze...

Jestem zachwycona tymi widoczkami pięknych jabłuszek:)
Pozdrawiam, Marlena

kasia pisze...

Rzeczywiście te stare odmiany są zdecydowanie najlepsze. Ja uwielbiam jabłka malinówki ale w sklepie nie można ich dostać. Widać,że siostrom w tym roku jabłonie obrodziły i zbiory bedą udane:)

Caitlin Górska Lalak pisze...

Dopatrzyłam się tam swojej ulubionej odmiany nawet ;D

anastazja pisze...

Wyobrażam sobie sad wiosną...W pełni kwitnienia.

Ewa -Książka ,druty .... pisze...

Malinówki o mają prawie buraczkowe a jakie pyszne w smaku :) ewa

Daniela pisze...

Piękny sad i ogrom dorodnych owoców mają siostry!Pozdrawiam i dziekuję za odwiedzinki u mnie!

Łucja-Maria pisze...

Czuję zapach tych smakowitych jabłek. Zachwycam mnie ich mnogość.
I co najważniejsze, że są to stare odmiany, teraz rzadko spotykane.
Serdecznie pozdrawiam

Joanna pisze...

W starych sadach są najsmaczniejsze kąski, dobrze, że choć Siostrzyczki takie mają :)
Pozdrawiam

modesty pisze...

w tym roku chyba wszędzie jabłka obrodziły w sam raz na szarlotkę pozdrawiam Basia

ashki pisze...

Cudnie te jabłuszka wyglądają. Choć przyznam, że odkąd mam dwie swoje jabłonki na maksa obsypane jabłkami to trochę mam ich dosyć;)

JaGa pisze...

Ach te jabłuszka, są przepiękne. Ja mam chyba na swojej działce tę drugą jabłonkę (na zdjęciu) od góry, al kurcze nie wiem jak się zowie ...

Pozdrawiam serdecznie.

Marcia pisze...

Witaj mniam lubię jabłuszka , mam dwie jabłonki jedne jabłka twarde na przetwory w sam raz , a druga taka do jedzenia....jabłko to zdrowa przekąska..pozdrawiam:)

Łucja-Maria pisze...

Wpadam do Ciebie by zachwycić się jabłkami. Dzisiaj długo świeciło słońce, poszłam do ogrodu by pozbierać trochę jabłek. U mnie też są takie piękne i rumiane.
Pozdrawiam

Olaboga pisze...

Smakowite jabłuszka, aż ślinka cieknie ;)

juta pisze...

Ależ cudowne królestwo jabłek:))Cudowne zwłaszcza to pierwsze zdjęcie:)
Pozdrawiam serdecznie

Beata T pisze...

Wspaniałe odwiedziny, a jabłuszka łał ale smakowicie wyglądają :)
No i ogród pewnie przepiękny :)

Anna Kaczmar pisze...

Relacja jak z wyprawy do raju. Cudnie i pachnąco. =) Dziękuję za odwiedziny mojego bloga i pozostawiony komentarz. Miło mi poznać Ciebie i Twoje miejsce w sieci. Masz piękne pasje, takie dla najcierpliwszych. Zazdroszczę tak owocnych podróży w niesamowite miejsca. Co do książki, to wierzę absolutnie Twojej recenzji. Pozdrawiam cieplutko.

Fabryka Oczek pisze...

Spoglądając na te piękne jabłka wspominam ostatnią szarlotkę. Chyba w tej postaci jabłka są najlepsze :-)
Pozdrawiam
Gosia

Osowiała Sowa pisze...

Szaleństwo! Ileż pysznych jabłeczników powstanie z tych jabłek... Moje jabłonki dopiero rok temu posadzone, ciekawe kiedy będziemy mogli się cieszyć jakimś jabłkiem :)
O, widzisz, właśnie poszukiwałam kogoś kto ma kontakt z siostrami zakonnymi, bo moje dziecko chodzi od roku do przedszkola prowadzonego przez siostry i tak się zastanawiam co wypada dać siostrze w prezencie, np na Boże Narodzenie? Bo na dzień nauczyciela to pewnie standardowo kwiaty, ale czy wypada dać anioła - takiego jak szyję, lub z masy solnej? A nie chcę popełnić jakiejś gafy ;) Tak jak np w zeszłym roku kiedy zaniosłam dzieciakom wyciętą dynię - mój synek uwielbia i inne dzieciaki też były zachwycone, ale siosta kazała zabrać.
Ty pewnie lepiej będziesz się orientowała :)
Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny :)
Monika

Anna, Pracownia Koroneczka pisze...

Jabłuszka praawie jak moje! ;) A siostry Pasterki, to kawał historii Świebodzina i mojej parafii. Siostry są kochane! :)