wtorek, 4 września 2012

Coś i relaks !

  Na froncie robótkowym  w przerwie od obrusowego giganta  powstaje kolejne COŚ .Tym razem po raz pierwszy  na specjalne zamówienie .

  No a dzisiaj był bardzo ładny ciepły dzień . Mąż zrobił mi niespodziankę ,zapakował leżaczki ,książki i porwał mnie z pracy nad wodę .
 Plaża pusta , pogoda ładna ,piękny widok na jezioro i nawet kilku śmiałków w wodzie .

Odpoczywamy czyli relaksu to czas ...........
  Nic tylko relaks , relaks ............. no do czasu.
gdy na niebie pojawiły się takie chmurki
Jednak jak zmieniły swoją barwę zmykaliśmy szybko do samochodu .


                                                       WYRÓŻNIENIE
Kokotka  z blogu Eksperymenty z drutami również zwróciła uwagę na mój blog  i dostałam od niej wyróżnienie . Strasznie się cieszę i jest mi niezmiernie miło .
       Dla Ciebie droga koleżanko ten oto bukiet .

 
  Jest to kolejne w ostatnim czasie uhonorowanie mnie - dlatego BARDZO BARDZO serdecznie dziękuję !
Wyróżnione  blogi zamieściłam w poprzednim poście .

11 komentarzy:

lejdi.ana pisze...

Wspaniałego masz męża, piękną niespodziankę Ci przygotował :)
Pozdrawiamiam ciepluteńko i gratuluję wyróżnień, w pełni zasłużone:)

Anioły Anielki pisze...

Serdecznie gratuluję za wyróżnienia i dziękuję za Dobre słowo!Pozdrawiam serdecznie.papa

ashki pisze...

Takie niespodzianki to ja rozumiem i zazdroszczę;)

anust pisze...

no zazdraszczam relaksu:)) tez bym tak chciała, mam nadzieję że nadejdzie taki czas:)

majeczkowo pisze...

Ale wspaniałą niespodziankę Ci zrobił:)
Też bym tak chciała.
Pozdrawiam

anastazja pisze...

Bo własnie takie niespodzianki umilają życie.Gratuluje wyróznienia.

Ewa pisze...

Czuję ,że to bedzie tunika....a co do relaksu to dobre i każde pięć minut w takim otoczeniu ale jesteś szczęściara ...Pozdrawiam Ewa:)

Łucja-Maria pisze...

Ewo, Ty robisz wspaniałe niespodzianki, więc trudno aby Tobie ich nie robiono.
Takie nagrody, wyróżnienia słusznie się Tobie należą.
Pozdrawiam

romantyczka pisze...

Bardzo dziękuję za odwiedziny,ja również pozwolę sobie podglądać Twój front robótkowy :-)

Bryzeida pisze...

"W nocy wszystkie koty są czarne" [czyt. wszystkie zalewy w okolicy wyglądają podobnie], ale czy to przypadkiem nie są Pławniowice??

Ewa -Książka ,druty .... pisze...

Trafiłaś - chyba będziemy miały wspólne miejsce spotkań :)ewa