środa, 26 września 2012

Czarne COŚ

    Serdecznie witam wszystkie nowe koleżanki !

 Moja tegoroczna seria COŚ dobiega końca . Oto ostatnia wydziergana tunika .

   Czarna włóczka   Malwa  wyszło około 15 dag , szydełko 3mm .Wstążka o kolorze ecru  8,60 m .

 Na zdjęciach ludziowych tunika jest jeszcze nieskończona  , wiszą nitki , brak wstążki na plecach .

         To już dokończone plecy . jak widać tunika jest prosta ,ale ubrana ładnie układa się na osobie podkreślając figurę .

  Mam nadzieję że pojawi się jeszcze jedno COŚ - bo szewc itd  - planuję zrobić dla siebie - może się uda .

18 komentarzy:

Gabriela pisze...

Pomysłowa!!!

Intensywnie Kreatywna pisze...

Tez tak uważam, bardzo pomysłowa. I na żywym organizmie jest po prostu świetna!!!

Łucja-Maria pisze...

Ewo!
Masz talent. Świetna. Białe koła, wyglądają jak kwiaty.Pomysłowe!
Serdecznie pozdrawiam

kamala pisze...

Te kułka dodają blasku tunice. Świetny pomysł.

Robótki Marleny pisze...

Ta mi się bardzo podoba może dlatego, że ta biała bluzeczka pięknie się komponuje z tuniką:)
pozdrawiam, Marlena

Joanna Głażewska pisze...

Dziękuję Ewo za komentarz na moim blogu - ja z kolei nie umiem robić na drutach i na szydełku :) Kiedyś jak byłam mała, to się nawet uczyłam ale nie mam do tego cierpliwości, widocznie to nie są moje "zabawki". Tobie te wszystkie kordonkowo-włóczkowe dzieła wychodzą bardzo ładnie :)
Pozdrawiam Joasia http://arteglazejowka.blogspot.com/

Alojka pisze...

Pamietam że kiedyś miałam podobna, tylko bez wstązki i z rękawami, bardzo lubiłam ją nosić.

Betsypetsy pisze...

Dziękuję za miły komentarz :)
Przy okazji poznałam utalentowana osóbkę :)

Pozdrawiam serdecznie!

Dom Rozalii pisze...

Bardzo pomysłowa i ładna!

Uwalniaj swoje pomysły pisze...

Bardzo fajne te "COŚ" świetny pomysł ze wstążkami. pozdrawiam.

modesty pisze...

bardzo fajne te kamizelki może sobie taką machnę? pozdrawiam Basia

Iwona pisze...

Fajne COŚ! Bardzo kobiece.
Próbowałam mój Maliniak Dyrektorski - mniam :-)
Pozdrawiam cieplutko!

hanuszka pisze...

Pięknie tu u Ciebie. Oglądałam Twojego bloga i podziwiałam Twoje prace, ja tak nie potrafię :-(
Dziękuje też za odwiedziny.

Lucyna pisze...

Świetne te Cosie! Niby kolejny taki sam model, a jednak za każdym razem w innym kolorze oczarowuje.
Pozdrawiam.

niteczkowyczar pisze...

Śliczności :) Przepięknie wydziergana :)

Renifer pisze...

tunika bomba, brawo za ujęcie z lutrem:) i dzięki za odwiedziny:)

Anna Kaczmar pisze...

Jakie kwiaty pomysłowe! ^^

Wełniane Eldorado pisze...

Te kwiaty są super!! Świetne:)