wtorek, 18 września 2012

Kamizelka studentki

    Witam wszystkie nowe koleżanki - jest mi bardzo miło ,że mnie odwiedzacie !

   Rozpoczął się czas nauki . mali i trochę więksi przyzwyczaili się już do nowych  obowiązków .Ci starsi natomiast dopiero odpalą racę do wyścigu po indeksy .
     Pewna młoda studentka poprosiła mnie o zrobienie kamizelki na rozpoczęcie roku akademickiego .


Włoczka właścicielki ,a wzór pochodzi z katalogu Mała Diana  8/08

   Kamizelkę  szybciutko wydziergałam na wyjeździe z którego akurat  wróciłam .
Czarne Coś pokarzę jak tylko właścicielka otrzyma przesyłkę - czyli właścicielka tuniki będzie ją pierwsza widziała .

29 komentarzy:

florysztuka pisze...

jest śliczna!! miałam kiedyś podobną tylko czerwoną:) pozdrawiam Basia

AnkaSkakanka pisze...

Śliczna. Pozdrawiam

Iwona pisze...

Bardzo ładnie widac wzór.Fajna kamizelka.

Kasia pisze...

Super!
Piękne bolerko :-)
Pozdrawiam serdecznie.

jolajka pisze...

bardzo ładna kamizelka, :)pozdrawiam

Finextra pisze...

No, no, nie powiem, ładna!

Marcia pisze...

Witaj Ewo bardzo ładna kamizelka , bardzo mi się podoba..buziaki:)

Robótki babci Tereski pisze...

Bardzo ładnie się prezentuję. Pozdrawiam.

Anka pisze...

Śliczna jest!

Joanna pisze...

Bardzo ładna :)

Teresa Brudzińska pisze...

EWO-DZIĘKUJĘ ZA PRZEMIŁY KOMENTARZ NA MOIM BLOGU. JA NATOMIAST PRZYZNAJĘ - TWOJE KAMIZELECZKI SĄ ŚLICZNIUTKIE.
ZAPRASZAM CIĘ WPADAJ DO MNIE CZASAMI:)

Wioletta G. pisze...

Podoba mi się. Pozdrawiam:)

majeczkowo pisze...

Ewo piękne, te kwiaty to ja mam takie na chuście zrobionej przez moją Mamę,ale ja nie umiem takich rzeczy robić :(
Fajne, naprawdę.

lejdi.ana pisze...

Śliczna ta kamizelka!
Pozdrawiam ciepło:-)

joanna:) pisze...

Śliczna i kolorek cudny :) A na czarne COŚ cierpliwie czekam. Pozdrawiam cieplutko :)))

dorkamikrus pisze...

Super kamizelka ,studentka wzbudzi zazdrość u wielu innych,pozdrawiam,Dorota

Elusiek pisze...

Zauważyłam ostatnio, że młodzi ludzie już nie patrzą z odrazą na dziergane ciuszki, co mnie bardzo cieszy. Ta kamizelka wzbudzi podziw, bankowo! :-)

Paulina pisze...

kamilzelka jest przesliczna ... sama mogłabym taka miec heheh pozdrawiam ciepluteńko

modesty pisze...

fajna kamizeleczka pozdrawiam Basia

Assiczka pisze...

piękna :) zazdroszczę talentu :)

esophie pisze...

prześliczna kamizelka!!!

juta pisze...

Zapewne będzie wspaniale służyła Tej "pewnej młodej studentce". .Jest bardzo ładna.
Pozdrawiam serdecznie

Lacrima pisze...

Na pewno będzie się fajnie nosić:)

Ewa pisze...

Piękny wzór a kamizelka urocza.Pozdrawiam Ewa:)

Artsajke pisze...

Bardzo fajny wzór. Studentka zrobi furorę na rozpoczęciu roku ;-).

sajuki pisze...

Ekstra kamizelka !

violka pisze...

Cudna jest :)

Wełniane Eldorado pisze...

Bardzo fajna w sam raz na rozpoczęcie roku!

Anna pisze...

Ce boléro est magnifique ! Différent du mien mais vraiment très beau !
Le blog aussi d'ailleurs...
Bonne journée
Anna