sobota, 8 września 2012

Podróże małe i duże - Wilanów

       Witam nowe koleżanki i Wszystkim dziękuję za miłe słowa .
   Dzisiaj będzie wycieczkowo . Magda z bloga Barwy Ogrodu opisywała w ostatnim poście ogród Wilanowski . Ja dorzucę kilka zdjęć do jej ogródka .

  Po przejściu bramy ukazuje się nam
  Taka to piękna budowla .

     Pałac Wilanowski jest odnowiony . Powiedzmy że kolory elewacji są jeszcze za ostre ,ale z biegiem lat na pewno nabiorą odpowiedniej barwy .

 Ogrodu nie ma co opisywać - to trzeba zobaczyć .

 Wszystkie roślinki pięknie skomponowane .

 Każdy zakątek lśni czystością .


Alejkami parku można chodzić i chodzić .

 Z każdej strony zamku zaskakuje nas inny widok .

 I na koniec wspaniała pergola ,którą opisała  Magda .
 

26 komentarzy:

Joanna pisze...

Wilanów, to miejsce, które zachwyca swą urodą, szkoda tylko, że nie odnowili go w całości :)
Pozdrawiam

Robótki babci Tereski pisze...

Dzięki za wspaniałą wycieczkę.

Łucja-Maria pisze...

Droga Ewo, jestem oczarowana. Wilanów powala, zachwyca.
Jest piękny. Twoje zdjęcia zachwycają.
Pozdrawiam

Joanna pisze...

Prześlicznie tam jest, jaka piękna alejka pomiędzy tymi wysokimi drzewami.

modesty pisze...

na żywo musi być tam jeszcze piękniej niż na zdjęciach pozdrawiam basia

florysztuka pisze...

zaznaczam w planach na wycieczkę z dzieciakami:) dziękuje za super fotorelacje:))!!Basia

Agnieszka pisze...

Ale zmiana! Byłam tam ostatnio 12 lat temu.Piękny - na pierwszy rzut oka troszkę przypomina mi Wersal. Pozdrawiam, Agnieszka

Robótki Marleny pisze...

Wspaniała wycieczka, dziękuję:)
Pozdrawiam, Marlena

Paulina pisze...

cudna wycieczka pozdrawiam ciepluteńko

kasia pisze...

Piękne miejsce, musze sie tam kiedyś wybrać:)

majeczkowo pisze...

Ale śliczne miejsce,aż żal,ze nigdy tam nie byłam.
Może kiedyś?

Maria40 pisze...

Cudowne miejsce ,cudowne zdjęcia,wspaniała wycieczka -Pozdrawiam cieplutko :)

violi igłą malowane pisze...

Chba ze 2o pare lat temu tam byłam i zawsze mam w pamieci te ogrody , muc jeszcze raz je zobaczyc ..Śliczne zdjęcia ..

anabell pisze...

Kolory Pałacu w Wilanowie są wzięte "żywcem" z tych, które były wtedy, gdy go wybudowano.Wtedy nie żałowano barwników. Miało być kolorowo i złociście.Cała rewitalizacja Wilanowa nawiązuje kolorystycznie oraz formą nasadzeń krzewów i drzew do tego pierwotnego wyglądu. Przez lata przyzwyczailiśmy się do nieco innego wyglądu Wilanowa i przyznam się,że gdy pierwszy raz zobaczyłam "nowe barwy" to lekuchno zdębiałam.
Mam dwa ulubione parki w swoim mieście- Królewskie Łazienki i Park w Wilanowie. Na dodatek mam blisko do obu, zaledwie kilka przystanków autobusem, mniej więcej ok.4 km do każdego z nich.
I korzystam często z tej bliskości.
Miłego, ;)

Elusiek pisze...

Dziękuję za te zdjęcia. Mają dla mnie szczególny wymiar... Pięknie pokazałaś Wilanów. Pozdrawiam Cię.

Alojka pisze...

Piekne zdjęcia
przyznam się że Wilanowa jeszcze nie widziałam, teraz juz wiem że powinnam
pozdrawiam

Ulcia pisze...

Pohasałam troszkę u Ciebie Ewko i dochodzę do wniosku że mamy dokładnie takie same pasje: podróże, książki i robótki ręczne:) Widzę, że na maszynach dziewiarskich też obie robimy:) To znaczy moje dwie już dobre 15 lat w odstawce, ale kiedyś był to mój sposób zarobkowania. Teraz grzecznie leżą i tęsknią pewnie za pracą, a ja nie umiem się zmobilizować:) Dziękuję pięknie za wizytę w moim Kuferku i miłe słowa zostawione pod postem. Pozdrawiam cieplutko:)

Beata T pisze...

Piękna wycieczka :)W Wilanowie byłam oj dawno zaczynali coś tam remontować i widzę że fajnie wszystko porobili :) Najpiękniejszy jest ogród

ashki pisze...

Piękne foty:) Byłam w Wilanowie i miałam przyjemność podziwiać:)

Łucja-Maria pisze...

Witaj Ewo!
Jest zapowiedź nowego postu.
Wchodząc na niego, otrzymuje informację, że blog nie istnieje.
Skoro już jestem to mówię Ci Dobry Wieczór i Dobranoc.
Pozdrawiam

joanna:) pisze...

Miły wspomnień czar :) Pozdrawiam

joanna:) pisze...

A gdzie jest Czarne coś ???

Ewa -Książka ,druty .... pisze...

Czarne Coś jeszcze nie skończone - ostatnie kwiatki na plecach wyplotę i zademonstruję / po prostu falstart / ewa

ZielonaMila pisze...

Piękne zdjęcia, bardzo lubię odwiedzać takie miejsca i podziwiać wspaniałe rozwiązania architektoniczne jak i ogrodowe. Pozdrawiam

juta pisze...

Jest to jedno z miejsc w Warszawie gdzie muszę zajrzeć co jakiś czas:)
Pozdrawiam serdecznie.

tonka pisze...

Pięknie Wilanów pokazałaś,z przyjemnością obejrzałam:).