poniedziałek, 3 września 2012

WYRÓŻNIENIE !

        Dla  Tereski  z bloga ROBÓTKI BABCI TERESKI za zauważenie mnie ten oto bukiet !


Bardzo dziękuję Teresce za wyróżnienie . Jest mi bardzo miło !

 Ten miły zaszczyt przekazuję dalej - jednak  w/ g zasady blogi nie mogą mieć więcej niż 200 obserwatorów .  Oto blogi które wyróżniam !

 1.  U MARTUSI
 2. splątane chwile
 3  Inka z Klonowej
 4. Takie tam różne
 5 OLO-robótki
 6.wiejący wiatr
 7,finextra
 8.Szkiełkiem ,okiem i sercem
 9.Robótki Marleny
10.Drutele

 Dla każdej z wyróżnionych koleżanek ofiaruję  po słoneczniku - trzymajcie się i piszcie dalej !
 Wyróżnione koleżanki jeśli mają chęć mogą wkleić  znaczek wyróżnienia / lub słonecznik / na swojego bloga . Oraz przekazać wyróżnienie dalej .

18 komentarzy:

tonka pisze...

Ewo,bardzo Ci dziękuję za wyróżnienie i za piękny słonecznik:)))

florysztuka pisze...

Bardzo dziękuję!! Uwielbiam słoneczniki!!

olo pisze...

Dzięki wielkie :D

Robótki Marleny pisze...

Gratuluję Tobie wspaniałego wyróżnienia:)
Musisz wybrać dodatkową osobę, bo wyróżnienia są miłe ale ja dziękuję:)
Marlena

Inka pisze...

o jak milo:) dziekuje!po powrocie sie pochale slonecznikiem ;))

Inka pisze...

o jak milo:) dziekuje!po powrocie sie pochale slonecznikiem ;))

Robótki babci Tereski pisze...

Pięknie Ci dziękuję za taki wspaniały bukiet róż.

Joanna pisze...

Ale bukiet! i słoneczniki również mi się podobają :) Gratuluję wyróżnienia :)

halszka pisze...

Serdeczne gratulacje.

Marcia pisze...

dziękuję bardzo za wyróżnienie..to moje pierwsze wyróżnienie:)

lejdi.ana pisze...

Gratuluję wyróżnienia:-)

Kokotek pisze...

Zapraszam po wyróżnienie do mnie, mimo że już jedno masz ;)

Paulina pisze...

gratuluje wyróznienia pozdrawiam ciepluteńko

dudqa pisze...

Gratulacje wyróżnienia, dziękuje za odwiedziny i miłe słowo

Lady Rottweiler pisze...

Gratuluję wyróżnień

Pozdrawiam

isaveta pisze...

Bardzo, bardzo dziękuję za wyróżnienie:)))

Łucja-Maria pisze...

Droga Ewo!
Gratuluję wyróżnienia.
Bardzo dziękuję, że zauważyłaś mój skromny blog.
Dziękuję również za piękne kwiaty. Słoneczniki, to moje ulubione.
Serdecznie pozdrawiam

Bryzeida pisze...

:-) Pięknie dziękuję.