czwartek, 4 października 2012

Musztardowo

W pracy przybiegła do mnie koleżanka : Ewa ratuj  zimno , marznę /  bo jeszcze nie grzeją./ Mam taką włóczkę zrób mi kamizelkę . no to zrobiłam .

 Wzór pochodzi z Małej Diany 8/2008 . Włóczki starczyło tylko na tyle co widać - została tylko jakaś samotna niteczka .
 
 Kamizelka jest założona jak to się mówi prosto z druta .


  Poza tym obrus gigant  już prawie prawie ukończony to wzięłam się za serwetę na ławę / ma być do kompletu / . Jak widać też już tylko mały ząbek brakuje . I będzie KONIEC .

  Ale bym nie była sobą jakbym coś jeszcze nie zaczęła - jak to określił mój pan mąż ; " taka jajecznica na boczku " ale na razie obrazka nie będzie .

 W ramach rekompensaty ten oto  bukiet cuuuudnie pachnących goździków .

34 komentarze:

Wioletta G. pisze...

Fajnie mieć taką koleżankę jak Ty, myślę, że Ewa zadowolona! Pozdrawiam:)

Robótki Marleny pisze...

Super kamizelka, dobra kumpelka jesteś a obrus gigant będzie cudowny:)
pozdrawiam, Marlena

Robótki Marleny pisze...

Przestałaś mi się wyświetlać na liście obserwowanych blogów. Będę musiała dodać się jeszcze raz do Twoich obserwatorów, może to pomoże:)

Ewa pisze...

Oj piekne to Twoje dzierganie ...Pozdrawiam Ewa:)

Gosia pisze...

Ładna kamizelka ,a obrus prezentuje się bardzo fajnie.Po ukończeniu będzie piękną ozdobą stołu.Pozdrawiam.

juta pisze...

Mimo,że za musztardą nie przepadam ,ale kamizelka jest super:)
A co do tego pięknego obrusika ,jestem pod wrażeniem.Myślę ,że najbardziej pasuje określenie ,że jest TO kawał wspaniałej roboty:)
Pozdrawiam serdecznie.

Finextra pisze...

Kamizelka jest ładna, ale obrus to już po prostu imponujący!

AnkaSkakanka pisze...

Kamizelka jest super. Zawsze ogrzeje plecy. U mnie grzeją na szczęście. Pozdrawiam

persjanka pisze...

swietna kamizelka...pozdrawiam ania

modesty pisze...

kamizelka bardzo fajna ale czekam na obrus bo zapowiada się cudownie! pozdrawiam Basia

KaoriArt pisze...

bardzo fajna kamizelka ;-)
pozazdrocic tylko zdolności dzerganiowych ;-)

Robótki babci Tereski pisze...

Kamizelka piękna. Też czekam na obrus gigant.Pozdrawiam.

Paulina pisze...

kamizelka bardzo łądnie wyszła pozdrawiam ciepluteńko

Iwona pisze...

Ładna, poręczna kamizelka, krótka, to do spódnic i sukienek też się będzie nadawać, obrus gęstym ściegiem robiony, jeżeli jeszcze duży, to gratuluję cierpliwości.

kryska pisze...

Szybka jesteś z tą kamizelką, a obrus jest cudowny:)))pozdrowienia :)

Anka pisze...

Fajna kamizelka!

Łucja-Maria pisze...

Witaj Ewo!
zapach Twoich goździków roznosi się po całej mojej "świetlicy".
Znowu coś fajnego wyczarowałaś.
Jest piękne.
Miłego dnia!

violi igłą malowane pisze...

Fajna kamizelka ..
jeszcze takiego wzoru na filet nie widziałm , oj chyba bym nie dała rady ,,,

majeczkowo pisze...

Ewo jestes niesamowita,oj mnie też by się przydało,bo wiecznie marznę.
Pozdrawiam

Anna Kaczmar pisze...

Ale bym chciała miec taką zdolną koleżankę, której mogłabym podrzucić kilka moich pomysłów. ^^

anust pisze...

świetne roboty....bo napisać robótki nie pasuje:))napracowałaś sie bardzo:)

joanna:) pisze...

Śliczna kamizelka, koleżanka musi być zachwycona. A obrus... CUDO, ciekawy sposób robienia. Pozdrawiam

Mayanna pisze...

Super! Zapraszam po wyróżnienie:)

tonka pisze...

Fajna kamizelka,obrus zapowiada sie pięknie a gozdziki śliczne,muszą pięknie pachnieć,po latach zapomnienia jakoś znów wracają do łask.

asia305 pisze...

Oj, taka kamizelka to skarb w jesienne chłodne dni :) A taka super koleżanka, to skarb jeszcze większy!
Obrus zapowiada się wspaniale! Podziwiam za wytrwałość i staranność robótki :)
Pozdrawiam :)

Antonina pisze...

Zapraszam do mnie po odbiór wyróżnienia.

Docia pisze...

Piękna kamizelka i obrus robi wrażenie! Zazdroszczę wytrwałości. :)

eve-jank pisze...

Fajną kamizelkę zrobiłaś koleżance. Serweta na ławę już prawie cała.
Czekam na tą jajecznicę na boczku.

Anna, Pracownia Koroneczka pisze...

Obrus już wygląda imponująco! A panamężowe powiedzonko super! Hi, hi!

violka pisze...

Uwielbiam goździki ogrodowe - takie małe kwiatuszki a tak pięknie pachną :)

bluefairy pisze...

Zauroczył mnie ten obrus, ponieważ sama dziergam to nie mogę doczekać się jego pełnej odsłony. Podziwiam cierpliwość, bo przy takich projektach trzeba ją mieć;)

Magiczne atelier pisze...

Wszystko wygląda przepięknie :)

Magiczne atelier pisze...

Wszystko wygląda przepięknie :)

Łucja-Maria pisze...

Jestem zachwycona kamizelką...
Obrus to prawdziwe arcydzieło.
Brak słów...Z zachwytu oniemiałam.
Serdecznie pozdrawiam