wtorek, 9 października 2012

Wrzosowo - wyróżnieniowo

      Dzisiaj tak troszkę wszystkiego po troszku .
Moja jajecznic na boczku miała być w/g Vereny ale mam problem z przetłumaczeniem kawałka wzoru / niemiecki /.  Może ktoś zna i mógłby służyć mi pomocą w tłumaczeniu .

 Miałam taki sobie stary koszyczek .
Odmalowałam raz i drugi
  Wstawiłam wrzosy przyozdobiłam i raduje oczy .



A ostatnio dostałam dwa                         WYRÓŻNIENIA



                   Dla Antoniny  oraz dla  Mayanny te oto kwiaty za  otrzymane wyróżnienia .
 Dziękuję Wam bardzo - jest mi bardzo miło .


Oto blogi ,którym pragnę przekazać moje wyróżnienie .
Dominiki mało przydatny blog robótkowy
Życie jest w kolorze , który ma twoja wyobraźnia
Zakątek Joli
Ce la faccio !
...ciche marzenia ciiii..
Olo-robotki
montownia Ody
...turkisa...
agadzieje
Kordonek.
Kraina drutów i szydełka
Kolo domu

Właściciele blogów mogą przyjąć jedno albo drugie logo wyróżnienia - lub też kto nie lubi takiej zabawy , pozostać bez echa.


32 komentarze:

Nailaa pisze...

Witaj Ewo!!

bardzo dziękuję za wyróżnienie - to miłe gdy komuś podoba się to co robimy :) dziękuję raz jeszcze :)

Finextra pisze...

Koszyczek bardzo ładny Ci wyszedł. Wyróżnień gratuluję, a kawałek wzoru do przetłumaczenia odfotografuj albo zeskanuj i wrzuć mi na maila (azfinextra@gmail.com), to przetłumaczę.

AnkaSkakanka pisze...

Śliczny jest ten koszyczek. Na mnie też czekają wyróżnienia. Pozdrawiam

ciche marzenia...ciii... pisze...

Bardzo dziękuję za wyróżnienie, z chęcią przyjmę , tylko nie wiem jak i co ? nigdy nie dostałam i nie wiem co w tej sytuacji się robi:) pozdrawiam

kryska pisze...

gratuluję wyróżnień:)))a koszyczek z wrzosami śliczny, pozdrawiam:)))

Ewa pisze...

Ślij ten niemiecki kawałek. Może dam radę...;-) bugatti(małpa)tlen.pl

majeczkowo pisze...

Gratuluję wyróżnienia,ale świetnie Ci wyszedł ten koszyczek, zaskakujesz mnie pozytywnie :D

violi igłą malowane pisze...

Gratuluje wyróżnień.
Biały koszyczek prześliczny a w tłumaczeniu nie pomoge , bo nie wiem ..

olo pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
olo pisze...

Dziękuję bardzo za wyróżnienie :D
O koszyczku też myślę, ale nie nabrał jeszcze mocy ;)

kamala pisze...

Ewa dzięki za wyróżnienie, ale ja takim zabawom mówię nie. Chociaż fajnie, że o mnie pamiętałaś.
Kompozycja wrzosowa wyszła pięknie.

modesty pisze...

bardzo fajny kolorek sweterka i gratuluję wyróżnienia! Miałaś fajny pomysł na odnowienie koszyczka pozdrawiam basia

Ania-w małym domku pisze...

ale fajowy koszyczek...lecę też taki sobie zrobić:)

Montownia Ody pisze...

Ewo, bardzo dziękuję za wyróżnienie :) Z ciekawością rozglądam się po Twoim blogu, fajne rzeczy robisz... Szczególną uwagę zwróciłam na "Cosie", jeśli pozwolisz rozejrzę się jeszcze :)

Jola pisze...

Dziękuje za wyróżnienie.
Super ten koszyk ci wyszedł

Dominika Bojarczuk pisze...

Dziękuje bardzo za wyróżnienie-jeszcze nie potrafię się "nim obsłużyć;)". Pozdrawiam serdecznie Dominika

Robótki Marleny pisze...

Gratuluję wyróżnień:)
Ewcia, pięknie prezentuje się koszyczek z wrzosami, piękna kompozycja:)
Pozdrawiam, Marlena

lejdi.ana pisze...

Prześlicznie wygląda koszyczek po metamorfozie:) cudne wrzosy...
Pozdrawiam cieplutko i gratuluję wyróżnień:)

agadzieje pisze...

Dziękuję za wyróżnienie:) to moje pierwsze:) i jestem miło zaskoczona:) koszyczek wrzosowy bajecznie Ci wyszedł:)

Artsajke pisze...

Koszyczek nie do poznania. Pięknie go odnowiłaś. Z wrzosami wygląda cudnie.

anastazja pisze...

Koszyczek wspanaiały z tymi wrzosami.A sweterek bardzo na czasie,nawet kolorystycznie .

Iwona pisze...

Pięknie wykorzystałaś koszyczek. Bardzo ładne kolory ma ten sweterek, wcale nie jajecznica, chyba że z marchewką. Kiedyś uczyłam się niemieckiego, prześlij i zaznacz niezrozumiały tekst, spróbuję przetłumaczyć.

molcia pisze...

Bardzo dziękuję za wyróżnienie jest mi miło i bardzo się cieszę że ktoś zauważy czyją prace jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam cieplutko

Bryzeida pisze...

Ewuniu, koniecznie dodaj L w adresie bloga i Twoim profilu.
Kosz wsssspaniały! Uwielbiam Wrzosy.
Ja się ostatnio zmagam ze wzorem po rosyjsku...
Pozdrawiam,

Iwona pisze...

Jajecznica na boczku :-) super orginalna.
A wrzos faktycznie raduje, i będzie ładny tez jak zaschnie. Ja jeszcze mam z tamtego roku.
Gratulacje wyróżnienia!
Miłego weekendu!

Paulina pisze...

gratuluje wyróznienia ... cudnei koszyczek z wrozsami wyglada ... pozdrawiam ciepluteńko i zapraszam na candy

Uwalniaj swoje pomysły pisze...

Gratuluję wyróżnienia:))) Koszyczek z wrzosami jest przeuroczy. Kocham wrzosy i koszyczki takie:)))

Anioły Anielki pisze...

Gratuluję a koszyk po przemalowaniu, klasa.papa

violka pisze...

Sweterek w bardzo fajnym kolorze - z niemieckim niestety nie pomogę.
A koszyczek po odnowieniu naprawdę jest przepiękny i z tymi wrzosami :)

Wełniane Eldorado pisze...

Wrzosy urocze! Z niemieckiego nie pomogę niestety, ale mam nadzieję, że się uda przetłumaczyć bo jajecznica pysznie wygląda!

Francesca i jej wolna chwilka pisze...

Piękny sweterek. I śliczna jesienna dekoracja! pozdrawiam Francesca

dudqa pisze...

Koszyczek przeszedł piekną metamorfozę :) gratulacje wyróżenienia