niedziela, 25 listopada 2012

Ananas w musztardzie

      Ten oto dziurawiec robiłam w wielkim pośpiechu , ale zdążyłam i oto jest . Wzór to ananasy na gałązkach - połączone siateczką .


       Bardzo się obawiałam , czy równo mi wyjdą strony, ciężko się robiło ,szczególnie że siateczka dorabiana jest bokiem . Z powodu braku manekina musiałam sobie inaczej poradzić , no i dałam radę .

          Mam nadzieję .że moja pierwsza tak łączona praca zasługuje w waszych oczach chociaż na 3+.
No i jak zwykle tuniczka nie blokowana - nie mam czasu - gdyż skończona wczoraj wieczorem dzisiaj już właśnie jedzie sobie do właścicielki .





        Zdjęcia nie są specjalne - ale coś tam widać . Włóczka to mieszanka z wełną / dla mnie gryząca /
          Z przodu w miejscu wychodzenia gałązek jest dorobiony kwiatek . W oryginale kwiatków było więcej ja dałam tylko jeden - uważam ze sam wzór już jest bogaty . Motyw zaczerpnięty z katalogu SWETRY 4/2012
 A to następna moja praca -  zwana  Tygrys Albinos

32 komentarze:

Robótki Marleny pisze...

Bardzo apetyczny ten ananas, dla mnie 6+ i świetnie poradziłaś sobie ze zdjęciami:) A tygrysek już wygląda bosko:)
pozdrawiam, Marlena

Nitki A nitki pisze...

Śliczna tuniczka!!!taka apetyczna:)Pozdrawiam serdecznie:)))

Wioletta G. pisze...

Ciekawa ta tuniczka, dobra robota. Pozdrawiam:)

*gooocha* pisze...

s u p e r !!!

Robeatki pisze...

Przepiękna jest!szacunek! Ja nie potrafię jeszcze tak ale może kiedyś........

Robeatki pisze...

Piękna jest!Szacunek! ja tak nie potrafię ,ale się nauczę .kiedyś....... ;)

Efa pisze...

Jak 3+ - to jedynie pomnożone przez 1,7143 :-) Bardzo mi się podoba ta tuniczka. Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

Ta tunika to cudo, ceny takich tunik w galeriach są z kosmosu, ty bardziej podziwiam.

Kasia pisze...

Rewelacyjna !
Świetna tunika w pięknym kolorze. Podziwiam Cię szczerze. Liście idealnie wrobione w siatkę - genialnie.
Pozdrawiam serdecznie.

Anka pisze...

Piękna tuniczka!!!

persjanka pisze...

bardzo ladna tuniczka...swietnie sie prezentuje..pozdrawiam ania

Daniela pisze...

Ekstra tunika!

weronkaa84 pisze...

Dla mnie praca jest na 6+, piękna tunika!

Finextra pisze...

Ten ananas z musztardą to bardzo apetyczne połączenie! Zapewne za sprawa "kucharza"!

Anna pisze...

Vraiment ravissant ! Et très original !
Bon Dimanche.
Anna

anastazja pisze...

No ,jesteś prawdziwą mistrzynią!

Anka J. pisze...

Lubię ten kolor. A Tunika jest bardzo ładna. Pozdrawiam

joanna:) pisze...

Ja Ci daję największą ocenę, tunika jest rewelacyjna :) Jak ją zobaczyłam to pomyślałam... coś dla mnie :)) Kolor musztardowy chodzi za mną, będę Sylwii szyć płaszczyk w tym kolorze, potem coś dla siebie.
Czekam na nową pracę. Pozdrawiam cieplutko ♥♥♥

Zakątek pełen barw u Eli pisze...

Bardzo fajna tunika a mnie szczególnie podoba się jej dół taki oryginalny:)

ania pisze...

Tunika ma ciekawy kolor i bardzo ładny wzór,już zazdroszczę włascicielce,że będzie sobiew nie paradowała :)

halszka pisze...

Kolejne cudeńko zrobiłaś Ewuniu.Piękny wzorek
pozdrawiam serdecznie

juta pisze...

No i pomyśleć,że jak ktoś taki zdolny, to nawet ananasem z musztardą oczaruje:))Śliczny.
Pozdrawiam cieplutko.

modesty pisze...

bardzo ciekawie wygląda ta kamizelka pozdrawiam Basia

Mariola Wichrowska pisze...

3+? Chyba żartujesz ! Jest naprawdę fajny :) Taki na 5!!

Iwona pisze...

Ale Cię wyszczupliła ta tunika! Moja szydełkowa kamizelka z wełny też trochę gryzie, więc to chyba norma. Tygrys Albinos zapowiada się świetnie. Pozdrawiam.

Ewa -Książka ,druty .... pisze...

A bo to nie ja tylko koleżanka :) ewa

321maria pisze...

Bardzo ciekawy sposób robienia tuniczki,podoba mi się a i nowa praca ciekawie się zapowiada,pozdrawiam:)

Bożena pisze...

rewelacyjna tunika!

Dentelle pisze...

C'est très joli, j'aime beaucoup l'allure ... :-)

jolajka pisze...

efekt super:)

Donia pisze...

Witam serdecznie!
Świetna tunika, bardzo mi się podoba.Dziergasz wspaniałe prace jestem pełna podziwu.Dziękuję za odwiedziny na moim blogu i za miłe słowa.Pozdrawiam

ashki pisze...

Bardzo oryginalna tunika:)