niedziela, 4 listopada 2012

Czerwone ponczo

            A ja robię , robię robię . Zamknięta w pokoju dłubię sobie , ale że bałagan wielki to i pokazać nie ma jak . To co skończone leży w kąciku i czeka na fotki .Bałagan mam ogromny  bo  przymusowy remont się nam trafił- trzeba zlikwidować efekt zalania przez sąsiada no i przy okazji coś tam unowocześnić .
  Dlatego pokaże kawałek przeszłości .
 Jakiś czas temu którejś jesieni wydłubałam krwisto czerwone ponczo .

 Włóczkę dostałam razem z katalogiem to i tytuł poszedł w zapomnienie .
   Za modelkę służyła mi koleżanka - gdy oryginału  brakuje staram się znaleźć ludziowy model podobny  wielkością do przyszłej właścicielki .

22 komentarze:

Kasia pisze...

Cudne ponczo :-)
Wspaniały kolor...
Pozdrawiam serdecznie.

kryska pisze...

Jest bardzo oryginalne i kolorek fajny:)))pozdrawiam

Łucja-Maria pisze...

Ewo, Twoje poncho jest piękne.
I ten kolor, fantastyczny.
Pozdrawiam

Jo-hanah z Wrzosowej Polany pisze...

Ale fajne! Chodzą za mną poncza od jakiegoś czasu, ale zawsze coś pilniejszego na szydełko, bądź druty właXi. Ale nic to! Poncza i u mnie będą ;)
Współczuję zalania. Mam nadzieje, że szybko się uporacie z remontem.
Pozdrawiam cieplutko.

Beata T pisze...

Fajne ponczo to i cieplutko po pleckach :)

Anka pisze...

Super ,i kolorek świetny!!

Dominika Bojarczuk pisze...

Cudowne...ostatnio bardzo mi się czerwień podoba!!!! Brawo!

Paulina pisze...

ale cudne jest pozdrawiam ciepluteńko

Robótki Marleny pisze...

A ja tam lubię czerwone ciuszki. Podoba mi się twoje ponczo:)
Pozdrawiam, Marlena

Robótki Marleny pisze...

Oczywiście Twoje a nie twoje- przepraszam:)

joanna:) pisze...

Bardzo pomysłowe i ażurek ciekawy :) Pozdrawiam cieplutko ♥♥♥:)

majeczkowo pisze...

Świetny kolor:D
Ja też ostatnio robię pomimo bólu stawów i braku czasu:D
Pozdrawiam

halszka pisze...

Czerwień to mój ulubiony kolor,ponczo super a bałaganu związanego z przymusowym remontem nie zazdroszczę.
pozdrawiam

tonka pisze...

Ponczo bardzo ładne i czerwone a to piekny kolor:))

Uwalniaj swoje pomysły pisze...

Bardzo ładne i ten golfik:) super.

Robótki i Ja pisze...

Śliczne ponczo. Bardzo ładny wzór
pozdrawiam:)

modesty pisze...

bardzo fajnie wygląda a ten kolorek jest cudny!! pozdrawiam basia

kasia pisze...

Piekne ponczo! Wzór mi się pooba no i kolor piekny. Widzę,że nie próżnujesz:))

anastazja pisze...

No i ta czerwień odpowiednia do kolorów jesieni.Piękne...

asia305 pisze...

Ponczo śliczne! A zalania współczuję - przeżyłam to kilka lat temu - straciłam wtedy prawie wszystko... Trzymam kciuki za remont!

juta pisze...

Jakże piękny ten "kawałek przeszłości":))
Zalania również współczuje i życzę jak najsprawniejszego remontu.
Pozdrawiam serdecznie.

pracownia garderoba pisze...

To jest majstersztyk!!! Jestem pod wrażeniem. :)