czwartek, 29 listopada 2012

Tygrys albinos

    Ja bym go nazwała  brudne ślady na śniegu - no ale nie ja nadaję tytuły moim pracom .
      Tunika powstała z niedokończonego swetra - brakowało mu tylko rękawów . Ale zanim go ukończyłam już mi się znudził.
Do sprutej białej włoczki dodałam Oleńkę i  powstała taka oto tunika.

  Motyw kwiatka pochodzi z katalogu  VERENA 3/12 -prześlę  dla zainteresowanych .
 Z połączenia dwóch włóczek  wyszła ciepła tunika . Robiłam ją od dołu do góry na okrągło . Odwrotna metoda jakoś jeszcze do mnie nie przemówiła.
 Na ukończenie czeka resztkowa tunika - nazwana Błękitna tęcza

No i  czas byłby najwyższy na ukończenie mojej Jajecznicy na boczku - może się doczeka - bo już też została spruta i zaczęta na nowo .Zobaczymy bo przecież zawsze  może wpaść jakiś drobiazg do zrobienia  na już..Nie dziwcie się bo rozpoczętych robótek mam kilka - teraz tylko będę je kończyć .

33 komentarze:

tonka pisze...

Bardzo ładna ,jakkolwiek by ją nazywać:))A'propos kto nadaje nazwy jeśli nie Ty?

Kasia pisze...

Świetny :-)
A kwiatek genialny :-)
Pozdrawiam serdecznie.

Anka pisze...

Piękna tunika!

Robótki Marleny pisze...

Świetna tuniczka i bardzo ładna aplikacja. Całość cudnie się prezentuje:)
Pozdrawiam, Marlena

halszka pisze...

Pięknie to wymyśliłaś-tuniczka wygląda świetnie.Mając do skończenia kilka rzeczy nie nudzisz się bo zawsze jest możliwość robienia czegoś innego.
pozdrawiam

Łucja-Maria pisze...

Ewo, i bardzo dobrze, że sweterek znudził się...
Zrobiłaś fantastyczną tunikę. Prezentuje się świetnie.
Pozdrawiam

Mariola Wichrowska pisze...

Piękna tunika :) Dużo uroku dodaje jej ten kwiatuszek :) A Twój pomysł na nazwę jest bardzo zabawny :D

Donia pisze...

Piękna tunika, jeszcze z tym kwiatkiem! bardzo mi się podoba.Pozdrawiam

kryska pisze...

Mnie się bardzo podoba:) W dobie włóczek "w paski" te mazaczki są nowością:)

Iwona pisze...

Świetna tunika, sweterek też byłby ładny.

Robótki babci Tereski pisze...

Albinosek bardzo ładny i jeszcze aplikacje super.

Kasia robi Sweter pisze...

Sliczny jest ten sweterek, sama przymierzam sie do zrobienia podobnego dlatego dziekuje za inspiracje!

pracownia garderoba pisze...

Lubię melanżowe włóczki, od zawsze! Bardzo ładna tunika! :)

weronkaa84 pisze...

Prześliczna!

Paulina pisze...

ach piekna ... pozdrawiam ciepluteńko

Nitki A nitki pisze...

Prześliczna tuniczka - śniegowa:)))pozdrowionka serdeczne:)))

Robeatki pisze...

Bardzo mi się podoba !!! gratuluje zdolności!

aniam1009 pisze...

Wygląda świetnie, a pomysł z kwiatkiem pierwszorzędny :))

ania pisze...

Uwielbiam tuniki,a twoja jest bardzo ładna i w sam raz jak na ta porę roku :)

Anka J. pisze...

Śliczna ta tuniczka. Modelka również. Pozdrawiam

Marcia pisze...

Piękna tunika:)

Anna pisze...

Très joli ! Vraiment !
Bon weekend.
Anna

Uwalniaj swoje pomysły pisze...

Super , bardzo ładne. Kto nadaje nazwy twoim cudom?:)

majeczkowo pisze...

Świetna ta tunika, niesamowity kwiatek,a jak się go robi?
Pozdrawiam serdecznie

modesty pisze...

tunika jest super ja mam duży zapas takiej łaciatej włóczki a ciekawa jestem jak będzie wyglądała ta druga pozdrawiam Basia

joanna:) pisze...

Prześliczna tunika :) A ja też jestem specjalistką od zaczętych prac. Pozdrawiam cieplutko ♥♥♥

violi igłą malowane pisze...

Super tunika , ostatnio też zakładam właśnie dłusze tuniki ..

ashki pisze...

Świetna tunika. W sam raz na nadchodzące chłody:)

olo pisze...

Bardzo przypadła mi do gustu tuniczka!

Ewa -Książka ,druty .... pisze...

Prosto tylko trzeba mieć schemat - mogę przesłać :) ewa

Bryzeida pisze...

Szaleństwo! Cudowny jest ten tygrys. Wytrwałości życzę!
Pozdrawiam.
PS: 15 grudnia o 15 robię warsztaty na paluszkach w Gliwicach obok Czekoladziarni. Zapraszam serdecznie.

Beata T pisze...

Piękna tunika - tygrysek :)))

Kate Nate pisze...

Śliczne :) Pozdrawiam:) Zapraszam : http://crossstitchandbracelets.blogspot.com/