wtorek, 4 grudnia 2012

Gigant + mini

                                                             Obrus gigant

       No i oto jest wymęczony ,wyczekany GIGANT
Zaczęłam go robić na koniec maja ,a że miałam zrobić do świąt to akurat się wyrobiłam .

Ponieważ nie gonił mnie czas to spokojnie go wykończyłam ,Tak bardzo mnie nie umęczył bo w przerwach brałam się za coś innego.
 Skończyłam obrus już m-c temu jednak miałam problem z blokowaniem - Teraz synowie  wyjechali to obrus poszedł do usztywnienia -no i zajął cały  ich pokój .
Jego wymiary to      110 x 300
Serweta ma wymiary 80 x 125
 Wyszło 28 motków kordonka Garden
Szydełko 1,5
 Wzór pochodzi z katalogu : Sabrina Robótki Extra  2/2007         - prześlę dla zainteresowanych                                

                                          Oto wersja MINI

 


 

37 komentarzy:

weronkaa84 pisze...

Piękne obrusy!:)

iwona150 pisze...

chylę czoła -piekne i takie duże
pozdrawiam Iwona

vipek pisze...

Rzeczywiście gigant ale jaki piękny....
Wysiłek opłacalny a i pięknie będą sie prezentować na świątecznych stołach.
Nieśmiało, tak ociu,ociupinke uśmiecham sie z prosba o wzór.Niestety tej Diany nie posiadam.
Pozdrawiam:)

Janeczkowo pisze...

Przepiękna praca. Podziwiam za wytrwałość. Pozdrawiam:)

Iwona pisze...

2 piękne obrusy tym samym, gęstym ściegiem zrobić? Jesteś osobą bardzo pracowitą. Garden jest miły i miękki w robocie, ale i tak podziwiam wytrwałość i umiejętności.

Finextra pisze...

Imponujący!

Donia pisze...

Przepiękne obrusy!Jestem pod wrażeniem.Pozdrawiam

Kasia pisze...

Śliczności...
Wspaniałości stworzyłaś. Podziwiam Cię szczerze. A efekt końcowy powalający.
Pozdrawiam serdecznie.

Urszula pisze...

Piękny obrus kiedys robiłam 2.5mx3 m wiem ile pracy kosztował i podziwiam osoby co robia tak duze rzeczy

Antonina pisze...

No te 3 m bieżące obrusu sprawia,ze bardzo mocnoCię podziwiam za taki wkład pracy. Obrus piękny i imponujący.

Marille pisze...

Jestem pod wrażeniem pracowitości i tych 3 metrów bieżących !!!
Wyszło wszystko wprost prześlicznie :)))
Pozdrawiam :)

Robeatki pisze...

jestem pełna podziwu ......znów ;)cudo!

Mariola Wichrowska pisze...

Szacun :) Ja bym chyba go ze trzy lata robiła xD

tonka pisze...

Wspaniały,podziwiam Twoją wytrwałość:))A wersja mini też wcale mała nie jest,piękne obydwa:)

halszka pisze...

Fakt obrus gigant a ten mniejszy też spory.Efekt końcowy powalający-śliczności.

Robótki babci Tereski pisze...

Podziwiam Twoją wytrwałość. Taki gigant trzeba się nadłubać. Efekt wspaniały. Pozdrawiam.

Ewa -Książka ,druty .... pisze...

Dziękuję za miłe słowa - wzór oczywiście prześlę :) ewa

joanna:) pisze...

Cudeńka stworzyłaś!!! Cudne wzory. Pozdrawiam ♥♥♥

luan pisze...

Piękny ! Wspaniała praca. Pozdrawiam :)

majeczkowo pisze...

No jesteś niesamowita, gratuluję ukończenia wielkiego cudeńka.
Pozdrawiam

kasia pisze...

Gratuluję Ci wytrwałości bo ciężko sie robi takie duże rzeczy!

Beata T pisze...

łał ale gigantyczny olbrzym :))) toż to niesamowite dzieło :))

Paulina pisze...

wow cudo pozdrawiam ciepluteńko

Pani Niteczka prezentuje pisze...

o Matko Szpulko ... tylko pochylić głowę nad tą pracą. Podziwiam!!!

violi igłą malowane pisze...

Oj cudny gigant , ja to bym pewnie pare lat taki robiła ..
Chyle czoła ..

modesty pisze...

kochana gratuluję cierpliwości wyszedł bardzo ładnie pozdrawiam Basia

Zakątek pełen barw u Eli pisze...

Przepiękny, wypracowany i zszokuje gości:)

Bella pisze...

obrus gigant rewelacja
pozdrawiam
http://szydelkoizy.blogspot.com/

Aszka9 pisze...

Gratulacje za cierpliwość niesamowity jest i nie tylko o wzór chodzi.Pozdrawiam

Ania-w małym domku pisze...

faktycznie gigant...jestem pod wrażeniem, coś pięknego:)

Wioletta G. pisze...

Ale dzieło! Gratuluję wytrwałości w dzierganiu, ale warto było! Pozdrawiam:)

Marcia pisze...

Witaj..przepiękny..

codzienna pisze...

O jej!!! Przepiękny gigant. Serweta tez niemała, dwa giganty stworzyłaś.
Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam :)

chalupczok pisze...

obruso-dywanus :-D

jolajka pisze...

Piękny!!!

Szydełkowe czary-mary pisze...

WOW!!!!!!!!
Faktycznie rozmiar imponujący ale wygląda wspaniale.

Monika Dziełak pisze...

zachwycające. ręce cię nie bolą? Obrusy jak dywany, jak ty sobie radzisz z takim kawałem w rękach,? jestem pod ogromnym wrażeniem, podziwiam...