środa, 12 grudnia 2012

Niebieska tunika

       Czym jestem obecnie zajęta to napiszę na końcu  - teraz troszkę o moim ulubionym stroju czyli tunika w roli głównej .
  Już tak troszkę świątecznie .

Zrobiona z niebieskiego akrylu - wzór proste dziurki .Wymyślony i zrobiony jakiś dłuższy czas temu .

 A teraz to czym zajmuję się obecnie .
 Gosia z  bloga  TUTAJ   przekazała mi wzór na super owalny obrus - dziergam  go więc szybciutko -bo ma to być prezent dla Mamy . Mam nadzieję że zdążę . Gosiu zostało mi jeszcze tylko 18 rzędów - dziękuję Ci bardzo.

34 komentarze:

Kasia pisze...

Cudna kamizelka :-)
Mogę zgapić wzór...?
Czuję, że byłaby idealna dla mnie :-))
A obrus cudny...
Pozdrawiam serdecznie.

Mariola Wichrowska pisze...

Tunika jest świetna :) Prosta i fajna :) Lubię takie rzeczy :)
A obrus zapewne będzie cudowny :) Trzymam kciuki żebyś zdążyła :)

Anka pisze...

Piękna kamizelka,a obrus będzie śliczny!

Molly Mel pisze...

Śliczna ta kamizelka . Własnie mam wełenke ochotę na taką tunikę i długo podgladam Twój blog , bo masę pomysłów na nim, ale ta w szczególności mi pasuje :) Molly
http://molly-oczkanadrucie.blogspot.com/

aniam1009 pisze...

Świetna tunika i obrus, brawo :))

weronkaa84 pisze...

Piękna tunika! Obrus rewelacja, bardzo takie lubię:)

Antonina pisze...

Znakomicie wyglądasz w tej tunice - jest idealna.

kryska pisze...

Zdążysz na pewno:)będzie piękny prezent:) a w tunice wyglądasz super, jest extra:)pozdrawiam

Wioletta G. pisze...

Fajna kamizelka, podobają mi się te wstawki u dołu! Pozdrawiam:)

Iwona pisze...

Kolejna śliczna tuniczka, ma ładny kolor i wyglądasz w niej świetnie.

Donia pisze...

Śliczna tunika, ma ładny kolor.Pozdrawiam

Joanna pisze...

Tunika jest cudna a obrus zapowiada się pięknie :)

sosnowygaik pisze...

Świetna tunika. Bardzo dobrze leży i kolor ma śliczny.

Zakątek pełen barw u Eli pisze...

Tunika super a tak poza tym to szybko Ci idzie tyle wspaniałości tworzysz niemal w jednym czasie:)

halszka pisze...

Tuniczka bardzo fajna a jak ślicznie leży.Obrus jest rewelacyjny ,wzorek zachwycający,Piękny to będzie prezent.
pozdrawiam

Ewa -Książka ,druty .... pisze...

A zgapiaj ,przecież to zwykłe dziurki :)ewa

majeczkowo pisze...

Ale super tunika:D
Masz talent w rękach, jestem pełna podziwu.
Pozdrawiam

violi igłą malowane pisze...

Super tunika , uwielbiam niebieski ,,,

Patrycja pisze...

Tunika śliczna, a obrus zapowiada się zachwycająco ! :)

modesty pisze...

ta tunika jest bardzo fajna prosty wzorek z wygląda bardzo efektownie pozdrawiam Basia

joanna:) pisze...

Śliczna tunika :) A nowa praca ma ciekawy wzór. Pozdrawiam cieplutko ♥♥♥

Anna pisze...

Jolie tunique ! La nappe est très belle aussi.
Merci pour la visite.
Anna

tonka pisze...

Bardzo ładna tunika,też je lubię:)

ania pisze...

Uwielbiam tuniki mam ich w szafie parę ale najbardziej kocham ta w kolorze granatowym :) Twoja jest super!

Alejandra pisze...

Matko jedyna! co za sztukateria z tym obrusem! To jest piękne, fantastyczne! kurczę jakoś nie lubimy się z szydełkiem...

Robótki Marleny pisze...

Tunika świetna a ja jeszcze zachwycam się tym Twoim wielkim obrusem - bardzo, bardzo ładny.Masz złote ręce:)
Pozdrawiam, Marlena

kamala pisze...

mama z obrusa na pewno będzie zadowolona:)
pozdrawiam serdecznie

tojatenia pisze...

Tunika śliczna. Gratuluję wytrwałości przy robieniu tak dużych serwet. Piękne, masz talent.

Paulina pisze...

jest przesliczna pozdrawiam ciepluteńko

Elżbieta pisze...

Przejrzałam blog i muszę przyznać, że wszystkie prace bardzo piękne, szkoda, że tak nie potrafię. Pozdrawiam serdecznie.

Aszka9 pisze...

Piękna tunika..kiedyś takie robiła mi moja mama
Pozdrawiam

Łucja-Maria pisze...

Ewo, Twoja tunika jest ŚWIETNA !
Kolor też fantastyczny.
Pozdrawiam

esophie pisze...

tunika super, chciałoby się taką mieć :-))

kgosia pisze...

Świetna tunika!