wtorek, 18 grudnia 2012

Pobrykajmy z kolorami

    Na początku grudnia mąż miał operację kolana . Ponieważ w takich chwilach raczej na obrusach i szydełkach nie można się skupić , a ręce trzeba czymś zająć to wyskrobałam mały kolorowy pasiaczek .
Sweterek do stolicy już dojechał to i pokazać mogę .

Myślę ,że dla maluszka do dżinsów taki pobrykaniec będzie fajny .
Tym bardziej że w  realu kolory nie są takie ostre .
 Mąż do domu już wrócił , to i ja chwyciłam za mamusiowy obrus . Oczywiście w wolnych chwilach od skakania koło mena - bo on skikając na 4 / kule /może tylko siusiu - a tak to łóżko, łózko łóżko.



   Z okazji zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia chciałam Wam życzyć zdrowia , zdrowia ,zdrowia  oraz spełnienia chociaż połowy planów a reszta poleci siłą rozpędu .  
Wasza koleżanka Ewa

26 komentarzy:

Mariola Wichrowska pisze...

Szybko wróci do zdrowia :D
A sweterek bardzo fajny :D

Elżbieta E. pisze...

ladny sweterek

Beata T pisze...

Śliczny pasiaczek :))

Iwona pisze...

Sweterek bajkowy, dzieci lubią takie kolory, zwłaszcza pomarańczowy. Masz takie tempo pracy, że mnie zawstydzasz.

halszka pisze...

Bardzo fajny sweterek i kolory bajeczne.Małżonkowi zdrówka życzę i szybkiego wstania z łóżeczka.
pozdrawiam

Robeatki pisze...

Miałam podobny jak byłam mała ......... :)wracają
wspomnienia jak na Ten zerkam....

Anka J. pisze...

Fajny taki kolorowy sweterek. pozdrawiam

Jola pisze...

Bardzo fajny taki kolorowy

Zakątek pełen barw u Eli pisze...

Bardzo fajny sweterek:)

Paulina pisze...

śliczny jest pozdrawiam ciepluteńko

Robótki Marleny pisze...

Śliczny sweterek:)
pozdrawiam, Marlena

weronkaa84 pisze...

Śliczny, taki kolorowy:)

kasia pisze...

Bardzo wesołe kolory są na tym pieknym sweterku:) Cciałam jeszcze dodać,że bardzo ładne masz bomki! Bardzo mi sie podobają:)

Patrycja pisze...

Świetny sweterek, taki radosny :)

Anna pisze...

Sweet sweater and decorations !
Have a nice day.
Anna

Antosia pisze...

Świetnie pobrykałaś, wyszedł superowy sweterek.
Również Wesołych Świąt i żeby Mąż zaczął już lepiej kuśtykać.

Dusia pisze...

Milusiński sweterek fajne kolorki. Dziękuje za życzenia, a Tobie nadal pięknych dziergadełek [są wyjątkowe ]dużo odwiedzin na blogach, a całej Rodzince Wesołych Świąt. Pozdrawiam Dusia

eve-jank pisze...

Śliczny sweterek. Zdrowych spokojnych świąt i zdrówka dla męża. Pozdrawiam

ewoz pisze...

jakie śliczne kolorki :) pozdrów męża i niech wraca szybciutko do zdrowia. dziękuję za odwiedziny. ja również Ci życzę wesołych świąt :)

Jadzia pisze...

Sweterek wspaniały i przypomina mi tygryska :)

majeczkowo pisze...

Dużo zdrówka dla Męża i Ciebie,sweterek bardzo wesoły:D
Również życze Ci Wesołych Świąt

ania pisze...

Pasiaczek w pozytywnych kolorach. Dla męża duzo zdrowia :) Wesołych Świąt życzę :))

bieta pisze...

Zdrowych,spokojnych i wesołych Świąt życzę:)

joanna:) pisze...

Zdrowia i radości w ten świąteczny czas

‎.._██_*。*./ \ .˛* .˛.*.★* *★ 。*
˛. (´• ̮•)*˛°*/.♫.♫\*˛.* ˛_Π_____. * ˛*
.°( . • . ) ˛°./• '♫ ' •\.˛*./______/~\*. ˛*.。˛* ˛. *。
*(...'•'.. ) *˛╬╬╬╬╬˛°.|田田 |門|╬╬╬╬ .
¯˜"*°••°*"˜¯`´¯˜"*°••°*"˜¯` ´¯˜"*°´¯˜"*°••°*"˜¯`´¯˜"*°
życzy Aśka

Łucja-Maria pisze...

Ewo, mąż szybko wróci do zdrowia.
Pasiaczek wyszedł Ci kapitalny. Doskonale dobrałaś kolory.
Pozdrawiam

luan pisze...

Szczęśliwego Nowego Roku :)