wtorek, 22 stycznia 2013

Kolejny dziurawiec

Na prośbę koleżanek w  wolnych chwilach sięgam po szydełko i dłubię kolejny dziurawiec .

Tym razem tez tak było - znowu prośba - wolna chwila i jest  dziurawiec co  to się nie gniecie , ma rozmiar uniwersalny i w nerki grzeje .  Już nawet nie pamiętam ile takich kamizelek zrobiłam - robi się szybko i w realu wyglądają fajnie .


  Przody staram się robić innym wzorem - ale oczywiście jak mam mało czasu to lecę z wypróbowanym  motywem, żeby było szybciej .

   W miejscu łączenia się  wzorów / talia / przeciągnięty jest ozdobny sznureczek - jak zwykle  do zdjęcia zapomniany .

                                  KOMU  ! KOMU !

Mam podwójne numery tych oto katalogów - jeśli któraś z Was jest chętna to proszę o kontakt z chęcią oddam .



35 komentarzy:

anulek pisze...

Piękna szydełkowa robótka, ja pamiętam jak mama moja mi takie piękne rzeczy robiła, w szkole zachwyty koleżanek były;)
jestem pełna uznania dla Twoich prac;)))

kryska pisze...

super kamizeleczki:)

aniam1009 pisze...

Świetny ten dziurawiec :))

modesty pisze...

dziurawiec bardzo ładny ciekawie wygląda ta pierwsza gazetka ile by kosztowała? pozdrawiam Basia

Gosia pisze...

Świetnie się prezentuje.Pozdrawiam.

Anna pisze...

Superbe et originale tunique ! Du beau travail !
Bises et bonne journée.
Anna

Iwona pisze...

Dziurawiec fajny, zwłaszcza przód i kolor mi się podoba. Gazetki z haftem richelieu i krzyżykowym chętnie wymienię na Twoje.

persjanka pisze...

swietna kamizeleczka...pozdrawiam ania

joanna:) pisze...

Śliczny wzór i kolor, a wykonanie perfekcyjne :))
Gazetki chyba już poszły?
Pozdrawiam cieplutko ☺☺☺

Kasia pisze...

Cudny dziurawiec :-)
Idealny pomysł :-)
Pozdrawiam serdecznie.

weronkaa84 pisze...

Dziurawiec fantastyczny:)

Dusia pisze...

Dziurawiec jak go nazywasz świetny-wzorek b. ciekawy i kolorek, druga gazetka mnie interesuje pozdrawiam Dusia

Agnieszka pisze...

Bardzo fajna kamizelka!Pozdrawiam.Agnieszka

Daniela pisze...

Kamizelka ekstra, super wzorek i wykonanie!

Joanna pisze...

Bardzo ładny dziurawiec :)

Artsajke pisze...

Dziurawiec piękny! Ja Cię podziwiam, że potrafisz jeszcze "obrobić" koleżanki.

Gabunia pisze...

Super kamizelka, bardzo efektowna. Pozdrawiam

halszka pisze...

Śliczności.Dobrze mają Twoje koleżanki tylko pozazdrościć.
pozdrawiam

barbaratoja pisze...

Świetna kamizelka;-)

Mariola Wichrowska pisze...

Śliczna :) Mi takie rzeczy nie idą tak szybko :P

Magda (Igła) pisze...

MMM pewnie się nie załapie na te gazetki. No trudno. Dziurawce są uroczę i bardzo się podobają. Chciało by się takiego mieć:)

Robeatki pisze...

Czy ja mam jeszcze coś do dodania?? Jesteś rewelacyjna w tym co robisz.........

Marille pisze...

Świetna kamizelka dziurawiec. Bardzo ciekawy wzór :)
Pozdrawiam ;)

Ewa pisze...

Niech no tylko słonko zaświeci - to taka mgiełka będzie rewelacyjna... mnie się marzy taka rozpinana do przyrzucenia w letnie wieczorki.Jak dojrzeję to się na pewno do Ciebie zgłoszę...E:)

Beata Zasada pisze...

Świetny dziurawiec. Zapałałam chęcią popełnienia plagiatu ;)Żeby tylko czas się znalazł.

Ewa -Książka ,druty .... pisze...

A plagiatuj -pozdrawiam ewa

Basia Dunaj pisze...

Bardzo fajny pomysł! Są bardzo kobiece :-)

Tojav pisze...

Fajny dziurawiec. Muszę pokazać żonie. Ona też tym się zajmuje. Pozdrawiam

Wiola pisze...

śliczny dziurawiec a na gazetkę jakąś sie załapięczy juz nie:( pozdrawiam

Efa pisze...

Bardzo fajne te Twoje dziurawce :) Pozdrawiam

asia305 pisze...

Bardzo ładny dziurawiec. Pasuje do wszystkiego - i do bluzeczki z krótkim rękawem, i do bluzki z długim rękawem. Świetny pomysł.

Ewa -Książka ,druty .... pisze...

Gazetki rozdane i powysyłane -jak coś będe miała podwójne znowu się chętnie z Wami podzielę -Ewa

Patrycja pisze...

Bardzo fajny ten dziurawiec :)

Rękodzieło Jadzi pisze...

Dziurawiec jest śliczny :)

barbarahaft pisze...

dziurawiec super, a biżuteria z poniższego posta prześliczna...