środa, 2 stycznia 2013

Mamusiowy obrus

            NOWY ROK  nadszedł dlatego -Wszystkim chciałabym  złożyć najlepsze życzenia  - wszelkiej pomyślności w życiu osobistym i zawodowym oraz zdrowia dla Was Wszystkich - dziękuję również za wspaniałe życzenia ,które otrzymałam od Was.



  Oto moja praca jeszcze przed świąteczna .



Obrus ukończony w ostatniej chwili , tak że zdążyłam ofiarować go mamie  pod choinkę .Wzór dostałam od Gosi z blogu  gosiNOWESZALEństwa .

 Moja mama zastanawiająca się co to za wielki cukieras i minka zaraz po odpakowaniu prezentu.

 A tak wygląda ten obrus na stole .
Ma rozmiar 236 x 168 - wyszło 11 motków kordonka Garden w kolorze ecru oraz 3 duże motki Altin Basak Kirlangnic w kolorze brzoskwini .




48 komentarzy:

Joanna pisze...

Piekny!

Daniela pisze...

Obrus zrobiłaś przepiękny!!!Podziwiam cierpliwość w pracy, bo ja mam z nią kłopoty!Cudnie się prezentuje!

Serwetka pisze...

Piękna praca, piękny prezent! Wszystkiego co najlepsze w nowym roku,

Kasia pisze...

Cudny obrus :-) Idealnie pasuje do stołu.
Mina mamy - bezcenna :-)
Pozdrawiam serdecznie.

toja-12 pisze...

Prześliczny obrus i wielki wkład pracy w jego wykonanie włożyłaś!
A jaka miła niespodzianka dla mamy!!!
Pozdrawiam:)

sosnowygaik pisze...

Piękny obrus. Wielki i pracochłonny. Uwielbiam otaczać się w domu takimi pięknymi rzeczami.

Anka pisze...

Cudny obrus!

weronkaa84 pisze...

Prześliczny!:) Również życzę wszystkiego najlepszego w Nowym Roku:)

Nitki A nitki pisze...

Cudo!
Mama szczęśliwa:)
Pozdrawiam serdecznie:))))

Iwona pisze...

Piękny, wypracowany obrus, idealnie dopasowałaś go do stołu.

Anka J. pisze...

Śliczny obrus. Cudnie wygląda na ławia Twojej mamy. Pomyślności w Nowym roku

Elżbieta pisze...

Przepiękny obrus, ślicznie układa się na owalnym stole.
Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

Viola pisze...

Radość Mamy - bezcenna!:)

Mariola Wichrowska pisze...

Ogromny! Śliczny! ;) Nie na moją cierpliwość, robiłabym bym go chyba trzy lata :P
A Mama wygląda na bardzo uradowaną :D

Anioły Anielki pisze...

Śliczny!Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku życzę.papa

Iwona pisze...

Piękny! Uwielbiam takie, dostałam w prezencie ślubnym taki, który kiedyś moja mama dostała w prezencie ślubnym :-)
Uściski!

Aszka9 pisze...

Piękna,koronkowa robota.Podziwiam za cierpliwość
Pozdrawiam w Nowym Roku!!!

Urszula pisze...

Super wyszedł obrus a mama zadowolona ja kiedys podobnych wymiarow robiłam wiem ile pracy kosztował ale zadowolenie mamy i jej usmiech bezcenny

Paulina pisze...

mina cudna ... obrus jest najlepszy najpiekniejszy podziwiam .. wszystkiego co najlepsze w nowym roku dużo zdrówka ... pozdrawiam ciepluteńko

Efa pisze...

Przepiękny obrus! Ile pracy! Podziwiam :)

Życzę dużo szczęścia w Nowym Roku! Pozdrawiam

blasiuk pisze...

Cudny obrus!!

halszka pisze...

Cudo-aż mnie zamurowało z wrażenia.
Wszystkiego najlepszego w tym Nowym Roku.

Beata T pisze...

łał obrus wyszedł oszałamiający :))) Super zapakowałaś , a ostatnia fotka rewelacja tu dopiero widać całą jego wspaniałość i wdzięk :))))

alicja11 pisze...

UROCZE DZIELO MAMA ZADOWOLONA A TO NAJWAZNIEJSZE.

Artsajke pisze...

Ale dzieło! Piękny obrus, napracowałaś się przy nim, ale zdecydowanie było warto.

tonka pisze...

Cóż za robótka,imponująca:))Piękny prezent:))

modesty pisze...

obrus wyszedł pięknie a mama jaka zachwycona! pozdrawiam Basia

Finextra pisze...

Po prostu imponujący! Masz anielską cierpliwość i złote ręce!

persjanka pisze...

piekny obrus...cudny prezent....bardzo ladnie sie prezentuje na stole...pozdrawiam ania

Zakątek pełen barw u Eli pisze...

Obrus przecudowny:0 Wspaniały prezent zrobiłaś mamie:)Wszystkiego naj w Nowym Roku:)

gosiaB pisze...

Świetny wyszedł:) Fajnie, że zdążyłaś na Święta. Mina mamy jak zobaczyła TAAAAAAAAAAAAKI cukierek musiała być "bezcenna". Pozdrawiam i życzę wszystkiego najlepszego na Nowy Rok Gosia

kamala pisze...

podziwiam, za ogrom włożonej pracy w obrus.
Mama,mama musiała by zachwycona.
pozdrawiam serdecznie

Donia pisze...

Obrus prześliczny, pięknie prezentuje się na stole.
Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku.

Bryzeida pisze...

Oszałamiający! Ja też największą robótkę pod choinkę zrobiłam dla Mamy. Zapraszam na Candy!!

turkisa pisze...

Piękny! Cudo! Brawo! ;o)
Szczęśliwego Nowego Roku!

Uwalniaj swoje pomysły pisze...

Coś pięknego!! To co ja robię to jedna asymetria jeśli chodzi o szydełko i zawsze podziwiam jak coś tak pięknego ktoś robi według wzorów ,śliczne:)) Życzę owocnego Nowego Roku:)))

Renka pisze...

Chylę czoła. Niesamowita praca!
Pozdrawiam serdecznie:)

Agnieszka pisze...

Piękny! Życzę wszystkiego Dobrego w Nowym Roku! Pozdrawiam Agnieszka

Hogata_Rogata pisze...

Super! Wspaniały prezent.

Dominika Bojarczuk pisze...

Ty to umiesz prezent zrobić;)...dżisas...cudowny do potęgi entej!

Beata Zasada pisze...

Przepiękny...chylę czoła

L.B. Abigail pisze...

Obrus piękny... :)! I duży! :D.

jolajka pisze...

Piękny obrus, bardzo piękny :)

Monika Dziełak pisze...

UUUŁŁŁaaaa! Ale cudo ! Pasował by mi taki, dysponujesz może wzorkiem?

Wełniane Eldorado pisze...

REWELACYJNY !!!

barbarahaft pisze...

Przepiękny....

Krystyna Anna pisze...

Prześliczny obrus! Anielska cierpliwość przy robótce ale efekt niesamowity, podziwiam :-)

Aleksandra Żurek pisze...

O...
Szczękę zbieram z podłogi.
Dzieło gigant.
Mama chyba też zaniemówiła z zachwytu.
Pozdrawiam. Ola.