sobota, 26 stycznia 2013

Przyjdzie na to czas

           Za oknem mamy jak mamy .U jednych śnieg u drugich błotko ,ciemno zimno , paskudnie .  Dlatego trochę wspomnień jak było ciepło i oczywiście znowu będzie !

Przyjdzie na to czas
przyjdzie czas,
na spacery w letnią noc...


 Plaża, dzika plaża, morze dookoła...
Z wysokiego brzegu wieczór mewy woła...


 Jeszcze nie tak dawno szedłem tędy z tobą,
wiatr nas szumem fali jak ramieniem objął.

 Plaża, dzika plaża dzisiaj nas nie słyszy.

 Ale jest blisko ,coraz bliżej i znów

Morze, słońce , plaża więcej nic nie potrzeba mi.!


  Już tak tęsknię za słońcem i spacerami . W robótkowie coś się powoli dzieje. Coś tam dłubię trochę czytam . Ukończona "wiosenna łączka " zostanie zaprezentowana  gdy przesyłka dojdzie do właścicielki , a ma bardzo daleką drogę .Trzymajcie się cieplutko i zdrowo !
 Zdjęcia naszego Bałtyku robione w różnych miejscowościach i porach roku .

29 komentarzy:

Beata Zasada pisze...

Toż to prowokacja jest ;)

Aszka9 pisze...

Oj,zapachniało morzem i powiało ciepłym wiaterkiem
Pozdrawiam

Iwona pisze...

O jak miło, mogłyby się skończyć ta zimnica i szalejąca grypa.

Anka J. pisze...

Jak ja marzę, żeby pojechać w góry lub nad morze. Już mi się znudził biało brudny kolor. Brakuje słońca i zieleni. Ale chyba już bliżej niż dalej. Pozdrawiam

tonka pisze...

Tęsknię za morzem,dawno tam nie byłam.

Zakątek pełen barw u Eli pisze...

U mnie zima wspaniała, śnieżna i mroźna taka jaką lubię ale oglądając Twoje zdjęcia też zatęskniłam za morzem:)Zdjęcia cudowne i "muzyczka" fajnie dopasowana:)

Agnieszka pisze...

Kiedyś lubiłam zimę,ale to było dawno.Teraz kojarzy mi się z depresją i z wyjadaniem nutelli dzieciom:) Pozdrawiam serdecznie.

joanna:) pisze...

Piękne fotki, aż cieplej się zrobiło :) Pozdrawiam ☺☺☺

Mariola Wichrowska pisze...

Też już chcę trochę więcej słoneczka.... Czekam na lato ! :) Pozdrawiam ;)

appolinar1 pisze...

Tak bardzo tęsknię za moją ukochaną dziką plażą,że aż łza się w oku kręci jak ogląda się Twoje zdjęcia.
W tym roku chyba mi się uda pojechać tam w kwietniu, zobaczymy.
A słońca bardzo już nam wszystkim brakuje, czas najwyższy żeby już się wprowadziło na nasze niebo....
Pozdrawiam stara bursztyniara....

barbarahaft pisze...

oj....zatęskniłam za latem....

majeczkowo pisze...

Ale mi się cieplutko zrobiło :D
Piękne zdjęcia :D

Dotk@ pisze...

Oj mnie też tęskni się za latem, heh, a tu zima i zima...pozdrawiam serdecznie :)

Paulina pisze...

piękne zdjecia az ciepełko zaczeło mi sie marzyc pozdrawiam ciepluteńko

ren-ya pisze...

Jej, ale się rozmarzyłam...
:)

kasia pisze...

Morze jest piękne o każdej porze roku ale nie ma to jak sie połozyć na ciepłym piasku i wpatrywać się w spienione fale:)) Kocham to:)

anastazja pisze...

Jak miło chociaz popatrzeć na trochę ciepełka...

Ewa Jurewicz pisze...

Witaj Ewciu. Piękne zdjęcia, lato, słońce i ciepła bryza. A za oknem minus dwanaście. Dziękuję za odwiedziny na moim blogu i pozdrawiam serdecznie.

violi igłą malowane pisze...

Nie spodziewał się takich zdjęć o tej porze roku a śniegu pełno i fajnie popatrzeć na ciepłe klimaty..

violka pisze...

Oj, jakże ja tęsknię za tymi klimatami - nasze kochane polskie morze i piękne plaże...
Kiedyś lubiłam te tłumy a teraz bym chciała znaleźć taki widok, jak na Twoich fotkach :)

Wioletta G. pisze...

Kiedy to było tak ciepł! Już nie pamiętam! Pozdrawiam:)

Gosia-Stare Pianino pisze...

ja chcę nad morze:))))pozdrawiam:)

La vie est belle i ja tez pisze...

Coz, trzeba jeszcze na te cuda troche jeszcze poczekac!
Serdecznosci
Judith

Ewa pisze...

Lejesz miód na moje serce..morza mi się chce.. ja chcę nad morze ...E:)

Francesca i jej wolna chwilka pisze...

Piękne wspomnienia!

Francesca i jej wolna chwilka pisze...

Piękne wspomnienia!

nabiegunachArt pisze...

Lato! :):):)

Łucja-Maria pisze...

Weselej zrobiło się. Uwielbiam słońce, błękit nieba...
Piękne jest twoje lato!
Serdecznie pozdrawiam

Andrzej W pisze...

Ładne zdjęcia :)