piątek, 15 lutego 2013

I było kolorowo

Zanim znowu zakwitną pierwsze śnieżynki i znowu się zrobi kolorowo - takie jesienne wspomnienie .


No i co cieplej na duszy - no to oby do wiosny . Obecnie namiętnie czytam to robótki na kilka chwil odłożone. Czyli tłumacząc - sweter " prawy do lewego " nie podobał mi się został spruty i łapię oddech zanim znowu za druty chwycę .

                                                Wyróżnienie



Dostałam wyróżnienie od Iwonki ,której dziękuję  bardzo .
  Przyjaźń jest dla mnie czymś bardzo ważnym ,a każdy/a z Was jest jest jej wirtualną cząstką - dlatego przekazuję to Wyróżnienie Wam wszystkim .

22 komentarze:

Iwona pisze...

Cudne kwiaty, ach jak mi się chce ciepełka :-)
Gratulacje z powodu wyróżnienia!
Pozdrawiam ciepło!

Gabunia pisze...

O jak miło popatrzeć na te kolorowe zdjęcia, ja się już nie mogę doczekać wiosny, ta ciągła szarówka za oknem mnie dobija. Pozdrawiam cieplutko

Ewa pisze...

I zobaczysz ,że zaraz będzie tak samo ...E:)

Beata Zasada pisze...

Gratuluje wyróżnienia. Niecierpliwie czekam na wiosnę !!!!

Promyk pisze...

Gratuluję serdecznie wyróżnienia!:) Śliczne zdjęcia.:)

Anna pisze...

Les fleurs sont magnifiques !
Bon weekend.
Anna

Anna pisze...

Les fleurs sont magnifiques !
Bon weekend.
Anna

Anna pisze...

Les fleurs sont magnifiques !
Bon weekend.
Anna

sosnowygaik pisze...

Też tęsknię za moim ukwieconym ogrodem.

Mariola Wichrowska pisze...

Poczułam zapach wiosny oglądając te kwiaty... :)

modesty pisze...

od razu cieplej się robi od samego patrzenia a mam pytanie co to jest za kwiatek na ostatnim zdjęciu ten błękitny? bo ślazówkę mam a ten drugi mi się bardzo podoba pozdrawiam Basia

Anka J. pisze...

Śliczne kwiecie. Oj jak tęsknię. Pozdrawiam

Fressia Rosa pisze...

Kwiaty śliczne ja też juz nie mogę doczekać się wiosny. Pozdrawiam.

Beata T pisze...

Widzę, że już przywołujesz wiosnę - oj tęskno za takimi widokami :)))

juta pisze...

Wielkie dzięki za tą namiastkę jesieni:) Czekam z utęsknieniem wiosny ale te jesienne kwiaty są cudowne.
Gratuluję wyróżnienia.
Pozdrawiam serdecznie.

Justyna pisze...

Aż serduszko się raduje
A twoja wiosenna sukieneczka i wdzianko z misiem powaliły mnie na kolana.

halszka pisze...

jeszcze trochę i będzie tak pięknie i kolorowo.
pozdrawiam

ashki pisze...

Przepiękne wspomnienia:)

toja-12 pisze...

Tyle kolorków, aż jeszcze bardziej mi tęskno za wiosną.
Pozdrawiam:)

aniam1009 pisze...

Gratuluję wyróżnienia :)) Śliczne kwiaty :))

Anioły Anielki pisze...

Gratulacje zasłużone, super!Ja tylko czekam do lata, dni i godziny odliczam...Pozdrowionka.papa

Joanna pisze...

Oby do wiosny :):)
Wyróżnienia gratuluję :)