sobota, 23 lutego 2013

Kocia szarość

 Ponieważ druty mnie trochę zirytowały czyli musiałam popruć sweter ,a tuniczka z dmuchawcem tez uległa zmianie to chwyciłam za szydełko .Tym bardziej że dół tuniki zrobiony był jeszcze w tamtym roku wystarczyło dorobić górę .

   Tunika  " Kocia szarość " to zlepek różnych wzorów ,zrobiona jest dla młodej osoby to i eksponuje to co trzeba .

Tak wygląda na mnie .

A tak na właścicielce - no i zgodzicie się ze mną że ten fason potrzebuje odpowiedniej figury .

A taką niespodziankę zrobiła mi moja mama , która trafiła na likwidacje pasmanterii .
A to kawałek tuniki z dmuchawcami .



42 komentarze:

Dziergalnia Joli pisze...

Ta szarość jest very very dla młodej osóbki na wakacje. Super

Beata Zasada pisze...

CO tak skromnie?...na Twojej figurze tunika wygląda równie uroczo jak na właścicielce.
Zapas motków imponujący!!!To się teraz będzie działo:)
Dmuchawce bardzo ładne, za takie "wrabiane" wzory podziwiam. Toż to plątanina nitek, często nie do ogarnięcia.

Iwona pisze...

Też tak uważam, figury zbliżone. Tunika ma fajny wzór szydełkowy na dole, dmuchawce świetne, a włóczek zazdroszczę.

Kasia pisze...

Rewelacyjna! Świetnie dobrałaś wzory i kolor również bardzo mi się podoba :-) Ślicznie obydwie wyglądacie w tej tunice :-)
Pozdrawiam serdecznie.

kasia pisze...

Ewuś na Tobie tuniczka też bardzo ładnie leży, kolor i fason bardzo fajnie wyglądają. Zapas motków dość spory...jak to dobrze miec taką mamę:))

Asia305 pisze...

Ewo - świetnie wyglądasz w tej tuniczce, figurę masz naprawdę super! Uwielbiam oglądać te Twoje tuniki i zaczęłam sama myśleć o jekiejś na lato... Takiej z bawełny.
Mama zrobiła Ci świetny prezent :) A tuniczka w dmuchawce zapowiada się bardzo ciekawie :)
A ja piszę z nowego konta i nowego bloga - zlikwidowano mi bloga z niewiadomych przyczyn! I nie mogłam go odzyskać, bo żądano ode mnie wszystkich danych, łącznie ze skanem dowodu osobistego! Założyłam więc "Mijające chwile 2" www.nowemijajacechwile.blogspot.com
Strasznie mi przykro, bo trafienie do Was wszystkich zajmuje mi sporo czasu - muszę Was od nowa odszukiwać...
Pozdrawiam cieplutko,
Asia z mijających chwil 2

Marta pisze...

Śliczna tunika!! Chętnie bym sobie taką zrobiła ale chyba za mało cierpliwości mam.

Joanna pisze...

Śliczna tunika :)

Robeatki pisze...

Nic dodać - nic ująć .....Po prostu genialna!!

Efa pisze...

Super tunika - wyglądasz w niej świetnie, tak jak i właścicielka :) Tunika z dmuchawcami zapowiada się bardzo fajnie! Pozdrawiam

majeczkowo pisze...

Ale świetna tunika,a i prezent mi by się taki również przydał :D
Pozdrawiam

halszka pisze...

Prezent od Mamy świetny.Teraz będziesz dopiero cudeńka tworzyć.Kamizelka piękna leży idealnie.Tuniczka dmuchawcowa zapowiada się rewelacyjnie.
pozdrawiam

Intensywnie Kreatywna pisze...

Mamy fajne mamy :))) Ten "likwidacyjny" prezent świetny. Szydełkowa tunika leży idealnie i chyba wiek na to leżenie nie wpływa :))) Ale za to dmuchawcowa zapowiedź mnie zachwyciła maksymalnie!!!

Robótki babci Tereski pisze...

Tunika piękna:)Moim zdaniem pasuje na Ciebie i młodą osobe.Mama zrobiła Ci świetny prezent.

juta pisze...

Nie za bardzo wiem "co autor miał na myśli":)))))Bo na obu modelkach ta jakże fajna tuniczka prezentuje się świetnie.Jest super.Patrząc na prezent chce mi się stwierdzić,że "nie ma jak u mamy":)))))Ona najczęściej wie, co nam może sprawić radość.
A dmuchawce zapowiadają się pięknie.
Pozdrawiam serdecznie.

Iwona pisze...

Super! Przyciąga uwagę, do każdej figury :-)
Miłej niedzieli!

violi igłą malowane pisze...

ALe zapasy w tej turkusoej to ja bym pomieszała szydełkiem ,
Super tunika ,

Promyk pisze...

Świetna tuniczka - obie pięknie wyglądacie.:) Ale włóczek! Miłego robótkowania!:)

Basia Nolberczak pisze...

fajna tunika pozdrawiam Basia

Dusia pisze...

Dmuchawce latawce wiatr . Tunika świetna, a figurka akurat do stroju ,masz zapasy włóczek na cały sezon pozdrawiam Dusia

Anka J. pisze...

Ale fajna ta tunika. Musze sobie pomyśleć o takiej. Pozdrawiam

Donia pisze...

Super tunika!
Pozdrawiam

Codzienne życie Agaty pisze...

Pozdrawiam życząc miłej niedzieli.

Zakątek pełen barw u Eli pisze...

Bardzo fajna tunika:) A zakupy... jak zawsze bardzo miłe naszej duszy:)

Łucja-Maria pisze...

Fantastyczna tunika. Bardzo mi się podoba.
Pozdrawiam:)

Wioletta G. pisze...

Ślicznie wyszła ! A mame to masz super! Pozdrawiam:)

Anna pisze...

tunika fajna, ten dół chodzi mi po głowie od jakiegoś czasu do zastosowania w sukience :)
dmuchawce latawce - the best :)))

Anna pisze...

A beautiful top !
I'm starting one for myself...
Have a nice week.
Anna

renya pisze...

Że też ja nigdy nie trafiłam na likwidację pasmanterii;) Piękne łowy. I tuniczka również - prawdziwe szydełkowe cudeńko:)

joanna:) pisze...

Tuniczka jest cudna:) A taki prezent na pewno Cię uszczęśliwił i już planujesz, co z włóczki wydziergasz. A dmuchawce już są piękne :) Pozdrawiam cieplutko ♥♥♥

Bryzeida pisze...

Wszystko cudne. Tylko smuci mnie, że pasmanterie likwidują. Lubię sobie pomacać w prawdziwym świecie - nie można wszystkiego kupować przez internet.
Malkontentka.

Gosia-Stare Pianino pisze...

prześliczna tunika:)))pozdrawiam cieplutko:)

aniam1009 pisze...

Te dmuchawce zapowiadają się bajkowo... :))
Jak ja bym chciała takie skarby... :)) Świetna tunika :))

Beata T pisze...

Fajna tunika oj trzeba w niej wyeksponować to i owo :)))
łał ale niespodzianka tylko pozazdrościć :)
Śliczne dmuchawce zapowiada się uroczo :)

Artsajke pisze...

Tunika super!
Tyle nowych motków! Oj, będzie się działo ;-).

bocia pisze...

Dziękuję za miłe słowa na moim blogu! Tuniczka jest prześliczna, a zapas włóczki niesamowity!!! Pozdrawiam

bocia pisze...

Dziękuję za miłe słowa na moim blogu! Tuniczka jest prześliczna, a zapas włóczki niesamowity!!! Pozdrawiam

Paulina pisze...

wow cudne .... a ile motków pozdrawiam ciepluteńko

eve-jank pisze...

Fajna ta tunika. Mam zrobiła Ci super niespodziankę. Pozdrawiam

Gosia pisze...

Bardzo ładnie się prezentuje :), piękny tył :)

ashki pisze...

Kamizelka bardzo fajna. I świetnie eksponuje to co trzeba:) Prezentu od mamy zazdroszczę:)

Tojav pisze...

Lubię kolor szary. Taką niedawno zrobiliśmy elewację budynku. Wygląda dostojnie.