wtorek, 12 lutego 2013

Mały miś


 Miś na szybciutko wydłubany pomiędzy  kolejnymi odsłonami wiosny
                                                                                                                                                                     Jest to tuniczka zrobiona dla maluszka to i szybciutko się wydziergało.
Misiu pochodzi z Sandry " Dzieci i dzieciaki "- oto wzór
   A na drucikach  kolejne prace - "Wiosna w pełni " już prawie na ukończeniu oraz dawno nie robiony sweter " Prawy do lewego "

31 komentarzy:

Kokotek pisze...

Misio jest boski, zapewne wykorzystam wzór.

Beata Zasada pisze...

Misiaczek słodziutki :)

Zakątek pełen barw u Eli pisze...

Misiu bardzo uroczy:)

Dziergalnia Joli pisze...

Bardzo ładne. Miś super :)

Robótki babci Tereski pisze...

Piękny misiaczek.

Joanna pisze...

Śliczna tuniczka, misiu jest superowy !!
Pozdrawiam

halszka pisze...

Bardzo urocza tuniczka a sam misiaczek cudowny.Sam bym założyła taką tuniczkę.
pozdrawiam

isaveta pisze...

Ale słodziak ten misio, a wiosna też zapowiada się ciekawie. Pozdrawiam:)

violka pisze...

Niesamowita tuniczka - bobas będzie wyglądał wspaniale tak wystrojony :)

Kasia pisze...

Cudna :-) Śliczny misio :-)
Idealna :-)
Pozdrawiam serdecznie.

joanna:) pisze...

Same cudeńka u Ciebie powstają :) Pozdrawiam :)

Hogata_Rogata pisze...

Śliczniutka!

Iwona pisze...

Podziwiam, bo dla mnie to artyzm namalować obraz włóczką.
Pozdrawiam cieplutko!

weronkaa84 pisze...

Fantastyczna tuniczka:)

malaala pisze...

No świetny!!!Wzór sobie od razu zapisałam !!!Ja ostatnio też dzieciowo ;) dziergam raczej , to pewno mi się przyda !!!
Śliczną zrobiłaś tą tuniczkę!!!!
Pozdrawiam serdecznie!!!:)

tonka pisze...

Dużo się dzieje u Ciebie:))Fajna tunika z misiem,wiosna i paski też bardzo ładne:))

Anna pisze...

Adorable ce petit koala ! Bravo ! Je serais incapable d'en faire un pareil !
Bises et bonne journée.
Anna

Anna pisze...

Adorable ce petit koala ! Bravo ! Je serais incapable d'en faire un pareil !
Bises et bonne journée.
Anna

Gogolok pisze...

Świetny misiek. Taki do przytulania :).

Łucja-Maria pisze...

Ewo, jesteś drutową artystką.
Spod twoich rąk wychodzą cudeńka.
Pozdrawiam:)

kryska pisze...

Miś jest rewelacyjny:)

aniam1009 pisze...

Ależ milusiński misiaczek :))

majeczkowo pisze...

Piękny ten misio,a ja mam zamówienie na księzyc,ale ciągle czasu mi brak.
Pozdrawiam

Lacrima pisze...

Jaka śliczna!!!

joanna:) pisze...

Przesyłam walentynkowe ♥♥♥

Iwona pisze...

Zapraszam po wyróżnienie, miś sympatyczny.

Paulina pisze...

śliczna pozdrawiam cieplutreńko

Artsajke pisze...

Miś jest absolutnie przepiękny! Razem z całą tuniczką ;-).

Mariola Wichrowska pisze...

Super szybko Ci to idzie xD
Misiu jest rewelacyjny :)

Bryzeida pisze...

Misio superaśny, a gdyby mu taki wiązany szaliczek dorobić?

Ogród Aleksandry pisze...

Obie z córką uwielbiamy misie i na pewno podobny miś wyląduje na sweterku. Mam nadzieję, że uda mi się utrzymać to w tajemnicy.

Rewelacyjne

Pozdrawiam