środa, 6 lutego 2013

Różowa śnieżynka !

    Na specjalne zamówienie  3-latki miałam zrobić kamizelkę ze śnieżynkami .. Mama dostarczyła włóczkę z zastrzeżeniem ,że kamizelka ma być ciemna - ubierana na dni malarskie w przedszkolu .


Wzór śnieżynek znalazłam we wzorach norweskich .
Na gładkie plecy chabrowej włoczki nie wystarczyło i zrobiłam inne małe śnieżynki .
 Kolor kamizelki raczej odpowiada tym na czarnym tle .
Myślę że spełniłam oczekiwania- bo dostałam podziękowania od małej właścicielki za ładne śniegowe gwiazdki .

                                           Ludzikowe



       To moje robótki z postów   " Zielono-złota żabka " " Kamizelka z autkami " oraz z " Zdziwione rozgwiazdy . "Jak widać przypadły dzieciakom do gustu .
 A to moja kolejna robótka  " barszczyk na asfalcie "

31 komentarzy:

Docia pisze...

Śliczne są Twoje dzieła. Pozdrawiam. :)

Mariola Wichrowska pisze...

Bardzo ładna kamizelka ;)
Ale nazwa "barszczyk na asfalcie " mnie urzekła :D Jest bombowa xD

Wioletta G. pisze...

Takie wesołe twoje prace i nazwy ciekawe! Pozdrawiam:)

asia305 pisze...

Ewo- masz niesamowite tempo pracy, albo ... odrzutowe druty :) Wszystkie prace wykonane dla dzieci są prześliczne i mają w sobie takie cudowne ciepło... A "barszczyk na asfalcie" zapowiada się bardzo ciekawie :)
Pozdrawiam

Gor Ko pisze...

Cudnie będzie przedszkolna malareczka wyglądała. Ale i "barszczyk na asfalcie" zapowiada się ciekawie. Pozdrawiam

Iwona pisze...

Potrafisz zachwycić przedszkolaków. Gwiazdki cudne, najczęściej bywają białe, a Ty wprowadziłaś nowe połączenie kolorów. Masz fajne skojarzenia kulinarne, ja bym tę robótkę nazwała maki na asfalcie.

Aszka9 pisze...

Moja mama też robiła moim dziewczynom i mnie dawno temu sweterki.Szkoda,że ja swoim nie potrafię:(
Pozdrawiam

Donia pisze...

Świetna kamizelka!
Pozdrawiam

halszka pisze...

Robótki dla maluchów to prawdziwa przyjemność.Świetna kamizelka.
Najbardziej urocze są Twoje nazwy poszczególnych rzeczy jakie tworzysz.
pozdrawiam

Anka J. pisze...

Bardzo ładna. Pozdrawiam

Kasia pisze...

Rewelacyjna kamizelka ;-)
Pozdrawiam serdecznie.

ninkaw pisze...

Świetne kamizelki:))
pozdrawiam

Łucja-Maria pisze...

Podziwiam Cię. Wszystkie Twoje prace są bardzo dopracowane.
Są piękne.Obie kamizelki są świetne!
Serdecznie pozdrawiam:)

modesty pisze...

fajna kamizelka podziwiam za cierpliwość do wrabianych wzorów pozdrawiam Basia

anulek pisze...

Ewa moja mama dziergała tak jak Ty, co ja bym dała za taki ręcznie wykonany sweter pulowerek jest sliczny, jesteś jak pracowita mrówka;)

Beata Zasada pisze...

Śnieżynki dla małej dziewczynki ;)...a ten rozlany barszcz zapowiada się świetnie

kryska pisze...

Piękne:)Też lubię robić rzeczy dla dzieci, pozdrawiam:)

Antosia pisze...

Różowa śnieżynka załuguje na pochwały.
Pozostałe prace też super i ta zaczęta będzie fajna, już widać.

Ewa pisze...

Kamizelka jak znalazł na dzisiejszą pogodę..śnieżynki ty i śnieżynki tam...Urocze kamizelki dla Maluchów.Pozdrawiam E:)

Andrzej W pisze...

Co za zdolności. Wzór norweski, na czasie :)

Paulina pisze...

jest prześliczna ... pozdrawiam ciepluteńko

Efa pisze...

Śliczna kamizelka! "Barszczyk na asfalcie" mnie intryguje :) Pozdrawiam

Wilczyca Aga Strzęciwilk pisze...

uwielbiam wzory norweskie. Piękna kamizelka. Pozdrawiam

eve-jank pisze...

Piękna kamizelka, te śnieżynki są śliczne.

bnorbert3 pisze...

Witam, zapraszam do wzięcia udziału w bombonierkowej zabawie. Pozdrawiam serdecznie i lawendowo :)
http://beatybombonierka.blogspot.com/2013/02/dam-drapaka.html

malaala pisze...

Prawda ,że dla dzieci się fajnie dzierga :)?
Kamizeleczka słodziutka , takie fajne , różowe,dziewczęce gwiazdeczki :)
Pozdrawiam serdecznie!!!

Jagna pisze...

rewelacja :)

Anna pisze...

J'admire ! Surtout que je suis incapable d'en faire autant !
Bonne semaine.
Anna

Márcia pisze...

Muito bonito, Eva!
Obrigada por sua visita e gentil comentário!
Abraços... from Brazil

call of druty pisze...

Ale to auto jedzie, a nie stoi na tym zakazie? :-) Mam nadzieję.

Gogolok pisze...

Słodkie śnieżynki.