sobota, 2 lutego 2013

Wiosna ach to ty

    Miała być " wiosenna łączka "  no i jest .
 Wprawdzie na początku miała być inna sukieneczka stąd wzorek ażurka , ale przyszedł mi pomysł na łąkę to i ją zrobiłam .


 Przód to żonkile i listek koniczyny .

Tył konwalie i  żonkile ale już płaskie .

  Czy mi się udało przywołać troszkę wiosny osądźcie sami.

 Włoczka to motek  Malwy oraz COTTON   TANGO / poszukiwanej / Kolor sukienki bardziej jak na ostatnim zdjęciu.
Modele kwiatków pochodzą z tej książki .
 

49 komentarzy:

toja-12 pisze...

Sukieneczka prześliczna!!! Gratuluję pomysłu - wyszło istne cudeńko:)
Pozdrawiam.

Mariola Wichrowska pisze...

Też mam tą książkę :) A Twój pomysł na sukienkę bardzo mi się podoba :)

Ewa Koscielniak pisze...

świetny pomysł, gratuluję :-)

Finextra pisze...

Cudna!

Nitki A nitki pisze...

Jestem oczarowana!!!piękna!!!!
Pozdrawiam serdecznie:))))

anna studio pisze...

Jestem pod ogromnym wrażeniem...
Umiejętności...i dzieła :)
Pięknie wyszła Ci ta tunika.
Pozdrawiam zatem wiosennie

Gogolok pisze...

Przepiękna sukieneczka, taka prawdziwie wiosenna.

Kasia pisze...

Cudo !
Przepiękne kolory i kwiaty :-) Brakuje mi teraz słów zachwytu... Cudowna sukienka :-)
Pozdrawiam serdecznie.

Beata Zasada pisze...

Jestem pod wrażeniem...żonkile jak żywe...śliczna ta sukienusia :)

Dora pisze...

Jej... aż dech mi zaparło...taka łąka i mi się marzy!

kryska pisze...

Cudna, z tymi kwiatkami jest rewelacyjna:)pozdrawiam

Fressia Rosa pisze...

Ale cudo , żonkile jak żywe. Pozdrawiam serdecznie.

kasia pisze...

Wiosna na całego na twojej sukience:) Kwiaty wygladaja jak prawdziwe a kolory jak żywe:) Piekna jest:)

Gosia pisze...

Prześliczna i jaka wiosenna.Pozdrawiam.

Konwalia pisze...

Bardzo oryginalna. Gratuluję i pozdrawiam

halszka pisze...

Bajeczna sukienka.W całym domu zapachniało wiosną.Gratuluję pomysłu Ewuniu i serdecznie pozdrawiam

Donia pisze...

Przepiękna i taka wiosenna!
Pozdrawiam

luan pisze...

Cudna sukieneczka. Kwiatki prześliczne. Całość wrażenie robi ogromne. Pozdrawiam :)

Anka pisze...

Świetna sukienka,wiosenna.A u mnie sypie na całego!

Łucja-Maria pisze...

Cudowna sukienka. Bardzo piękna i oryginalna.
Mam nadzieję, że przywołasz wiosnę!
Miłej niedzieli.
serdecznie pozdrawiam:)

Wiola pisze...

Prześliczna:)

Zakątek pełen barw u Eli pisze...

Przepiękna wiosenna łączka:)

Iwona pisze...

Wiosenne żonkile i konwalie jak żywe - gratuluję

Anna pisze...

Le printemps est lá ! C'est vraiment adorable...
Bon dimanche !
Anna

Robeatki pisze...

co ja mogę dodać??? no cudowna!!!!!!!!!i piękna.gratuluję :)

persjanka pisze...

sliczna..prawdziwie wiosenna...pozdrawiam ania

modesty pisze...

bardzo ładna tunika pozdrawiam Basia

Kasia robi Sweter pisze...

Sliczna tunika, swietny pomysl na wiosne, i te kwiatuszki, ah cudo !!!
Kasia z http://kasiaknits.blogspot.com/

Bryzeida pisze...

Nie uwierzysz! Dziś właśnie wymyśliłam żonkile, a tu zaglądam do Ciebie i okazuje się, że piękne narcyzy (wiem, czepiam się) już są!
Podobają mi się bardzo!!!! Musimy mieć chyba jakieś połączenie telepatyczne!
Pozdrawiam i nawet się nie pytam tylko odgrażam, że wykorzystam ten pomysł!!
:-)

Ewa pisze...

Poczułam się jakbym się cofnęła w czasie do mojego dzieciństwa-miałam kiedyś podobną princeskę.....dziękuję za wspomnienia E:)

Ewa -Książka ,druty .... pisze...

To w zamian za pomysł z rewelacyjnym drzewkiem - ewa

Ula pisze...

Witaj ! Wiosna na sukience - piękna !!! Zapachniało kwiatami :) Ubrania dla dzieci są zawsze urocze i można poszaleć z kolorami i pomysłami. Pozdrawiam serdecznie :))
http://najbardziejlubie.blogspot.com

asia305 pisze...

Wspaniałą wiosnę zrobiłaś! Świetnie połączone włóczki - że też ja nigdy nie wpadnę na taki pomysł... Dziergam z jednej, a tu tak fajnie można połączyć i przy okazji wykorzystać różne moteczki :) Świetny pomysł!
Pozdrawiam,
Asia

Iwona pisze...

Sukieneczka jest rewelacyjna! Przywołuje wiosne na 100%. Piekna poprostu :-)
Pozdrawiam cieplutko i dobrego tygodnia życzę!

ren-ya pisze...

Te kwiatki są śliczne, zupełnie jak żywe! Fantastycznie wiosenna i pełna życia sukienka. Dziewczynka, która będzie ją nosić z pewnością zwróci na siebie uwagę:)

Beata T pisze...

Super wiosna w cudnej sukience :))) To się jeszcze pozachwycam tymi uroczymi kwiatkami :)))

Paulina pisze...

wow cudnie wyglada taka wiosenna pozdrawiam ciepluteńko

Anka pisze...

Naprawdę wiosenna sukieneczka wyszła, podoba mi się :) Pozdrawiam :)

Wioletta G. pisze...

Udało ci się wiosnę przywołać, fajny pomysł z tymi kwiatkami. Pozdrawiam:)

Gor Ko pisze...

Nie mogę się napatrzeć! Oh jak bym miała córcię, to bym zaraz pomysł skradła. Urocza tunika. Pozdrawiam

Patrycja pisze...

Śliczny wiosenny projekt :)

Francesca i jej wolna chwilka pisze...

Cudeńko! Wiosna na całego!

ashki pisze...

Sukienka jest bajeczna! Wiosna w pełnej krasie:)

violi igłą malowane pisze...

Uwielbiam żonkile i konwalie , ŚLiczna ..

Antosia pisze...

Super pomysłowa sukieniusia. Zapowiada zbliżającą się wiosnę.

Hogata_Rogata pisze...

Cudo! Ale wiosną zapachniało:)

eve-jank pisze...

Nie no cudo, aż mi szczęka opadła. Naprawdę piękna. Pozdrawiam

florysztuka pisze...

Jest piękna!! Pani Wiosna by jej pozazdrościła!!

Alex pisze...

Sukieneczka naprawdę jest urocza!