piątek, 8 marca 2013

Robocie do dzieła


                       Hura udało mi się , zdążyłam zrobić kamizelkę . W tej chwili mały robot  jest już u właściciela to i mogę się pochwalić . Nie zdążyłam tylko zblokować bo było mało czasu na wyschnięcie i nie chciałam ryzykować wożenia mokrej rzeczy .

Wzór pochodzi z katalogu Strick& Schick 9/1990 z czasów gdy dziergałam sweterki dla moich dzieci                  
Stalowy kolor kamizelki jest trudny do uchwycenia przy sztucznym świetle .
Żeby nie było za ciemno zrobiłam kolorowy ściągacz , który rozjaśnił gładkie plecy.
       A ponieważ dzisiaj jest nasz dzień to życzę każdej z Was robota ,który wykona za Was dzisiaj najpotrzebniejsze prace ,a Wy w tym czasie z kubeczkiem kawy w ręku oddacie się swoim najmilszym zajęciom .Tak więc ROBOCIE DO DZIEŁA !

29 komentarzy:

Mariola Wichrowska pisze...

Jaki zabawny robocik XD
Również życzę wszystkiego dobrego :)

Dziergalnia Joli pisze...

Wow kamizelka bombowa. Pozdrawiam

Wioletta G. pisze...

Pomysłowa ! Pozdrawiam:)

Iwona pisze...

Męska i wesoła kamizelka, właściciel pewnie szczęśliwy.

Basia Nolberczak pisze...

ja też mam trochę tych gazetek ciekawe są a kamizelka super pozdrawiam Basia

Łucja-Maria pisze...

Ewo, jesteś świetna w tym co robisz!!!
Wszystkiego najlepszego z okazji Święta Kobiet!
Pozdrawiam:)

Anka J. pisze...

Oj, robot by się przydał.
A kamizelka jest śliczna. Bardzo ładnie wrobiłaś ten wzór. Pozdrawiam

kryska pisze...

WŁAŚNIE SKOŃCZYŁAM SPRZĄTAĆ PO OBIEDZIE. ŚLICZNA KAMIZELKA:)STO LAT KOBIETO ♥

Codzienne życie Agaty pisze...

Życzę żebyśmy świętowały radośnie i spokojnie.
Żeby dzisiaj było kolorowo
i bezstresowo.

Ирина Никитина pisze...

Красивый жилет. Приветствую!

Bryzeida pisze...

:-DDDD

Zakątek pełen barw u Eli pisze...

Kamizelka bardzo fajna, robot by miał co robić a ja bym tylko odpoczywała tzn, wyszywała:)

weronkaa84 pisze...

Świetna przemiana, fantastyczny efekt:)

Robeatki pisze...

noooooo fajny ten robocik,a o prawdziwym da się marzyć!!miał by u mnie co robić!!!

Robótki Marleny pisze...

Ja też robiłam z tego numeru mojemu dziecięciu:) Fantastyczna kamizelka:)
pozdrawiam, Marlena

Elżbieta E. pisze...

ale fajna kamizelka,sliczna...,pozdrawiam

Beata Zasada pisze...

Och, mieć takiego robota na stanie.....marznie :)
Zdrówka życzę.

Wilczyca Aga Strzęciwilk pisze...

Piękności zrobiłaś, takie wesołe i precyzyjnie zrobione. Wszystkiego dobrego w tym wspaniałym dniu i takiego robota życzę!!!!

Fressia Rosa pisze...

Robocik fantastyczny , pozdrawiam

Wiola J. Sutasz (soutache) pisze...

super robocik :) chłopiec na pewno zadowolony :) pozdrawiam serdecznie

halszka pisze...

Wspaniała kamizelka,świetne kolorki.
pozdrawiam i wszystkiego dobrego

Halinka pisze...

Śliczna kamizelka!!! Serdecznie pozdrawiam

Paulina pisze...

cudna pozdrawiam ciepluteńko

Jolanta Turoń pisze...

Ale fajowa :)

dorkamikrus pisze...

Skomentuję dzisiaj hurtowo,wszystkie dzieła to cudeńka!Kamizelka z robotem-super,wiosenna dla dziewczynki prześliczna,kwiatki jak żywe!Pozdrawiam,Dorota

Intensywnie Kreatywna pisze...

Świetna! To jest radość dziergania dla dziecka, że można poszaleć aż miło.

wiesia66 pisze...

Piękna .

Finextra pisze...

Superpomysł! Wykonanie też!

violka pisze...

Świetna robota :) Wzór robota, jak widać, nic nie stracił na aktualności :)