niedziela, 24 marca 2013

Ubrać ubraną !

    Moja mała sąsiadeczka rozchorowała się ,żeby jej się nie nudziło jej umęczona mama poprosiła mnie o małą przysługę .  Rozchodziło się o jakieś ubranko dla laki .Dla mnie to była przyjemność , a oto jej efekt .
  Ponieważ lalka była ubrana ,to zrobiłam jej sukienko - płaszczyk . Pod kwiatuszkami przyszyłam rzepy .

  Mała Ania się ucieszyła , a mama miała  chwilę na odpoczynek .

                                            Prośba !

      Jeśli ktoś z  Was  jeszcze się nie rozliczył i nie ma pomysłu co zrobić ze swoim 1% podatku  może oddałby go Mateuszowi .

 Dziękuję w imieniu własnym i Mateusza z rodzicami .

 


49 komentarzy:

Robótki Marleny pisze...

Piękny płaszczyk - dobra robota, dziecko będzie zachwycone:)
Pozdrawiam, Marlena

Dusia pisze...

Świetny - a dziecka radość to najlepsza zapłata pozdrawiam Dusia

toja-12 pisze...

Śliczny płaszczyk - miałaś świetny pomysł!!! Ania zachwycona, mama zadowolona a Ty masz satysfakcję:)))
Pozdrawiam:)

sosnowygaik pisze...

Płaszczyk śliczny:)

Gabunia pisze...

Super, fajne jest dzierganie ubranek dla lalek:) ja też lubię:) pozdrawiam

anastazja pisze...

No piękny płaszczyk,nie dziwię się,że się ucieszyla.

Missispanda pisze...

Piękna miniaturka. W wersji doroslej również byłby interesujący. Pozdrawiam

Zakątek pełen barw u Eli pisze...

Bardzo piękny sukienko-płaszczyk, zachwyca wykonaniem i kolorami:)

Dziergalnia Joli pisze...

Ale jesteś pomysłowa. Mam nadzieje, że sukienko-płaszczyk sprawił radość. Pozdrawiam

Maga pisze...

Genialne ubranko :))

weronkaa84 pisze...

Jakie piękne ubranko!

Iwona pisze...

Fajny taki malutki płaszczyk :-) dla dziewczynki to na pewno radocha, pamietam jak byłam mała i marzyłam o takich ciuszkach.
Pozdrówka ciepłe!

anulek pisze...

świetne ubranko, najlepsze sa szmaciane lale;)

Paulina pisze...

ale cudne to ubraneczko pozdrawiam ciepluteńko

halszka pisze...

Świetny płaszczyk wymyśliłaś Ewuniu.Lala wyglada uroczo.
pozdrawiam

renya pisze...

Śliczny jest! Urzekły mnie szczególnie falbankowe wykończenia:)

Silvanis pisze...

Super płaszczyk :)

Anka J. pisze...

Śliczny płaszczyk zrobiłaś. Pozdrawiam

Gosia pisze...

Nie dziwię się że mała jest zachwycona, płaszczyk jest cudowny

Antosia pisze...

Super ubranko dla lali.

Iwona pisze...

Laleczka ma prawdziwą kreację.

kasia pisze...

Ślicznie taj lali w takim ubranku:))

Mariola Wichrowska pisze...

Ja 1% podatku przypisze mojemu znajomemu...
Ubranko przeurocze :) Bardzo w nim lali do twarzy :)

Cztery Pory Roku i Ja pisze...

Piękne prace i zapraszam do mnie po odbiór Wyróżnienia do Liebster Blog !

Elunia pisze...

prawdziwa dama

bocia pisze...

Ależ piękny płaszczyk!!! sama bym się w taki ubrała do pracy bo taki ciepły i słonecznej barwy!!! Piękny

Promyk pisze...

Płaszczyk rewelacyjny. W większym rozmiarze sama chciałabym taki mieć.:)

Jolanta Turoń pisze...

Ale fajowa - gratuluję pomysłu :)

Bożena pisze...

Laleczka w tej sukienko-płaszczyku naprawdę jeszcze wypiękniała:Śliczne rzeczy robisz:)Dziękuje za odwiedziny:)Pozdrawiam:)

Agnieszka pisze...

Piękne rzeczy robisz na drutach :)) Pozdrawiam :)

Łucja-Maria pisze...

Zrobiłaś prześliczny płaszczyk.
Dziewczynka i mama były szczęśliwe.
Pozdrawiam:)

Ewa Jurewicz pisze...

Śliczne ubranko, nie dziwię się, że mała sąsiadeczka była zachwycona. Pozdrawiam serdecznie.

Kokotek pisze...

Fantastyczne uwielbiam ubranka dla lalek.

Małgorzata Chrobak pisze...

Piękny sukienko-płaszczyk w wiosennych kolorach:)

tonka pisze...

Płaszczyk jest śliczny,dziecko z pewnością zachwycone,pamiętam z jakim zapałem sama stroiłam swoje lalki:)))

ZielonaMila pisze...

Piękna prezentacja:) Pozdrawiam

IngaSz pisze...

super pomysł z ubrankiem, bardzo ładne kolory i wykonanie również :) pozdrawiam

KonKata pisze...

najważniejsze,że płaszczyk jest "rozbieralny"!
1 % już zagospodarowałam...
życzę ciepłych, mimo wszystko i rodzinnych świąt

atina pisze...

Super ubranko a radość dziecka-bezcenne....
Przypomniało mi się jak ja jako dziewczynka dziergałam ubranka dla swoich lalek,miały nawet spodnie:))
pozdrawiam

Anna pisze...

Lovely dress for this little doll !
You can do any size I see...
Have a happy Easter !
Thanks for your visit !
Anna

Efa pisze...

Bardzo udane ubranko :) Pozdrawiam

aga pisze...

dziękuję za życzenia.Tobie również życzę wszystkiego dobrego. Ubranko śliczne. Każda dziewczynka i laleczka by była zadowolona :D

Anarietta pisze...

ooo pomysłowe! :) Fajnie wygląda ten płaszczyk :)a myślałam, że kwiatuszki to guziczki - a tu widzę rozwiązałaś to rzepami :-) Super :)

Dziękuję za życzenia u mnie. Z okazji zbliżającej się Wielkanocy życzę Ci spokojnych, rodzinnych, wesołych i relaksujących świąt! :)

Renata Witkowska pisze...

Super pomysł i wykonanie

Elli pisze...

Trovo il tuo blog molto bello ... tanti complimenti!
Da oggi sono una nuova follower ... se ti va passa da me ... ti aspetto. :-)
Ti auguro una serena Pasqua
bye, bye Elli

Joanna pisze...

Wspaniała sukieneczka :)

Joanna Głażewska pisze...

Śliczne dziewczęce ubranko :)

ashki pisze...

Cudne to ubranko zrobiłaś:)

Ewa Brzostowska pisze...

Ale ta lala jest teraz elegancka! Super! :)