poniedziałek, 11 marca 2013

Wiatr w dmuchawcach

      Dmuchawca zobaczyłam wyhaftowanego XXX u Ewy .
Jej blog " Sen nocy letniej " i  dmuchawce zafascynowały mnie do tego stopnia ,że postanowiłam takie dzieło stworzyć i powiem Wam że zdjęcia nie oddają uroku wzoru .



 Przód to jeden olbrzymi kwiat , tył natomiast to drobne dmuchawce .Dół ozdobiony  falbanką z żółtych liści .

A tak wygląda sukieneczka w całości .
 
Mam nadzieję że właścicielka będzie zadowolona . 
Na froncie  drucikowym na ukończeniu sweter oraz tunika  a mojej głowie mnóstwo pomysłów dla maluchów i kto wie może wszystko zostawię i będę  dziergać tylko małe formy . Kto wie ?

46 komentarzy:

Promyk pisze...

Bardzo udana tuniczka. Śliczne te dmuchawce.:)

Antosia pisze...

Super dmuchawce. Tuniczka nimi ozdobiona wygląda pięknie. Nie może nie podobać się.

anle pisze...

Śliczna tunika :)

weronkaa84 pisze...

Świetne dmuchawce, aż mi latem zapachniało:)

Kasia pisze...

Cudo ! Jesteś dla mnie mistrzynią - te sukienki, które tworzysz są rewelacyjne. Dmuchawce są cudne - od razu myślę tylko o lecie...
Śliczna sukieneczka ;-)
Pozdrawiam serdecznie.

Gosia pisze...

Uwielbiam dmuchawce a w Twoim wykonaniu są fantastyczne

Intensywnie Kreatywna pisze...

Czuję się usatysfakcjonowana! Piękne toto wyszło! Ja bym to nawet widziała w wersji dla dorosłych.

anabell pisze...

śliczna sukienusia. Robienie na drutach ciuszków dla dzieci to sama frajda, można poszaleć z wrabianiem wzorów.
Miłego, ;)

Iwona pisze...

Pięknie, bardzo delikatne dmuchawce.

Łucja-Maria pisze...

Zadowolona? Ona będzie zachwycona.
Piękne dmuchawce. Prześliczna sukienka.
Pozdrawiam:)

Zakątek pełen barw u Eli pisze...

Przepięknie to rozplanowałaś, wygląda zachwycająco:)

Wiola B pisze...

Nie no, wymiękam !!! Aż się chce jednego zerwać i dmuchnąć. Pozdrawiam.

Paulina pisze...

jak zwykle cudo pozdrawiam ciepluteńko

Finextra pisze...

Cudna! Po prostu cudna!

Mariola Wichrowska pisze...

Świetna! Dmuchawce kojarzą mi się z moim dzieciństwem :) Uwielbiałam zbierać ich całą masę do ręki i dmuchać :) A wszystkie te lecące nasionka nazywałam spadochroniarzami xD

Teresa Brudzińska pisze...

piękna :)
pozdrawiam serdecznie

Dziergalnia Joli pisze...

dmuchawce, latawce, wiatr.... pięknie :)

Antonina pisze...

Te dmuchawce czynią tuniczke wyjątkowa. Jest urocza.

tonka pisze...

Urocze te dmuchawce,tuniczka wspaniale wygląda:))

Beata Zasada pisze...

Dmuchawce.......latawce.....wiatr :)..śliczna sukieneczka.

Robeatki pisze...

Dziergaj :) bo jesteś w tym bardzo dobra!!!!

ashki pisze...

Lato na tej sukience pięknie się rozpanoszyło:)

Ирина Никитина pisze...

Красивая туника. Одуванчик великолепный!

halszka pisze...

Bajeczne dmuchawce , sukieneczka bardzo,bardzo urocza.
Dobry pomysł z robieniem rzeczy dla maluchów.Dzieci to bardzo wdzięczny i kolorowy temat co przy Twojej pomysłowości sprawidziło by się w 100 procentach.
pozdrawiam

Jolanta Turoń pisze...

popieram halszkę: dmuchawce są bajeczne; zapraszam po wyróżnienie do mnie http://robotkijolci.blogspot.com/search/label/wyr%C3%B3%C5%BCnienia

Basia Nolberczak pisze...

fajny pomysł z tą tuniką pozdrawiam Basia

Konwalia pisze...

Piękna tunika. Dmuchawce jak żywe :) Gratuluję i pozdrawiam.

Anna pisze...

Très jolie création ! Les pissenlits sont très réussis !
Bonne journée !
Anna

sosnowygaik pisze...

Bardzo ładna tunika. Świetnie się prezentują na niej mniszki. Tunika ma bardzo ładny kolor a taki wzór pasuje do niej idealnie.

Gosia Tapas de Colores pisze...

bardzo pracochłonne, gotowanie to pestka , przy takiej pracy:)

Joanna pisze...

Śliczna tuniczka, a dmuchawce jak żywe :) na bank się spodoba !
Pozdrawiam

Ina Kaźmierska pisze...

Bardzo miło mi Cię poznać Ewo. Piękne rzeczy dziergasz, mam wrażenie jakbym ogladała obrazy :)

Dusia pisze...

Prześliczna, świetne te dmuchawce i pomysłowe pozdrawiam Dusia

Agaja pisze...

Dmuchawce jak malowane! Kapitalny pomysł.

Elunia pisze...

przepiękne dzieło

kasia pisze...

ale to jest piękne...

Dominika Bojarczuk pisze...

Dmuchawce delikatne-jak prawdziwe!

Emmaja535 pisze...

Sliczne dmuchawce! To byl kiedys przeboj - mysle o piosence, bardzo ja lubie!

bocia pisze...

Nie zostaje mi nic innego jak tylko zanucić "Dmuchawce, latawce, wiatr...."Piękne dzieło!!!!

dorkamikrus pisze...

Piękne,aż się cieplej robi na taki widok,pozdrawiam,Dorota

eve-jank pisze...

Śliczny sweterek :) Dmuchawce wiosenne :)

MADLINE pisze...

Ale cudo - piękny wzór - dmuchawce to taki wdzięczny motyw, mi kojarzą się z dzieciństwem i piosenką Urszuli :)

Joanna Głażewska pisze...

Widzę, że też już tęsknisz za wiosną robiąc kolejną "wiosenną" pracę :) Dmuchawce wyszły bardzo realistycznie. Pozdrawiam ciepło :)

Lucy pisze...

Bardzo pięknie wyglądają dmuchawce,śliczne rzeczy robisz.
Pozdrawiam dziękuje za miłe słowa;)

IngaSz pisze...

Piękna jest! Bardzo ładnie umieszczony wzór i dobrane kolorki są super :)

Beata T pisze...

Cudna tunika - a ten dmuchawiec rewelacja :)))