wtorek, 16 kwietnia 2013

Drugie wcielenie

     Koleżanka prosiła żebym jej zrobiła tunikę .Przyniosła włóczkę która pochodziła ze starego swetra .A oto po zrobieniu tunika i  drugie wcielenie włóczki ./ W roli modelki ja /

 Wzorek tuniki jak u mnie często bywa  powstał w głowie .
Czy Wy też tak macie że jak widzicie włóczkę to wzór wskakuje Wam do głowy - czy macie wzór i dobieracie włóczkę .

                                                  WIOSNA

      A w poszukiwaniu wiosny przespacerowałam się na działkę i proszę co odkryłam .




 Nawet pierwsze owady już się obudziły .


Pozdrawiam cieplutko !

27 komentarzy:

Kasia pisze...

Rewelacyjna kamizelka :-) Świetny wzór wymyśliłaś - układa się na Tobie genialnie :-)
Kwiaty cudownie kwitną u Ciebie - piękne zdjęcia :-)
Pozdrawiam serdecznie.

sosnowygaik pisze...

Świetna kamizelka. U mnie przed domem też pojawiły się kwiatki:)

edex80 pisze...

Tunika jest śliczna.
Kiedyś chciałam zacząć przygodę w włóczką. Do tej pory leży kawałek jaki zrobiłam gdy miałam może 10 lat.
Nie ruszyłam dalej.
Może kiedyś znów wrócę do tego, ale ktoś musiałby mi pomóc co na drutach robi.

A wiosenne zdjęcia są śliczne.

Anka J. pisze...

Wszystko pięknie kwitnie. A Twoja kamizelka jest przeurocza. Pozdrawiam

Iwona pisze...

Tuniczka bardzo udana, ładnie wzory połączyłaś. U Ciebie chyba lepiej słońce grzeje niż u mnie, skoro działka już tak pięknie ukwiecona.

Anna pisze...

Très joli débardeur avec torsades ! Et très jolies fleurs !
Bonne journée !
Anna

Joanna pisze...

Pięknie wyszła, wzorek nietuzinkowy !
A wiosnę masz cudną !!!
Pozdrawiam

Wiola B pisze...

O pszczoła! U nas wszystko z dwutygodniowym opóźnieniem niestety, kamizelka rewelacjna:) nie ma to jak recykling.

Basia Nolberczak pisze...

ładna kamizelka dobrze, że nie wyrzuciła jej koleżanka u mnie też szafirki pięknie kwitną pozdrawiam Basia

Joanna pisze...

Drugie wcielenie bardzo mi sie podoba :)
Cudne krokusy :)

Łucja-Maria pisze...

Super kamizelka!
Po długiej zimie, miło ogląda się wiosenne kwiecie.
Pozdrawiam:)

Mała Sztuka pisze...

cudo pozdrawiam ciepluteńko

Mała Sztuka pisze...

cudo pozdrawiam ciepluteńko

Robótki babci Tereski pisze...

Swietne wdzianko.Wzorki też mi się podobają.

Beata Zasada pisze...

Kamizelka bardzo fajna. Krokusów zazdroszczę, bo u mnie ledwo jeden się pokazał ;(

Wioletta G. pisze...

Ale piękna wiosna, aż czuć jej zapach! Świetnie wyszła ci ta kamizelka! Pozdrawiam:)

Konwalia pisze...

Bardzo ładna kamizelka. Śliczne kwiatuszki. Ja właśnie dzisiaj nabyłam działkę i odbyłam pierwszy etap prac ziemnych. Jestem zauroczona :)

Jolanta Turoń pisze...

u mnie kwiatuszki także w pełnym rozkwicie :) i coraz mniej czasu na robótki i blog :( A tuniczka jest śliczna :) pozdrawiam serdecznie

Fressia Rosa pisze...

Kamizelka bardzo ładna , a wiosna i do mnie zawitała , pozdrawiam cieplutko.

*gooocha* pisze...

Świetny model!

Iwona pisze...

Fajna kamizelka :-)
Słoneczka życzę!

Elunia pisze...

bardzo ładna tuniczka

Cztery Pory Roku i Ja pisze...

fajna!

blogerzaby pisze...

Piękna tunika, a wzór niesamowity, mi się czasami jakiś wzór uda samej wymyślić ;p Fantastyczne zdjęcia, szkoda, że ja działki nie mam ;)

Caitlin Liadan pisze...

Piękna kamizelka, ten wzór idealnie do niej pasuje. Ja zazwyczaj dopasowuje projekty do włóczki w której zdążyłam się zakochać, albo czasami znajduję jakiś piękny projekt i szukam włóczki podobnej by osiągnąć podobny efekt.

Emmaja535 pisze...


B. ladna tunika! Wzorek tez ladny! Znalazlam w Tobie pokrewna duszyczke, bo ja tez mam takie cos w sobie, ze jak widze welne to widze wzor i calosc wydzierganej rzeczy! Panie zamawiajace opieraja sie na mojej sugestii! To Twoj wielki talent!!!! Powodzenia w dalszej pracy rekodzielniczej!

Maga pisze...

Śliczna tunika, bardzo fajny wzorek :)