sobota, 6 kwietnia 2013

Mały blokers !


   Przedstawiam Wam Małego Blokersa - jest to moja najnowsza praca , z której jestem niesamowicie dumna . W modelu sweterka spodobał mi się jego urwisowaty wygląd gdyż przez kaptur sweterek nabiera innego wyglądu .

Sweterek zrobiony z  Kotka wyszło 23 dag .
 Ponieważ  Kotek jest raczej nieciekawą włóczką  to wzór postanowiłam zrobić grubszy i znalazłam taki w katalogu Phildar 220.
 Kaptur ma doszyta lamówkę z wąskim paskiem wzoru Kaptur jak i sznureczek zrobiłam po raz pierwszy i stąd moja duma .
Myślę że sweterek się spodoba .

64 komentarze:

Łucja-Maria pisze...

Ewo, Jesteś mistrzynią świata!
Prześliczny sweterek. Jestem pewna, że się spodoba.
Pozdrawiam:)

Dusia pisze...

Świetny, świetny i ciekawy wzorek pozdrawiam Dusia

Joanna pisze...

Cudeńko :)

Mała Sztuka pisze...

wow cudeńko pozdrawiam ciepluteńko

Iwona pisze...

Sweterek jest przecudny, pozdrawiam.

Basia Nolberczak pisze...

fajny sweterek pozdrawiam Basia

Zakątek pełen barw u Eli pisze...

Bardzo fajnie wygląda. Wzór bardzo pasuje do tego sweterka:)

Anka pisze...

Piękniutki!

Daniela pisze...

Śliczne wdzianko z pięknym wzorkiem!

barbaratoja pisze...

Jeżeli się nie spodoba, to znaczy ; nie znają się!

Mariola Wichrowska pisze...

Na pewno się spodoba :) Jest cudny! Kaptur wyszedł Ci rewelacyjnie :)

Emmaja535 pisze...

Przesliczny! Musze mojemu wnusiowi taki zrobic, ale co to za wzor???

tonka pisze...

Świetny sweterek:))

anulek pisze...

Bardzo mi sie podoba;) ładny wzór i ten kaptur;)

Nitka i szydełkiem pisze...

Na pewno się spodoba, jest świetny!

Antosia pisze...

Ooo, napewno, napewno się spodoba. Jest właśnie taki jak trzeba.

Robótki babci Tereski pisze...

Swetarek piękny i na 100% się spodoba.

kryska pisze...

Jest śliczny, a kaptur, mistrzostwo świata :) Pozdrawiam

Antonina pisze...

Urokliwy sweterek. Bardzo mi się podoba.

joanna:) pisze...

Czy się spodoba? Jest cudny!!! Pozdrawiam ♥♥♥

Anna pisze...

Trop mignon !
Anna

Anka pisze...

Na pewno się spodoba, bo jest rewelacyjny, pozdrawiam :)

Beata Zasada pisze...

Pewnie, że się spodoba :)...Jest słodki :)))

hand made by pstro pisze...

prześliczny!

Wiola B pisze...

Możesz być z siebie dumna. Piękny!

LaLa`s Loft pisze...

Thanks so much for nice visits and comments in my blog - like your blog too :) Have a nice weekend :)

sosnowygaik pisze...

Świetnie wygląda. Wzór bardzo ładny:)

dodgers pisze...

Fantastyczny!! Sama bym z chęcią taki nosiła :))) zrobisz wersję maxi? Pozdrawiam ciepło :))

Eve Jank pisze...

Śliczny sweterek :)wykonanie perfekcja.

halszka pisze...

Bardzo ładny ,wzorek zachwycający.
pozdrawiam serdecznie

Dziergalnia Joli pisze...

Wiesz śliczny ten sweterek. Tak mu się przyjrzałam i myślę,że jeszcze dużo się muszę nauczyć. Mój sweterek z kapturem, który zrobiłam w zeszłym roku, to "lipa" w porównaniu z Twoim. Piękny gratuluję dzieła :)

renya pisze...

Śliczny jest! A szczególnie właśnie mnie urzekł kapturek ściągany sznureczkiem. Cudo:)

Finextra pisze...

Jest fantastyczny, w każdziutkim szczególe!

Anka J. pisze...

Ślicznusi. Pozdrawiam

Beata T pisze...

Cudny słodziak na pewno się spodoba :)))

Gosia pisze...

Sweterek jest cudny kapturek dodaje uroku :)) i ten bialutki kolor :), mój ulubiony jeśli chodzi o swetry :)))

kasia pisze...

Nie dziwię się,że jesteś dumna bo to arcydzieło!!!

Ирина Никитина pisze...

Красивый свитер!

ania pisze...

Dla takich prac jestem pełna podziwu z racji dwóch lewych do drutów :))

Irmelin pisze...

Cudny ten sweterek, a wzór spodobał mi się bardzo, czy masz może schemat albo namiary na niego?
Pozdrawiam serdecznie

violi igłą malowane pisze...

Nie umiem robić na drutach ale lubi e popatrzeć jak inni świetnie sobie radzą , śliczny ..

edex80 pisze...

Oczywiście, że się podoba.
Śliczny jest. Będzie zdobił maluszka. pozdrawiam

edex80 pisze...

Ślicznie tutaj. Rady i porady dobre i się z nimi zgodzę.
pozdrawiam

ljubinka pisze...

Prelep džemper!
Nežno,belo,lepo pleteno!
Pratim tvoj blog,pozdrav!:)

majeczkowo pisze...

Jaki śliczniutki sweterek:)
Jak by mi się udało jeszcze kiedyś być w ciąży to już wiem do kogo bym się zwróciła o zrobienie.
Po prostu cudo

LEPTIR pisze...

jest cudowny.... już widzę w nim małego łobuziaka....

Elunia pisze...

sliczniutki

Robótki Anki pisze...

Wspaniałe prace wszystkie bez wyjątku :)

blogerzaby pisze...

Fantastyczny sweterek,a ten kapturek przesłodki ;)

anastazja pisze...

Uwielbiam takie sweterki na dzieciach,zresztą na starszych tez.Cudny ,.Biała elegancja i łobuzerskość jednoczesnie.Pozdrawiam.

Aleksandra Żurek pisze...

Sweterek świetny!
Maluch na pewno będzie zadowolony.:)
Pozdrawiam. Ola.

My Crochet Privacy... pisze...

Fantastyczny, a ten kaptur faktycznie nadaje innego wymiaru ;)

Cleo pisze...

Prześliczny jest ten sweterek, niezwykle uroczy i precyzyjny:)

Pozdrawiam gorąco

sahara pisze...

Piękny sweterek, bardzo piękny!

Halinka pisze...

Ale piękny sweterek!!!!! Serdecznie pozdrawiam

Lui M pisze...

Jestem pod wielkim wrazeniem! Sweterek przesliczny!!! Serdecznie pozdrawiam

Drutomanka pisze...

Przepiękny :)

Efa pisze...

Aleee śliczny sweterek! Super! :) Pozdrawiam

Agaja pisze...

Kapitalny sweterek!

Anna Leszczynska pisze...

sweterek jest superaśny-słusznie jesteś z niego dumna :-))))
mi dodatkowo bardzo się podoba zielona tuniczka z wcześniejszego postu-jest po prostu cudna
pozdrawiam

aniam1009 pisze...

Sweterek - rewelacja :)) Jestem pełna podziwu :))

Patrycja pisze...

Cudeńko !!

luan pisze...

Cudny sweterek :) Pozdrawiam

Ewa Brzostowska pisze...

Wspaniały sweterek! :)