środa, 24 kwietnia 2013

Połysk wachlarza

        Ta oto serwetka zrobiona została z kordonka Garden ze złotą nitką . Powstała na podstawie wzoru z katalogu Sabrina Robótki Extra 3/2007 .
 Podobał mi się ten wzór ,przypominający mi małe wachlarze .A połysk złotej nitki nadał jej eleganckiego wyglądu .
 A właścicielka no cóż  - porwała  jeszcze nie usztywnioną serwetę i powiedziała  " chcesz zdjęcie to przyjdź na kawę " . No to poszłam .

                                 Czytadełka

   Polecam jeszcze dwie książki już reklamowane na blogach - pierwsza "Alibi na szczęście ".
Gruba 650 stron pisana małym drukiem czyli jest co czytać . Jest a przeczytane jednym tchem i już czekam na następną część .
 Polecam - Siostra przeczytaj !
 Druga to "Bez pożegnania " . Tu już duży druk czyli czytamy bez okularów .Powiem jedno od kiedy mam dzieci nie czytam książek o wojnie ,czy takich gdzie dzieje się krzywda dzieciom - tą przeczytałam z bardzo dużym zainteresowaniem . Szkoda jedynie ,że u mnie w bibliotekach drugi tom jest nie do zdobycia to przeskakuję na trzeci .










                                 

                                       Dziękuję !

            Koleżanki i koledzy to jest mój 100 post , a niedawno minął mi roczek jak się pojawiłam . Dziękuję Wam bardzo ,bardzo gorąco ,że jesteście ze mną . Dziękuję za wszystkie miłe słowa , za wszystkie odwiedziny . Dziękuję  wszystkim obserwującym mój blog osobom .
                                                              Dziękuję że jesteście !!!

35 komentarzy:

barbarahaft pisze...

no to życzę kolejnych rocznic...
Cieszę się ze trafiłam na Twojego bloga, bo bardzo lubię tu zaglądać. Pozdrawiam.

Zakątek pełen barw u Eli pisze...

Gratuluję 100 :)Serwetka śliczna, pozdrawiam:)

Nitka i szydełkiem pisze...

Gratuluję 100 i życzę wielu kolejnych! A serweta piękna, sama mam ją w planach, tylko czasu na razie brak :(

Iwona pisze...

Gratuluję jubileuszu i życzę ich więcej. Serwetka ma ładny wzór, taki kwiat można położyć na każdym meblu.

Anka J. pisze...

Serwetka jest bardzo ładna. Książek nie czytałam. Z chęcią po ni sięgnę. Pozdrawiam

Ирина Никитина pisze...

Ева,красивая салфетка, красивый цвет! Поздравляю с 100 сообщением!

Anka pisze...

Serwetka cudna!

Wioletta G. pisze...

Gratuluję setki! Ślicznie wyszła ci ta serwetka! Pozdrawiam:)

Robótki babci Tereski pisze...

Bardzo ładna serwetka.Gratuluję roczku i życzę jeszcze wiele takich roczków.

jolajka pisze...

piękna serwetka :)
Setka też niczego sobie, pozdrawiam :)

Cztery Pory Roku i Ja pisze...

fajny pomysł z ta świecącą nitką

sosnowygaik pisze...

Serwetka posiada bardzo ładny wzór.

joanna:) pisze...

Śliczna serwetka i kolor nitki też :)
Gratuluję 100!!! I dziękuję za tulipany :)

edex80 pisze...

Serwetka śliczna... też bym ją od razu porwała.
I GRATULUJĘ :)
Cieszę się, że jestem od jakiegoś czasu stałym w miarę bywalcem.

Elżbieta pisze...

Gratuluję setnego komentarza i życzę wielu radosnych chwil na bloggerze.
Serwetka śliczna, widać na fotkach jak nitka się błyszczy.
Pozdrawiam.

toja-12 pisze...

Gratuluję "roczku" i "100" i życzę kolejnych takich miłych rocznic i liczników:)
Serweta śliczna!
Zapraszam po wyróżnienie:) Pozdrawiam:)

Emmaja535 pisze...

Piekna ta serwetka! A jesli piszesz o ksiazkach, to robisz fantastyczna prace, bo juz wiem, czego szukac w bibiotece lub w ksiegarniach! Dzieki, wielkie dzieki!

Emmaja535 pisze...

Piekna ta serwetka! A jesli piszesz o ksiazkach, to robisz fantastyczna prace, bo juz wiem, czego szukac w bibiotece lub w ksiegarniach! Dzieki, wielkie dzieki!

Elunia pisze...

też czytałam-a serwetka sliczna

Basia Nolberczak pisze...

serwetka ładna pozdrawiam Basia

ninkaw pisze...

Śliczne i takie słoneczne:))
pozdrawiam

kasia pisze...

Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy:) Śliczną serwetkę zrobiłaś:)

Mała Sztuka pisze...

wszytkiego naj ... serweta rewelacyjna pozdrawiam ciepluteńko

Anna pisze...

Beautiful doily !
Have a nice evening !
Anna

Jolanta Turoń pisze...

Piękna rocznica :) Gratuluję wytrwałości i życzę kolejnych rocznic w naszym gronie :)

Dom Rozalii pisze...

Serweteczka śliczna.Gratulacje,zycze kolejnych 100 postów i kolejnych.....
Pozdrawiam!

Efa pisze...

Bardzo elegancka serwetka! I gratuluje napisania tylu postów - mi do setki jeszcze trochę brakuje :-P Pozdrawiam

Ludwika pisze...

Serwetka bardzo śliczna. Gratulacje i .....razy po sto następnych i rocznicowo wszystkiego twórczego:)

ania pisze...

życze kolejnych 100 postów,wszystkiego dobrego :)

Maga pisze...

Gratuluję roczku i efektownej setki :) Serwetka bardzo gustowna. Pozdrawiam:)

violi igłą malowane pisze...

Wielu spędzonych lat w blogowym świecie zyczę ,
Śliczna serwetka ..

Iskierka pisze...

Gratuluję roczku i przepieknego talentu

Joanna Głażewska pisze...

Piękna serwetka, faktycznie takie małe wachlarze:)
Gratuluję 100 wpisu!!!
Fajnie, że dajesz recenzje przeczytanych książek, dziękuję i pozdrawiam:)

LUNA pisze...

Cudna serweta !

Magota pisze...

Jak ja dawno nie robiłam już serwetek... Twoja jest fantastyczna!
Natomiast co do książek, to właśnie podczytuję "Alibi na szczęście" i faktycznie zapowiada się wybornie :)