wtorek, 7 maja 2013

Warkoczowy obwarzanek

        Obwarzanek jest kamizelką robioną jakiś czas temu ,ale że zieleń znowu panuje / doniesienia z ostatnich katalogów / to ją wyciągnęłam .



 Obwarzanków wykonałam kilka w różnych kolorach i wzorach ale zawsze był z warkoczem  . Najładniej prezentował się w kolorze bordowym z ryżowymi rombami  robiony z grubszej włóczki. W moim obwarzanku postanowiłam że tylko warkocz będzie  ozdobą .

Całość robiona w jednym kawałku,  z akrylu bo tylko tą włóczkę toleruję .

  Na drucikach mnóstwo mini form , czyli torebeczki , kamizelki i inne cuda dla lalki .

28 komentarzy:

Konwalia pisze...

Świetna kamizelka. Kiedyś sobie taką zrobię :)

Anka J. pisze...

Bardzo ładna kamizelka. Pozdrawiam

Iwona pisze...

Karczek ślicznie zrobiłaś i kolor kamizelki bardzo ładny, fajna jest.

sosnowygaik pisze...

Bardzo ładna kamizelka. Podoba mi się zastosowanie warkocza. Ja lubię kolor zielony, więc noszę go w każdej porze roku.

Kasia J. pisze...

Świetna kamizelka :-) Idealna :-)
Pozdrawiam serdecznie.

Anna pisze...

Vraiment très joli ! Parfait pour le printemps !
Bonne journée.
Anna

Basia Nolberczak pisze...

ładna kamizelka podoba mi sie ten warkocz pozdrawiam Basia

Lui M pisze...

przepeikna kamizelka!!!
oj chcialabym miec taki talent!
serdecznie pozdrawiam :)

Anka pisze...

Świetna kamizelka!

Caitlin Liadan pisze...

Śliczna kamizelki. Pewnie za jakiś czas będę dziergać kamizelkę dla babci mojego męża i może właśnie coś takiego by się spodobało.

toja-12 pisze...

Śliczna ta kamizelka i praktyczna.A zieleń ostatnio mamy nie tylko w katalogach:)
Pozdrawiam:)

Wioletta G. pisze...

Bardzo ładnie się prezentuje. Pozdrawiam:)

Nitka i szydełkiem pisze...

Fajna, niby prosta, ale dzięki temu warkoczowi strojna.

Elunia pisze...

ten wzór jest sliczny a kamizelka jak najbardziej kolorek uroczy

Mała Sztuka pisze...

przecudna pozdrawiam ciepluteńko

Gosia pisze...

fantastyczna robota :))

Łucja-Maria pisze...

Bardzo ładna kamizelka. Uwielbiam takie kolory.
Pozdrawiam:)

Atelier Marysi pisze...

Warkocz zdobi całą kamizelkę i dzięki temu kamizelka bardzo ładnie prezentuje się.Lubię kolor zielony a taki przygaszony , pastelowy bardzo.
Dobrego wieczoru.

violka pisze...

Pięknie wyglądasz w tej kamizelce i białej bluzce koszulowej - piękne połączenie :)

Intensywnie Kreatywna pisze...

Świetny ten karczek!

Robeatki pisze...

Wszystko co robisz jest piękne i podoba mi się bardzo:) Pozdrawiam :)

Antonina pisze...

Bardzo przyjemna kamizelka. Ładnie wygląda z takim warkoczem.

ZielonaMila pisze...

Wspaniała kamizelka, fantastyczna prezentacja:) Pozdrawiam

Donia pisze...

Bardzo ładna kamizelka! Pozdrawiam:)

Lacrima pisze...

Ja mam dłuższą wersję:)
Świetnie wygldasz w tej kamizelce a kolor kapitalny.
Pozdrawiam Lacrima

blogerzaby pisze...

Przecudna praca, warkocz boski ;D

Bryzeida pisze...

No co ja tu mogę dopisać? Świetnie wygląda!!

Magota pisze...

Piękna kamizelka! Muszę pomyśleć o takiej dla mamy, ale to pewnie dopiero jesienią...