niedziela, 30 czerwca 2013

Kapciuchowo !

 Syn poprosił mnie  o zrobienie trampek ,poszperałam ,poszukałam i oto one .
 Przyznaję się iż wzór od gapiłam  od jednej z Was ,ale po ostatnim czyszczeniu kompa zakładka przepadła, Jeśli odezwie się właścicielka oryginału to uzupełnię dane strony ,


                                            Kolorowo !

I trochę zdjęć z ogrodu - cieszmy się  kwiatami tak szybko przekwitają .


 Ta lilia przypomina storczyka .


Róża i tawułka .


 Lilia pojedyncza .


 Szyszki już w tym roku duże, pod nimi widać małe z tamtego roku.


Lilie niskie i goździki kamienne
 / żelazne /


Ostróżka niespodziewanie wyrosła mi pod samą ścianą altany.



 Niebieska ostróżka .



 Czosnek prezentuje swoje piękno .


 No i maczki .











25 komentarzy:

Asia305 pisze...

Trampki są świetne! Ale jakie masz cudowne kwiaty! Takich maków jeszcze nie widziałam!

RABATKI MAŁGORZATKI pisze...

Trampki wystrzałowe!
Kwiaty cudne, a u mnie chyba dużo zimniej, bo ani tawułki ani róże jeszcze nie kwitną.

Dziergalnia Joli pisze...

Trampki świetne. Mój syn też takie chce !

Iwona pisze...

Zgrabne i ładne trampeczki, czy Ty podkleiłaś jakieś podeszwy, czy są miękkie, skarpetkowe ?

Robeatki pisze...

Super trampki :) moje córki już takie sobie u mnie zamówiły.........bo widziały u Ciebie jak zaglądałam teraz.....wiec już mam zamówienie,teraz potrzebny mi będzie schemat:)
Poproszę .......
Co do kwiatów .piękne... też kocham kwiaty :)

Nitka i szydełkiem pisze...

Świetnie wyszły! Ja robiłam takie malutkie dla niemowlaków, nie przyszło mi do głowy zrobić swoim synom takie większe, ale widzę, żefajnie wyglądają i chyb zgapię pomysł :)

ljubinka pisze...

Heklane patike su extra,extra!!!!
Divno cveće u bašti.
Pozdrav.:)

Kasia J. pisze...

Rewelacyjne trampki :-) Świetny pomysł :-)
Pozdrawiam serdecznie.

sosnowygaik pisze...

Twoje rośliny cieszą oko swoim wyglądem.
Bardzo ciekawy pomysł na skarpeto trampki:)

Atelier Marysi pisze...

Bardzo fajne trampki.Zdjęcia kwiatów prześliczne masz rację trzeba się nimi nacieszyć dopóki kwitną.Pozdrawiam.

halszka pisze...

Bardzo fajne trampki a Twoje kwiaty urocze.Taki widok kwiatów cieszy oko.Pozdrawiam.

Bryzeida pisze...

Przezabawne!!

Beata Zasada pisze...

No jakie fajniste trampki :)

Basia Nolberczak pisze...

ciekawy pomysł na buty a kwiaty piękne zwłaszcza te lilie pozdrawiam Basia

renya pisze...

Śliczne kwiatki, a takie trampeczki też bym chętnie ponosiła:)

Finextra pisze...

Bombowe kapciuchy!

Eve Jank pisze...

Trampki kapitalne :) normalnie rewelacja. Ogród masz piękny

Paulina Kielar pisze...

sa rewelacyjne ... pozdrawiam ciepluteńko

Emmaja535 pisze...

No, no super trampeczki!

Gosia pisze...

Ja robiłam w wersji mini, ale te są świetne!!! Śliczne lilie:)

tonka pisze...

Miło było spojrzeć na te piękne kwiaty,trampki świetne:))

Justyna pisze...

Ależ kwiecia u ciebie, piękny ogród.

Efa pisze...

Genialne trampki!!! A ogród piękny :) Pozdrawiam

Blue-Anna pisze...

Hihi, kapciochy prosto na boisko;)
Kwiaty cudne, piękny kolor lilii.

Marta pisze...

Świetne!